خرید قسطي تلویزیون سونی

تاریخ انتشار:
1403/2/25 09:13:44

برند سونی یکی از شناخته شده ترین برندهای تلویزیون است که بهترین تلویزیون‌های دنیا را طراحی و تولید کرده است. اگر علاقه‌مند به خرید اقساطی تلویزیون سونی هستید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطي تلویزیون سونی


تلویزیون‌های سونی 

تلویزیون‌های شرکت سونی در سال 2020 با پردازنده‌های پیشرو و تصاویری فوق‌العاده واضح، دقیق و زنده ارائه می‌شود. با استفاده از این تلویزیون‌ها، مشتریان، برای دسترسی سریع به انواع سرگرمی به کنترل دستگاه دستیار گوگل متصل می‌شوند.

هم‌چنین در این تلویزیون‌ها با تکنولوژی تریلومینوس، چیزی را می‌بینید که با رنگ‌های پیشرفته و درجه‌بندی‌های هوشمند همراه با دریافت پاسخ بر روی صفحه هستند و سایر موارد با استفاده از صدای شما ارائه می‌شود. قابليت خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون سونی در قسطی كلاب فراهم شده است. 

تکنولوژی تریلومینوس 

تکنولوژی تریلومینوس یکی از ابداعات بخش تلویزیون‌های سونی براویا است و کمک می‌کند تا تصاویر را به صورت شفاف‌تر و کیفیت رنگ بیشتری دیده شود. با خرید اقساطی تلویزیون سونی تفاوت را احساس كنيد. 

نمایشگرهای تریلومینوس چگونه کار می‌کنند؟ 

در LCD نور پس‌زمینه توسط پردازش سه رنگ اصلی استفاده می‌شود، ولی ایراد این تکنولوژی، محدود شدن فیلترهای اختصاصی توسط این سه رنگ است.

در این پیکسل‌ها از تکنولوژی نیمه هادی استفاده می‌شود. کریستال‌های نانو، نمایش بهتری از رنگ‌ها مهیا می‌سازند و کیفیت تصویر، بالاتر می‌رود. در ادامه به معرفی چند مدل از تلویزیون‌های شرکت سونی می‌پردازیم. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون سونی كيفيت را احساس كنيد. 

تلویزیون سونی مدل KDL-49W800G 

این تلویزیون دارای تکنولوژی LCD شرکت سونی است و صفحه نمایش 49 اینچی دارد. نوع صفحه نمایش آن تخت است. کیفیت تصویر آن به صورت Full HD است و رزولوشن آن نیز 1080 در 1920 می‌باشد.

این تکنولوژی دارای فناوری لایو کالر یا رنگ‌های زنده است. با این تکنولوژی رنگ‌ها به صورتی واقعی دیده‌ می‌شوند. با خرید اقساطی تلویزیون سونی همه‌ چيز را واقعی ببينيد!

این تلویزیون دو بلندگو دارد و توان خروجی صدا در هر بلندگو 5 وات است. هم‌چنین، دارای سیستم عامل اندروید است و توانایی جستجوی صوتی را دارد. به علاوه از وای فای نیز پشتیبانی می‌کند. 

دارای درگاه‌های USB، HDMI، بلوتوث، خروجی صدا و هدفون و ریموت کنترل است. این تلویزیون در طراحی، دارای پایه رومیزی است. ابعاد آن نیز به صورت 5.7*64.5*110.1 سانتی‌متر مکعب است. 

تلویزیون سونی مدل KD-49X7000F 

این محصول، یکی از تلویزیون‌های LED شرکت سونی است که سایز 49 اینچی دارد. کیفیت تصویر آن از نوع 4K است و از تکنولوژی X-Reality برخوردار می‌باشد. 

به اضافه در این تلویزیون از قابلیت HDR نیز استفاده شده است. در این تلویزیون از دو قابلیت Motion flow و Live Color نيز، استفاده شده است. بلندگوهای موجود در این تلویزیون از نوع باس رفلکس هستند. سیستم عامل استفاده شده نيز سيستم لینوکس است. در این تلویزیون، از یک پردازنده 4 هسته‌ای استفاده شده است.

هم‌چنين دارای درگاه‌های USB ،HDMI ،Lan، طراحی پایه‌ها، سیستم صوتی دیجیتال، خروجی صوتی نوری، ورودی RF، قابليت ضبط بر روی حافظه‌های جانبی، تلتکست، تایمر خواب، EPG و قابليت‌های ديگر است. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون سونی در كنار اعضای خانواده، لحظات شادی را تجربه كنيد. 

خرید قسطی تلویزیون سونی 

اگر دوست داريد تا يک تلویزیون سونی تهیه کنید، این کار را از طریق قسطی کلاب انجام دهید. قسطی کلاب فروشگاهی آنلاین است كه در زمینه ارائه خدمات نقدی و یا اقساطی لوازم خانگی به کاربران ایرانی فعاليت می‌كند. 

برای خرید غیر نقدی باید درخواست اعتبار خرید اقساطی داشته باشید و به یکی از سه روش موجود در سایت عمل کنید. با خرید اقساطی تلویزیون سونی از تماشای فيلم‌ و سريال‌های دلخواه خود لذت ببريد.

با خرید کالاهای مد نظرتون از قسطی کلاب یکی از بهترین خریدهای اینترنتی را تجربه کنید و از خرید آنلاین خود نهایت لذن را ببرید. از سایت قسطی کلاب دیدن فرمایید و کالای مورد علاقه خود را به روش نقد یا اقساط خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن

فروش اقساطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن
برند ایکس ویژن یکی از بهترین برندهای ایرانی می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن با قیمتی مناسب به بخش...

خرید قسطی تلویزیون هوشمند Daewoo

خرید قسطی تلویزیون هوشمند Daewoo
تلویزیون‌های دوو جز بهترین محصولات این برند است. برای خرید قسطی تلویزیون Daewoo به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت...