مدل گوشی سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/24 21:56:32

سامسونگ یکی از برند های معروف در زمینه تولید گوشی های باکیفیت است که افراد زیادی از این محصول ها استفاده می کنند. به منظور مشاهده مدل های گوشی و برای خرید قسطی به بخش مدل های گوشی سامسونگ مراجعه کنید.

     مدل گوشی سامسونگ                                                                   


سامسونگ یک برند باکیفیت در تولید گوشی

شرکت سامسونگ یکی از تولید کنند های بزرگ در زمینه گوشی و لوازم دیجیتال است. این شرکت به طور مداوم در حال رقابت و به روز رسانی با سایر رقبا خود است. تولید محصول های مختلف باعث شده است که این برند مورد استقبال عموم قرار بگیرد.

شرکت سامسونگ تا به امروز محصول های مختلفی را روانه بازار کرده است. محصول هایی که هر کدام طرفدار های خاص خود را در بین خریدار های گوشی سامسونگ داشته است. ما در اینجا قصد داریم، توضیح مختصری راجب گوشی های مختلف سامسونگ تا به امروز دهیم.

تنوع در گوشی های سامسونگ

همانطور که می دانید سامسونگ گوشی های مختلف و با کیفیت های متفاوت را به بازار عرضه کرده است. مدل های مختلف با رده بندی های پایین، متوسط و بالا طراحی و تولید شده است که سعی در برطرف کردن نیاز مشتری ها دارد.

گلکسی S3 سامسونگ

گلکسی S3 از گوشی های بالا رده سامسونگ می باشد. این گوشی دارای صفحه نمایش 5 اینچ است و حافظه رم این موبایل 1 الی 2 گیگا بایت است. دوربین اصلی این موبایل 8 مگاپیکسل می باشد، همچنین دوربین سلفی آن نیز 1.9 پیکسل می باشد. قابل توجه است که ظرفیت باتری آن 2100 میلی آمپر بر ساعت است.

گلکسی نوت سامسونگ

گلکسی نوت، بی شک یکی از بهترین گوشی های سامسونگ است که به لطف قلم مخصوص خود، فروش بالایی داشته است. حافظه رم این گوشی 3 گیگا بایت می باشد و دوربین اصلی این موبایل 13 مگاپیکسل است که قابل توجه است، دوربین سلفی آن 2 مگاپیکسل می باشد. همچنین ظرفیت باتری آن 3200 میلی آمپر بر ساعت است.

گلکسی S6 سامسونگ

گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge دارای پردازنده اگزینوس 7420 است. حافظه رم این موبایل 3 گیگابایت می باشد که دوربین اصلی آن 16 مگاپیکسل و دوربین سلفی این گوشی 5 مگاپیکسل است. همچنین یکی از مزیت های این گوشی ظرفیت باتری آن است که 2550 میلی آمپر بر ساعت است.

به طور کلی در طول این سال ها، افراد شاهد ساخت گوشی های هوشمندی بوده اند که هر کدام از آن ها توانسته است، جایگاه ویژه ای در بین طرفدار های گوشی های سامسونگ بدست آورند.

 همانطور که می دانید نسل های مختلف گوشی های سامسونگ در طول این سال ها توانسته اند، پیشرفت قابل توجهی کنند و در زمینه تکنولوژی حرفی برای گفتن داشته باشند. نکته قابل توجه در سری جدید گوشی های سامسونگ S7 این است که با هدست گیر وی آر سازگاری دارند. بعد از این کاربر های این گوشی ها می توانند از امکانات متنوع مرورگر خود استفاده کنند.

سامسونگ از جمله برند هایی است که نام آن در کل جهان شناخته شده است و محصول های با کیفیت خود را با قیمت بالایی در اختیار مشتری های خود قرار می دهد. با توجه به این موضوع خرید این کالا ها به صورت نقدی کمی دشوار است و بیشتر افراد سعی در خرید قسطی گوشی های سامسونگ دارند.

شرایط ویژه فروش گوشی های سامسونگ در قسطی کلاب

با توجه به توضیحات داده شده، خرید گوشی های سامسونگ به صورت قسطی یکی از الویت های استفاده کننده های این محصول است. فروشگاه قسطی کلاب یک فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش کالای دیجیتال است که برای رفاه حال مشتری ها و کاربر های خود، فروش گوشی های سامسونگ را به صورت قسطی امکان پذیر کرده است.

سایت قسطی کلاب یک سایت معتبر می باشد که عرضه کننده انواع مختلف گوشی های سامسونگ است. شما با مشاهده و بررسی مدل گوشی سامسونگ مورد نظر خود، می توانید این گوشی ها را به صورت اقساطی خریداری کنید.

برای خرید اقساطی از قسطی کلاب شما می‌توانید با 3 روش خرید از بای چک، خرید از لیزینگ پارسیان یا خرید از لیزینگ فراز اندیشان خرید خود را کامل کنید و با توجه به شرایطی که دارید، یکی از این 3 روش را انتخاب کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی ایفون

خرید گوشی ایفون
کمپانی اپل یکی از بهترین و معتبرترین شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه در دنیا می‌باشد و شهرت بی‌نظیری دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی...

خرید قسطي گوشی s23 ultra چکی

خرید قسطي گوشی s23 ultra چکی
اگر تمایل به خرید قسطي گوشی s23 ultra دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...