خرید قسطی کولر اسپیلت

تاریخ انتشار:
1403/1/28 15:58:04

خرید قسطی کولر گازی و لوازم سرمایشی



برای مشاهده محصولات بخش خرید قسطی کولر  را مشاهده کنید.



خرید قسطی کولر اسپیلت


کشور ما یکی از نواحی گرمسیری محسوب می شود و در فصول گرم خنک نگه داشتن هوای محیط یکی از دغدغه های اصلی محسوب می شود. استفاده از کولرهای آبی یکی جزو گزینه های اولیه افراد است اما در بسیاری از نقاط پاسخگوی نیاز مردم نیست. با پیشرفت تکنولوژی و مدرن تر شدن کولرهای گازی در حال حاضر این کولر ها در بسیاری از خانه ها و مراکز خرید راه یافته و هوا را خنک تر می کند.

یکی از مزیت های شناخته شده و محبوب این است که این کولر های توانایی پرتاب قدرتمند باد را داشته و بسیار کم صدا هستند و می تواند طبق برنامه زمانبندی شده و درجه حرارتی که برای محیط برای آن تعریف شده دمای هوای محیط را تنظیم کنند.

شاید مشکل اصلی این است که قیمت خرید این کالا نسبت به کالاهای مشابه بالاتر است و برخی برای تحمیل نکردن هزینه ای بالا به خود از خرید آن صرف نظر کنند.

فروشگاه قسطی کلاب لوازم خانگی مختلفی را برای فروش قسطی در خود جای داده که کولرهای گازی یکی از این کالاها هستند که با استفاده از آن میتوانید کالای مورد نیاز خود را طی اقساط بلند مدت بپردازید.

علاوه بر این قیمت بالای این محصول مواردی را تضمین می کند که از نظر اقتصادی به شما کمک می کند.

یکی از این موارد میزان مصرف انرژی است که در این محصول بسیاری را نگران می کند و تصور می کنند مصرف برق بالا و در نتیجه هزینه بالایی را به مصرف کننده تحمیل می کند.

 بسیاری تولیدات جدید این محصول دارای رده انرژی A+  هستند و با استفاده از تکنولوژی inverter در کمپرسور خود مصرف برق را نزدیک به میزان یک سوم کاهش می دهد.

علاوه بر این در مدل هایی از کولر های گازی ، توسط فیلتر هوشمند  هوا به نوعی عمل تصفیه هوا نیز صورت میگیرد و ذرات موجود در هوا از بین می روند.

شما می توانید در بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب نمونه های مختلفی از لوازم منزل را مشاهده و به صورت قسطی خریداری کنید.

برای خرید اقساطی از قسطی کلاب تنها کافی است به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی مراجعه کنید و با توجه به شرایطی که دارید یکی از روش‌های لیزینگ پارسیان، لیزینگ فراز اندیشان یا بای چک را انتخاب کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون دوو 50 اینچ با چک

خرید قسطی تلویزیون دوو 50 اینچ با چک
برند دوو جز برترین برندهای موجود در ایران می‌باشد. برای خرید قسطی تلویزیون دوو 50 اینچ با چک به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی...

خرید کولر

خرید کولر
برای خرید نقدی یا اقساطی کولر باید بدانید به طور کلی ما دو نوع کولر معروف یعنی کولر گازی و کولر آبی داریم که هر کدام از این نوع کولر ها...