خرید کامپیوتر لنوو اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/17 03:28:32

کامپیوترهای لنوو جز برترین کامپیوترهای دنیا می‌باشد که خوشبختانه در ایران به وفور یافت می‌شوند. برای خرید اقساطی کامپیوتر لنوو به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید کامپیوتر لنوو اقساطی


خرید کامپیوتر لنوو اقساطی 

لنوو یکی از تولیدکنندگان کالاهای دیجیتالی در دنیا است که محصولات باکیفیت و مناسبی را به کاربران ارائه می‌دهد. کامپیوترهای همه‌منظوره یکی از پرطرفدارترین کامپیوترهای خانگی است که توسط این کمپانی به بازار عرضه می‌شود. 

در بین محصولات جدید و پرفروش این نوع کامپیوتر مدلی به نام لنوو C560 وجود دارد که قصد ما معرفی آن می‌باشد. در ادامه خصوصیات و ویژگی‌های این مدل توصیف می‌شود. 

مدل لنوو C560 

این محصول مقرون به صرفه است و با قیمت مناسبی عرضه می‌شود. این محصول ۲۳ اینچی برای سرگرمی در خانه ایده‌آل است. با این سیستم به راحتی فایل‌های خود را مدیریت کنید. 

حافظه خود را بروزرسانی کنید و یک دستیار لمسی که در دو رنگ موجود می باشد را در اختیار داشته باشید. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر لنوو در قسطی کلاب فراهم شده است. 

ویژگی‌های بهبودیافته 

در این مدل از پردازنده نسل چهارم اینتل استفاده شده است. از نظر قدرت پردازش حداکثر ۱۰ درصد و حداکثر ۶۸ درصد بهبود گرافیک دارد. همچنین می‌توانید آن را در مقابله با سرقت محافظت کنید و دارای ویژگی‌های امنیتی قابل اعتماد است. 

از نظر ظاهری ضخامت این محصول ۵۳ اینچ است. دارای کابل بدون برآمدگی است و یک پایه فلزی براق برای ذخیره کیبورد دارد. این سیستم به شما اجازه می‌دهد تا بدون بازکردن حافظه‌اش در حدود ۲ ترابایت فضای ذخیره سازی داشته باشید. با خرید اقساطی کامپیوتر لنوو همه‌چیز را ذخیره کنید! 

قدرت چندرسانه‌ای 

این محصول قدرت چندرسانه‌ای یا مالتی‌مدیا دارد و می‌تواند تصاویری واضح و صدایی فراگیر را برای شما به ارمغان بیاورد. یک تجربه سرگرمی کامل و رضایت بخش را با سیستم پیشرفته صوتی دالبی یکپارچه و بلندگوهای استریو تجربه کنید. با خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر لنوو قدرت مولتی تسکینگ را تجربه کنید. 

صفحه کلید اکو تایپ 

این محصول دارای صفحه کلید بی سیم اکو تایپ است که به شما این قابلیت را می‌دهد تا بدون نیاز به صفحه نمایش لمسی هوشمند، از کلیدهای ارگونومیکی جزیره‌ای شکل، تایپی سیال و راحت انجام دهید.

این در حالی است که با استفاده از ویژگی لمسی می‌توانید از کنترل‌های ویندوز ۸ نیز استفاده نمایید. با خرید اقساطی کامپیوتر لنوو به صورتی معجزه‌آسا تایپ نمایید. 

گذرگاه‌های پرسرعت 

با گذرگاه USB3 سرعت شگفت انگیز را امتحان نمایید. این گذرگاه حداکثر ۱۰ برابر سریعتر از فناوری‌های قبلی خود می‌باشد. گذرگاه HTMI امکان اتصال شما را به تلویزیون یا صفحه مانیتور بزرگ دیگری فراهم می‌سازد. 

فضای ذخیره‌سازی ایده‌آل 

با دارا بودن از هارد ذخیره سازی ۲ ترابایت لازم نیست تا دیگر نگران این باشید که در کجا داده‌ها، فیلم‌ها، عکس‌ها و موسیقی‌های خود را ذخیره نمایید. به علاوه حافظه ۸ گیگابایتی داخلی نیز برای مولتی تسکینگ فوق العاده است. با خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر لنوو همه‌ چیز را ذخیره نمایید! 

دستیار لنوو و نسخه پشتیبان 

با دستیار لنوو که رابط کاربری آسانی برای سازماندهی موارد دلخواه است، به پاک کردن تاریخچه و پرونده‌های ناخواسته مدیریت اتصالات شبکه و مصرف انرژی رایانه شخصی خود دسترسی پیدا نمایید.

با استفاده از نسخه‌های پشتیبان، بازیابی فایل‌های سیستم برنامه‌، درایورها را انجام دهید و پرونده‌های کاربری را به سرعت و به راحتی ذخیره‌سازی نمایید. 

خرید اقساطی کامپیوتر لنوو 

برای خرید این کالای دیجیتال با کیفیت شرکت لنوو به فروشگاه آنلاین قسطی‌کلاب مراجعه نمایید. می‌توانید این کالا را به صورت نقدی و یا اقساطی خریداری كنيد. 

در صورت نیاز به خرید کامپیوتر لنوو اقساطی باید، نسبت به درخواست اعتبار خرید اقساطی خود اقدام نمایید و از یکی از سه روش موجود در سایت یعنی خرید اقساطی از بای چک، لیزینگ فراز اندیشان و یا لیزینگ پارسیان خرید اقساطي خود را انجام دهید. پیشنهاد ما به شما خرید کامپیوتر لنوو در قسطی‌کلاب است. همین حالا سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ساعت هوشمند هوآوی با سفته

خرید اقساطی ساعت هوشمند هوآوی با سفته
برند هوآوی جر موفق‌ترین برندهای دنیا می‌باشد که محصولاتی با کیفیت دارد. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند هوآوی با سفته به بخش ساعت...

خرید اقساطی موبایل در تهران

خرید اقساطی موبایل در تهران
تلفن های همراه در تمام برند ها و مدل های مختلف از جمله وسایلی هستند که در شرایط اقتصادی کنونی با افزایش قیمت بسیار زیادی همراه شدند ...