خرید اقساطی سیم کارت با شماره رند

تاریخ انتشار:
1403/2/16 22:00:46

اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که برای پیشرفت کسب و کار خود نیاز به یک شماره تلفن رند دارید اما هزینه بالای آن مانع شما است، بهتر است بدانید که با مراجعه به بخش سیم کارت سایت قسطی کلاب می توانید اقدام به خرید اقساطی یک شماره رند نمایید. 

خرید اقساطی سیم کارت با شماره رند

خرید اقساطی سیم کارت با شماره رُند

چنانچه قصد دارید به حرفه شغلی تان رونق ببخشید، متفاوت باشید، هدیه مناسبی برای عزیزانتان خریداری نمائید، ابزار مناسبی برای تبلیغات داشته باشید، همیشه به راحتی در ذهن همگان به راحتی بخاطر سپرده شوید و هیچ کس شماره تماس شما را فراموش نکند، بهتر است به سراغ خریدن یک سیم کارت با شماره ای رُند بروید. 

اغلب قیمت این سیم کارت ها بسیار گران هست، چنانچه قصد دارید چنین سیم کارتی خریداری نمایید اما هزینه کافی را در اختیار ندارید، با خرید اقساطی سیم کارت با شماره رُند از قسطی کلاب می توانید این رویای خود را تحقق بخشید. در قسطی کلاب در زمان کوتاهی، با صرف کمترین هزینه و زمان می توانید به خرید اقساطی سیم کارت با شماره رُند اقدام نمایید.

نکات مهم در خرید اقساطی سیم کارت با شماره رُند

در قسطی کلاب صدها شماره رند در انتظار شماست، پس از ورود و ثبت نام اولیه و ایجاد پروفایل شخصی، در آغاز می توانید شماره های مورد نظر را مشاهده، نسبت به انتخاب استان، شهر، نوع رُند، وضعیت (صفر، کاردکرده، در حد نو)، فروشنده (نوع اپراتور)، قابل خرید در (شهر خاص- سراسر کشور) و کُد سیم کارت مورد نظر به صورت آنلاین اقدام نمایید. 

در هنگام انتخاب می توانید با استفاده از فیلترهای مختلف در بخش جستجوی پیشرفته، شماره نزدیک به شماره مورد نظرتان را برگزینید. اما قبل از آن قطعا به بودجه ای که قادرید پرداخت نمائید، دقت داشته باشید. بنابراین نیازی به مراجعه حضوری نیست. 

پس از تکمیل مدارک و فرآیند ثبت سفارش و دریافت کد رهگیری از طریق پیامک، مدارک شما 3 الی 5 روز کاری بررسی خواهد شد، و پس از آن همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و شرایط پرداخت را برایتان تشریح خواهند کرد. پس از آن قرارداد شما در واحد حقوقی تنظیم خواهد شد و تحویل کالا درب منزل (در بازه زمانی 24 تا 48 ساعت)، کالای صورت خواهد گرفت و سند خط از ابتدا  به نام شما خواهد خورد. 

در فروش قسطی سیم کارت از قسطی کلاب با پرداخت مبلغ پایین و اندکی به عنوان پیش پرداخت، طی اقساط بلند مدت 3 الی12 ماهه بدون وجود ضامن می توانید به خرید اقساطی سیم کارت با شماره رُند اقدام نمائید. در قسطی کلاب به دو صورت پرداخت از طریق چک یا سفته می توانید خرید خود را انجام دهید. 

خرید اقساطی سیم کارت با شماره رُند از قسطی کلاب با سود ۲٫۵ درصد ماهانه انجام می شود و کالای خریداری شده را در ظرف کمترین زمان به مشتریان عزیز ارائه می دهد. تحویل فوری، سریع و تضمین سلامت کالا، ارسال با پیک رایگان از جمله خدمات این سایت به شمار می رود. پس زمان را از دست ندهید با ما تماس بگیرید تا صاحب رندترین خطوط کشور گردید.

نکاتی که هنگام خرید اقساطی سیم کارت با شماره رُند باید بدان دقت نمائید

امروزه وجود تلفن همراه و انواع سیم کارت سبب شده تا اغلب افراد به فکر تهیه آن باشد، در این اوضاع برخی افراد به علت شرایط شغلی و غیره درصدد آن هستند تا خط سیم کارتی خریداری نمایند که در زمان کوتاهی به اذهان سپرده شود و شماره گیری آن راحت باشد. به همین دلیل به سمت خرید سیم کارت های رند علاقمندند. 

برای خرید قسطی سیم کارت افراد می توانند به صورت حضوری یا آنلاین اقدام به خرید نمایند. هر اپراتوری به ارائه این نوع سیم کارت به صورت قسطی با شرایط مختلفی اقدام می نماید، براین اساس، ابتدا شرایط خرید خرید اقساطی سیم کارت با شماره رُند را با دقت مطالعه نمایید تا با دسترسی به لیست فراهم شده از خطوط قابل خرید در قسطی کلاب، قدرت انتخاب بالاتری داشته باشید. 

در خرید اقساطی سیم کارت با شماره رُند قطعا به نوع سیم کارت خط رند حروفی، آینه ای و یا اسمی توجه داشته باشید. در هنگام خرید به نماد اعتماد الکترونیکی، نشان ملی ثبت (رسانه دیجیتال)، انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی مراکزی که از آن ها خرید آنلاین می نمایید دقت نمایید تا متضرر نگردید. 

قسطی کلاب با دارابودن این نماد ها، اعتماد و اطمینان کافی برای یک خرید خرید اقساطی سیم کارت با شماره رُند معتبر و مطمئن را برای مشتریان خود فراهم می سازد. با خرید خرید اقساطی سیم کارت با شماره رُند از این سایت، می توانید در ایام خاص و مناسبت ها از تخفیفی که اُپراتورهای مختلف جهت خرید اقساطی سیم کارت با شماره رند به مشتریان ارائه می دهند برخوردار شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی سیمکارت همراه اول

خرید اقساطی سیمکارت همراه اول
همراه اول جز بهترین اپراتورهای تلفن همراه در ایران است. اگر به دنبال خرید اقساطی سیمکارت همراه اول هستید به بخش سیم کارت در...

سیم کارت 912 قسطی

سیم کارت 912 قسطی
امروزه در سراسر جهان شاهد گسترش گوشی های هوشمند می باشیم به گونه ای که اکثر مردم در جهان از گوشی های هوشمند استفاده می کنند...