خرید قسطی ps5 اسلیم چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 14:14:56

برای خرید قسطی ps5 اسلیم با شرایطی استثنایی به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی ps5 اسلیم چکی


مقدمه

کنسول پلی استیشن ps5 اسلیم یکی از جدیدترین محصولات شرکت سونی است که به‌عنوان یک به‌روزرسانی ابعادی و فیزیکی نسبت به نسخه پایه پلی استیشن 5 شناخته می‌شود. کنسول‌های بازی سری پلی استیشن از جمله پرفروش‌ترین کنسول‌های بازی در جهان هستند که همه ساله فروش قابل توجهی را در کشورهای مختلف از جمله ایران تجربه می‌کنند. برای خرید اقساطی ps5 اسلیم به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

البته قیمت نسبتاً بالای این کنسول‌ها باعث شده تا خرید اقساطی این کنسول بازی در بین مشتریان ایرانی بسیار پرطرف‌دار شود. اگر شما هم تمایل داشته باشید تا به جای خرید نقدی اقدام به خرید قسطی ps5 اسلیم نمایید، با ما همراه باشید تا در یک مقاله جامع پس از بررسی مشخصات فنی این کنسول بازی، شما را با شرایط خرید اقساطی این ابزار بازی سرگرمی آشنا کنیم. 

آیا کنسول ps5 اسلیم محصول با ارزشی است؟

اگر پاسخی کوتاه برای این سؤال می‌خواهید، باید بگوییم که این محصول سونی در بین کنسول‌های بازی مطرح جهان در جایگاه برترین قرار گرفته است. از آنجایی که برخی انتقادات بر نسخه اصلی کنسول ps5 از بابت سنگینی و ابعاد فیزیکی بزرگ آن از طرف مشتریان وارد شده بود، این شرکت اقدام به عرضه نسخه کوچک‌تر و اصطلاحاً جمع و جورتر ps5 نمود. نتیجه کار ps5 اسلیم است که محصولی نسبتاً سبک و جمع‌وجور با مشخصات سخت‌افزاری چشمگیر شناخته می‌شود.

البته ارتقاهای انجام شده بر روی نسل جدید کنسول ps5 باعث شده تا قیمت آن 50 دلار بیشتر از نسخه اولیه ps5 باشد. با این حال، در طول چند ماهی که از عرضه آن می‌گذرد، پاسخ بازار حاکی از آن بوده است که به‌روزرسانی سونی بر روی این محصول خود جواب داده است. از این بابت می‌توان گفت که باتوجه‌به استقبال انجام شده بر روی محصول جدید شرکت سونی در بخش کنسول‌های بازی سرگرمی، کنسول ps5 اسلیم ارزش خرید دارد. به‌خصوص اگر که امکان خرید اقساطی ps5 اسلیم با شرایط استثنایی و ویژه وجود داشته باشد. 

برتری‌های کنسول ps5 اسلیم نسبت به نسخه استاندارد ps5 در چه مواردی هستند؟

کنسول بازی ps5 اسلیم چندین ارتقای مهم را نسبت به نسخه استاندارد این کنسول تجربه کرده است. چنین عواملی نیز باعث شده‌اند تا مشتریان زیادی که هنوز اقدام به خرید نسل جدید کنسول سونی نکرده بودند، خرید قسطی ps5 اسلیم را نسبت به سایر مدل‌ها ارجحیت دهند. البته در نظر داشته باشید که در بخش مشخصات سخت‌افزاری هیچ‌گونه به‌روزرسانی خاصی بر روی ps5 اسلیم نسبت به نسخه اولیه صورت نگرفته است. با این حال، کنسول جدید از برخی تغییرات نسبت به کنسول اولیه برخوردار بوده است. در ادامه شما را با این موارد آشنا خواهیم ساخت.

•ابعاد فیزیکی کوچک‌تر

 یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های کنسول بازی ps5 اسلیم نسبت به نسخه استاندارد این کنسول در تغییرات اعمال شده بر روی ابعاد فیزیکی این کنسول‌ها است. به‌گونه‌ای که نسل جدید این کنسول حدود 30 درصد در ابعاد بدنه با حفظ ظاهر اصلی کوچک‌تر شده است. این امر باعث شده تا کنسول ps5 اسلیم نسبتاً جمع و جورتر شده و امکان جایابی آن به اطراف نمایشگر شما بیشتر شده است.

•تغییر قیمت. یکی دیگر از تفاوت‌های بین کنسول بازی ps5 اسلیم با نسخه استاندارد این کنسول در قیمت این کنسول بازی خواهد بود. به‌گونه‌ای که قیمت نسخه اسلیم به دلیل کوچک‌تر بودن و سبک‌تر بودن نسبت به نسخه اصلی گران‌تر شده است.

•افزایش ظرفیت حافظه داخلی

 شرکت سونی برای نسخه اسلیم کنسول بازی ps5 از یک حافظه ذخیره‌سازی یک ترابایتی استفاده کرده است. این در حالی است که نسل قبلی از یک حافظه ذخیره‌سازی 825 گیگابایتی برخوردار بود. افزایش 175 گیگابایتی حافظه ذخیره‌سازی باعث خواهد شد تا امکان نصب بازی‌های بیشتر بر روی نسخه اسلیم کنسول پلی استیشن 5 وجود داشته باشد. 

خرید اقساطی ps5 اسلیم از قسطی کلاب

تا به اینجای مقاله شما را با مشخصات کنسول ps5 اسلیم آشنا کردیم. درصورتی‌که تمایل به خرید اقساطی این کنسول بازی داشته باشید، قادر خواهید بود تا جدیدترین و بهترین کنسول سونی را از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایط ویژه فروش قسطی انواع کالای دیجیتال و بازی سرگرمی را فراهم ساخته است. درصورتی‌که تمایل به خرید قسطی ps5 اسلیم داشته باشید، می‌توانید از انواع طرح‌های اعتباری موجود در قسطی کلاب استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از مدل‌های موجود از کنسول‌های بازی سونی و مایکروسافت می‌توانید به وب‌سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ps5 بدون چک

خرید اقساطی ps5 بدون چک
کنسول بازی جذاب پلی استیشن 5 یکی از بهترین محصولات شرکت سونی است. برای خرید اقساطی ps5 بدون چک به بخش کنسول بازی در دسته...

فروش اقساطی ps4 console

فروش اقساطی ps4 console
فروش اقساطی ps4 console به ویژه در ایام اوقات فراغت جوانان و بچه ها، می تواند زمینه های مناسب برای برخورداری از یک تفریح هیجان...