خرید اقساطی پلی استیشن 5 ویژه کارمندان

تاریخ انتشار:
1403/2/21 12:19:20

کنسول بازی ps5 یکی از برترین محصولات دنیا است. برای خرید اقساطی پلی استیشن 5 ویژه کارمندان به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی پلی استیشن 5 ویژه کارمندان


آشنایی با پلی استیشن 5 و بازی سرگرمی در دنیا سونی

با خرید قسطی پلی استیشن 5 شما صاحب کنسول بازی از شرکت ژاپنی سونی خواهید شد که در سال 2020 به بازار عرضه شده است. این کنسول بازی نهمین نسل از بازی‌های ویدیویی است که بازی سرگرمی را هیجان انگیزتر کرده است. این کنسول بازی دارای دیسک درایو بلوری اچ دی است که این دیسک درایو در مدل‌های دیجیتال آن وجود ندارد. مدل دیجیتال ارزانتر بوده و کاربر تنها امکان خرید و دانلود دیجیتال بازی را دارد. پلی استیشن 5 تنها امکان پخش بلوری اولترا اچ دی را دارد و امکان پخش سی دی یا بلوری 3D را ندارد.

پردازنده‌های کنسول پلی استیشن 5

کنسول پلی استیشن 5 سونی دارای درایو SSD می‌باشد، که برای دادهای زیاد و سنگین طراحی شده و دادها را با سرعت بالا به نمایش می‌گذارد. بهبود بسیار عظیمی در کارایی درایو و ذخیره داده‌های ایجاد شده است. این محصول بازی سرگرمی با پردازنده گرافیگی ای ام دی تصویری با وضوح 4k به نمایش می‌گذارد که تصویری با سرعت 120 فریم برثانیه ارائه می‌دهد. با تکنولوژی رهگیری نور تصاویر و انعکاس نور واقعی به نظر می‌رسد. همچنین تکنولوژی جلوه‌های صدا سه بعدی نیز به واقعی جلوه کردن بازی‌های این کنسول کمک می‌کند.

حافظه داخلی و ویژگی‌های سخت افزاری  

حافظه داخلی پلی استیشن 5 حدود 825 گیگابایت است که حدود 668 گیگابایت آن در دسترس کاربر قرار دارد. که با یک رابط 12 کاناله، امکان دستیابی به توان عملیاتی خام 5.5 گیگابایت بر ثانیه را برای کاربر ممکن می‌کند. با این حجم از فضا سرعت پردازش در این کنسول بازی سرگرمی سونی 100 برابر از مدل قبلی آن یعنی پلی استیشن 4 سریعتر است. خرید قسطی پلی استیشن 5 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی های نرم افزاری

سونی رابط کاربری پلی استیشن 5 را باز طراحی کرده است. با خرید اقساطی این کنسول شما می‌توانید کنسولی با اپ دیت زنده داشته باشید یعنی انلاین با دوستان خود در ارتباط باشید. با دعوت از آنها در فضای بازی بازی‌های چند نفره و انفرادی را با یکدیگر بازی کنید. این گونه تجربه‌ای متفاوت و صمیمی از بازی های انلاین داشته باشید. استفاده نصب این کنسول بازی سرگرمی بسیار راحت است. 

ابتدا به کاربر با انیمیشن‌های بسیار جذابی خوش آمدگویی می‌شود. با صفحه ورود کاربری که بسیار جذابتر از پیش طراحی شده است. سونی همچنین صفحه اصلی کنسول را باز طراحی کرده است. در بالای صفحه ردیفی از اپلیکیشن‌ها وجود دارد با دو صفحه در بالای آن که برای حرکت بین اپلیکیشن‌های بازی و اپلیکیشن‌های رسانه ها است. تمامی پلی استیشن‌های 5 بازی استرو پلی روم را به صورت پیش فرض دارند. همچنین امکان عقب روی اپلیکیشن‌ها به پلی استیشن 4 نیز وجود دارد.

ویژگی‌های دسته بازی پلی استیشن 5

سونی دسته بی سیم دوال سنس را برای این کنسول بازی معرفی کرد. سونی دسته نسل پیش را با مشورت با بازیکنان و طراحان بهبود بخشید. این دسته دارای محرک‌های تطبیقی است که می‌توانند مقاومت و دقت بازیکن را در صورت لزوم افزایش دهد، وتجربه‌هایی مثل نقاشی مجازی و تیر اندازی با کمان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. جای گیری دکمه‌ها در این دسته مانند دکمه‌ها در نسل قبل است. البته یک میکروفن به آن افزوده شده است تا بازیکن بتواند با دیگر کاربران صحبت کند. طول عمر باتری آن طولانی تر شده و با رابط USB تایپ سی شارژ می‌شود. 

خرید قسطی پلی استیشن 5 از قسطی کلاب

با خرید اقساطی و نقدی از قسطی کلاب شما می‌توانید صاحب هر آنچه که می‌خواهید بشوید. کافی است به سایت قسطی کلاب بروید و با شرایط فروش قسطی کنسول بازی این شرکت آشنا شوید. آنگاه در اولین فرصت شما نیز در فضای هیجان انگیز بازی سرگرمی سونی وارد می‌شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی کنسول بازی ایکس باکس

خرید نقدی کنسول بازی ایکس باکس
در این روزهای کرونایی یکی از بهترین سرگرمی‌ها بازی با کنسول‌های بازی است که بازار به شدت داغی دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی کنسول بازی ...

فروش قسطی Ps4

فروش قسطی Ps4
کنسول بازی پلی استیشن در مدل‌ها و نسل‌های متفاوتی به بازار عرضه شده است. اگر قصد خرید قسطی Ps4 را دارید به بخش بازی سرگرمی در سایت...