فروش اقساطی ایکس باکس

تاریخ انتشار:
1403/2/6 12:16:06

شما می‌توانید برای خرید اقساطی ایکس باکس به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


فروش اقساطی ایکس باکس


بررسی کنسول بازی Xbox

بازی‌های رایانه‌ای و ویدیویی در حال حاضر برای بسیاری گزینه اول برای تفریح و سرگرمی هستند. شاید وقتی نام کنسول‌های بازی امروزی به گوش ما بخورد اولین نام دستگاه پلی استیشن از شرکت Sony باشد که طرفداران زیادی در کشور ما دارد و بسیار زودتر از سایر کنسول‌های بازی در میان جوانان راه پیدا کرد. برای خرید قسطی ایکس باکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

شاید یکی از کنسول‌های بازی بسیار قدرتمند که شرکت مایکروسافت وارد بازار کرد یعنی Xbox  کمتر در میان جوانان و نوجوانان را پیدا کرده باشد، اما شاید بهتر باشد تا بدانیم این کنسول بازی در برخی از موارد از کنسول بازی Ps4 pro که آپدیت کنسول پلی استیشن 4 می‌باشد هم پیشی گرفته است.

بعنوان مثال کیفیت بازی‌های ویدیویی یکی از مهمترین مواردی است که بازی خورها به آن توجه می‌کنند. اما شاید تنها کنسول بازی که کیفیت واقعی 4K را به ارائه دهد آخرین آپدیت کنسول Xbox one X باشد که توانسته در دستگاه بازی خود از این تکنولوژی بهره ببرد. شاید یکی از موارد که ps4 pro را جذاب‌تر کرده لوازم جانبی است که به همراه آن در بازار وارد شده که شاخص‌ترین آن Sony VR باشد. ما شاید دستگاه Xbox دارای قابلیت‌هایی باشد که برخی آن را ترجیه دهند. با خرید اقساطی ایکس باکس از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

در برخی موارد سخت افزار ایکس باکس از رقیب خود پیشی می‌گیرد یکی دیگر از قابلیت‌های جذابی که برای این کنسول در نظر گرفته شده، پشتیبانی از فرمت‌های Ultra HD 4K برای پخش انواع فیلم‌ها و HDR برای بازی‌ها است که امکان بهره‌مندی از تصاویر بسیار باکیفیت و چندرسانه‌ای را فراهم می‌آورد. البته مایکروسافت نیز برای کنسول خود لوازم جانبی مانند کینکت را درنظر گرفته تا به این ترتیب به جذابیت‌های آن بیافزاید. برای خرید قسطی ایکس باکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

کنترلرهای ایکس باکس

دسته‌های بازی ایکس باکس یا همان کنترلر یکی از بهترین قسمت‌های این کنسول بازی است، درست است که دسته‌های بازی پلی اسیتشن از کارایی و قابیلیت‌های بهتری برخوردار است، اما کیفیت و کارایی کنترلر ایکس باکس نیز بسیار عالی و قابل توجه می‌باشد و حس واقعی بازی را به شما القا می‌کند. بهتر است در کنار خرید ایکس باکس، خرید شارژر کنترلر را نیز انجام دهید، زیرا این کنترلرها از دو طریق شارژ یا باتری فعالیت می‌کند و از لحاظ اقتصادی شارژر بسیار به صرفه تر می‌باشد. با خرید اقساطی ایکس باکس از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

فروش اقساطی ایکس باکس در قسطی کلاب!

در کل در یک نگاه شاید بتوان گفت هردوی کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس دارای جذابیت‌های بالایی هستند، اما قیمت بالای آن یک مانع برای خرید این دستگاه باشد. خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط سه روش صورت می‌پذیرد. با مراجعه به سایت قسطی کلاب و وارد شدن به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی، یکی از سه روش خرید از بای چک، لیزینگ هامرز یا لیزینگ پایا را انتخاب کنید و از خرید اقساطی خود نهایت لذت را ببرید.

همان طور که اطلاع دارید، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین پلتفرم‌های فروش اقساطی کالا در ایران است که شرایط فروش اقساطی بسیار عالی دارد. شما می‌توانید با قسطی کلاب تا سقف 380 میلیون تومان خرید اقساطی انجام دهید و با انتخاب شرایط بازپرداخت، اقساط خود را پرداخت کنید. برای خرید قسطی ایکس باکس به فروشگاه آنلاین قسطی کلاب مراجعه نمایید.

امروزه خرید اقساطی را می‌توان بهترین نوع خرید دانست، زیرا شرایط اقتصادی نابه سامان جامعه سبب شده خرید امروز از خرید فردا به صرفه تر و مقرون به صرفه تر باشد و حتی کارمزد خرید اقساطی گاهی از گران شدن کالا در یک بازه زمانی بسیار کمتر است. به همین دلیل فروشگاه‌های آنلاین و حتی حضوری بسیاری برای رفاه حال مشتریان خود شرایط فروش اقساطی را امکان پذیر کرده است. با خرید اقساطی ایکس باکس قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه و شیرین را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

قیمت ps4

 قیمت ps4
Ps4 مانند سگا و آتاری است که در زمان های گذشته یکی از بازی های کامپیوتری و وسایل سرگرمی برای کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان شناخته شده بودند...

فروش بازی های ایکس باکس وان

فروش بازی های ایکس باکس وان
ایکس باکس وان با پشتیبانی از فرمت های با کیفیت تصاویر و رم و هارد دیسک قدرتمند، یکی از برترین کنسول های بازی مایکروسافت ...