قیمت روز گوشی سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/27 09:26:47

با توجه به آن که روز به روز به قیمت گوشی های موجود در بازار ایران افزوده می شود افراد بسیاری به دنبال روش های مناسب برای خرید بهترین و جدیدترین گوشی موجود در ایران هستند. بدین منظور برای مشاهده قیمت روز گوشی سامسونگ به بخش فروش اقساطی موبایل مراجعه نمایید.


                                                                       

 گوشی سامسونگ 

یکی از برنامه هایی که برند سامسونگ در زمینه طراحی و تولید گوشی های خود انجام می دهد، این است که به صورت مداوم بتواند در حال رقابت با سایر تولید کننده های گوشی باشد. بسیاری از خریدار های گوشی سامسونگ، به خاطر کیفیت و تنوع زیاد این برند، تمایل به خرید گوشی های به روز شده این شرکت دارند.

قیمت بالای این گوشی ها دلیلی بر کیفیت و مرغوبیت این کالا است که با توجه به تکنولوژی روز دنیا در حال پیشرفت و به روز رسانی می باشد. از جمله برنامه هایی که کمپانی سامسونگ دنبال می کند، افزایش خرید گوشی های رده بالای خود است. گوشی هایی که علاوه بر رفع نیاز های تماس و ارسال پیامک، قابلیت به روز رسانی و استفاده در شبکه های مجازی را داشته باشد.

در این مقاله قصد داریم که یکی از مدل های مورد استقبال افراد از گوشی های سامسونگ را بررسی کنیم تا با قابلیت ها و ویژگی های آن آشنا شوید.

گوشی گلکسی J3

گوشی گلکسی J3 یا همان J3 Pro دارای بدنه ای فلزی می باشد، صفحه نمایش 5 اینچی این گوشی از نوع LCD است که از فناوری PLS TFT در ساخت آن استفاده شده است. این صفحه نمایش قابلیت نمایش 15 میلیون رنگ را دارد و دارای رزولوشن بالایی می باشد، به گونه ای که تراکم پیکسلی آن به 294 رسیده است.

در این گوشی از یک تراشه 64 بیتی مدل Exynos 7570 استفاده شده است که چهار هسته ای می باشد و می تواند اطلاعات را با فرکانس 1.4 گیگا هرتز پردازش کند. پردازنده گرافیکی این گوشی Mali-T720 است و حافظه داخلی این گوشی 16 گیگا بایت می باشد.

این مدل دارای 2 گیگا بایت حافظه رم نیز است. این گوشی دارای 142 گرم وزن می باشد و ظرفیت باتری این گوشی 2400 میلی آمپر بر ساعت است. دوربین های این گوشی دارای دو سنسور 13 و5 مگاپیکسلی است که هر دو از فلش LED استفاده می کنند.

ویژگی های کلی گوشی های سامسونگ

بدنه مستحکم و فلزی

حافظه قوی

صفحه نمایش LCD

قابلیت رم داخلی

ظرفیت بالای باتری

دوربین هوشمند

طراحی گوشی های سامسونگ سری J

سامسونگ یکی از برند های معروف و قابل اعتماد در طراحی و تولید گوشی های باکیفیت است که برخی از این گوشی ها مورد استقبال قرا گرفته است. از نظر طراحی گوشی های سری J بسیار شبیه به گوشی های سری A می باشد. قاب پشتی این گوشی از فلز مات ساخته شده است که برای آنتن دهی بهتر، قسمت بالای آن از پلاستیک استفاده شده است. 

همانطور که می دانید، سامسونگ شرکتی است که روی تمام محصول های خود حساب ویژه ای باز کرده است. باید توجه داشته باشید که اصل کار این برند تولید کالای باکیفیت و رده بالا است، حال اگر یک محصول با نام میان رده ای معرفی شود، نشان دهنده کیفیت کم آن کالا نخواهد بود.

همانطور که گفته شد، گوشی های سامسونگ به دلیل کیفیت بالا و مرغوبیت آن ها، از قیمت بالایی برخوردار هستند که این موضوع باعث می شود، تمام افراد توانایی خرید این محصول ها را نداشته باشند.  

شرایط ویژه فروش گوشی های سامسونگ در قسطی کلاب

 قسطی کلاب یک فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش کالای دیجیتال است. فروش اقساطی گوشی های مختلف در این فروشگاه یک مزیت برای تمام افرادی است که شرایط مالی مناسبی برای خرید گوشی ندارند.

برای خرید اقساطی از قسطی کلاب شما می‌توانید با 3 روش خرید از بای چک، خرید از لیزینگ پارسیان یا خرید از لیزینگ فراز اندیشان خرید خود را کامل کنید و با توجه به شرایطی که دارید، یکی از این 3 روش را انتخاب کنید.

سایت قسطی کلاب عرضه کننده گوشی های سامسونگ است. شما با مشاهده قیمت روز گوشی سامسونگ و بررسی مشخصات درج شده در توضیحات کالا می توانید گوشی های سامسونگ را خریداری کنید و از مزیت های آن بهره مند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی tab s8

خرید اقساطی tab s8
یکی از تبلت‌های جدید و پرفروش سامسونگ مدل s8 است. برای خرید اقساطی tab s8 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی mi 11 ultra

خرید اقساطی mi 11 ultra
برای خرید اقساطی mi 11 ultra که یکی از بهترین گوشی‌های برند شیائومی است به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...