راه های افزایش سرمایه در ایران

تاریخ انتشار:
1403/2/26 07:03:14

روش های افزایش سرمایه در کشور


راه های افزایش سرمایه در ایران


در اینجا قصد داریم در یک مقاله ی مختصر و مفید گزینه های سرمایه گذاری را در ایران بررسی و به شما پیشنهاد دهیم.

در بسیاری از کشور ها مانند کشور ما سرمایه گذاری هرچند بسیار جذاب و مهم است ، اما پیچیدگی های خاص خود را دارد و بسیاری از اقشار جامعه از انتخاب یک گزینه درست برای سرمایه گذاری عاجز هستند.

یک امر مسلم که بسیاری از ما به آن واقف هستیم این است که گزینه های مختلفی برای سرمایه گذاری وجود دارد که تنها مختص کشور های خاص مانند کشور ماست.

بعنوان مثال نرخ تورم بالا باعث می شود اقشار مختلف جامعه برای اینکه قدرت سرمایه ای خود را از دست ندهند پول خود را تبدیل به ارز های کشور های مختلف کنند. همین مساله باعث شده این مساله بعنوان یک گزینه سرمایه گذاری ( که البته تا حدی هم نیازمند ریسک پذیری است ) باشد.


پیشنهاد می کنیم سرمایه گذاری با سود 30 درصد در قسطی کلاب را بررسی کنید...


اگر به دنبال چنین سرمایه گذاری باشید کافی است درآمد خود را تبدیل به ارزهای خارجی کنید و برای انتخاب نوع ارز کافی است تا شرایط کشور های مختلف را بررسی کنید و طبق آمار متوجه شوید که کدام کشور ها دارای رشد اقتصادی بیشتری هستند و اینکه کدام ارز در بازار های جهانی اعتبار بیشتری دارند.

دلار و یورو دو ارز پرطرفدار در سراسر دنیا هستند که در ایران نیز افراد نگاه ویژه ای به آن دارند.

اما فرد می تواند گزینه ای را انتخاب کند که نقاط مثبتی برای او و جامعه و کشور او داشته باشد.

حقیقت امر این است که نگهداری پول و سرمایه در قالب ارز های خارجی شاید سودی سرشار را نصیب شخص کند اما هم ریسک بالایی دارد و هم به اقتصاد کشور لطمه میزند.

گزینه هایی که می توانید با این دید به آن نگاه کنید:  سرمایه گذاری در بورس و خرید سهام ، سرمایه گذاری در شرکت های تولیدی و خدماتی و ... است که کمک می کند کسب و کار ها رشد بیشتری را کسب کنند و کشور از نظر اقتصادی پیشرفت کند.

علاوه بر این شما ریسک پایین تری از سرمایه گذاری را تجربه کرده و سودی تضمین شده را دریافت خواهید کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

فرصت های سرمایه گذاری

فرصت های سرمایه گذاری
برای بهره مندی از یک سرمایه گذاری منطقی و سود آور به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید، پس....

سود بانک کشاورزی

سود بانک کشاورزی
بانک کشاورزی از جمله بانک های دولتی می باشد که در سال 1312 تاسیس شد و هم اکنون در زمینه وام و خدمات بانکداری فعالیت می کند و تمرکز اصلی آن روی...