بانک پارسیان سود سپرده

تاریخ انتشار:
1403/2/10 19:55:16

بانک پارسیان و سود سپرده و راه های جایگزین سرمایه گذاری



برای مشاهده سرمایه گذاری در سایت قسطی کلاب بخش بهترین سرمایه گذاری را مشاهده کنید.


        

بانک پارسیان سود سپرده

                                                     

دغدغه بسیاری از مردم این است که دقیقا نمی دانند در چه حوزه ای سرمایه گذاری کنند یا حتی در چه بانک هایی سرمایه خود را قرار دهند تا سود بیشتری به دست بیاورند از جمله بانک های خصوصی بارنک پارسیان می باشد که با داشتن 341 شعبه از جمله بانک های خصوصی است که شعبه های مختلفی در سراسر کشور دارد این بانک در سال 1380 به عنوان دومین بانک خصوصی کار خود را آغاز کرد.

ساختار سازمانی این بانک متشکل از شش معاونت می باشد که هر معاونت به واحدهای کوچکتر زیر مدیریتی تقسیم می شود مدیریت های مستقل نیز توسط مدیرعامل اداره می شوند.

اگر شما جزء آن دسته از افرادی می باشید که قصد دارند در این بانک سپرده گذاری کنند قبل از هر چیزی لازم است از شرایط و تسهیلاتی که این بانک در اختیار کاربران خود قرار می دهد آگاه شوید ما در اینجا قصد داریم میزان سودی که توسط این بانک پرداخت می شود را بیان کنیم.

برای سپرده های کوتاه مدت سود سپرده گذاری 10 درصد می باشد همچنین برای سپرده های کوتاه مدت سه ماهه سود سپرده گذاری 12 درصد است.

برای سپرده های کوتاه مدت 6 ماهه سود سپرده گذاری بانک پارسیان 14 درصد است همچنین برای سپرده های کوتاه مدت 9 ماهه سود سپرده گذاری 14 درصد است.

میزان سود سپرده گذاری برای سپرده های یک ساله در بانک پارسیان 15 درصد می باشد.

از جمله معایب سپرده گذاری در بانک ها این است که با افزایش تورم امکان دارد که ارزش پول شما کاهش یابد به این منظور بسیاری از افراد راغب نمی باشند که در بانک ها سرمایه گذاری کنند.

به منظور سرمایه گذاری در حوزه های دیگر شما باید ریسک و خطر احتمالی را قبول کنید زیرا ریسک بخش جدایی ناپذیر یک سرمایه گذاری است.

سایت قسطی کلاب عرضه کننده انواع کالاها می باشد که امکان سرمایه گذاری را برای شما به وجود آورده است جهت کسب اطلاع با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

بیشترین سود سپرده

بیشترین سود سپرده
در کشور ما مانند بسیاری از کشورهای دیگرهای بانک های دولتی و خصوصی مختلفی فعالیت می کنند این بانک ها هر کدام سعی می کنند بیشترین سود سپرده را به مشتر

صندوق سرمایه گذاری اندیشه فردا

صندوق سرمایه گذاری اندیشه فردا
صندوق سرمایه گذاری اندیشه فردا یکی از صندوق های فعال در کشور است که با جذب سرمایه سرمایه گذاران درصدد است که در فعالیت های مختلف اقتصادی نظیر بورس...