فروش اقساطی سیم کارت

تاریخ انتشار:
1403/2/28 07:33:18

شرکت‌های گوناگونی در زمینه سیم کارت فعالیت می‌کنند و با قرار دادن شرایط ویژه برای سیم کارت‌های خود، در حال رقابت هستند. برای خرید اقساطی سیم کارت به بخش سیم کارت در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی سیم کارت


ضرورت داشتن سیم کارت

بیش از دو دهه از ورود تلفن‌های همراه به ایران می‌گذرد. امروزه، وجود تلفن‌های هوشمند به یکی ‌از ضروری‌ترین نیازها برای افراد تبدیل شده است. پس از بیماری فراگیر کرونا و مجازی شدن سیستم آموزشی، کودکان و حتی بچه‌های مهد کودکی نیز صاحب گوشی‌های هوشمند شدند تا بتوانند از طریق سامانه‌های آموزشی تحصیل کنند.

برای استفاده از یک تلفن هوشمند، باید سیم کارتی درون آن بگذارید. پس از آن می‌توانید با دوستان و آشنایانتان ارتباط برقرار نمایید. در اوایل خرید سیم کارت هزینه‌‌بر بود و هر کسی توانایی خرید آن را نداشت. اما، امروزه خرید، فعال‌سازی و دریافت این سیم کارت‌ها روند آسانی دارد. با خرید قسطی سیم کارت از قسطی کلاب یک خرید موفق را تجربه کنید.

سیم کارت‌های مینی، میکرو و نانو

چندین سال پیش هر چه سیم کارت در بازار بود، از نوع مینی بود. از حدود سال 2010 به بعد سیم‌کارت‌ها جلوه متفاوتی پیدا کرد. وجود سیم‌کارت‌های میکرو سبب شد که حتی گوشی‌های نوت سامسونگ نیز، از این سایز سیم کارت استفاده کنند. 

در سال 2020 بود که کمپانی اپل در آیفون 5 از سیم کارت سایز نانو حمایت کرد. امروزه، بیشتر سیم کارت‌های موجود در بازار سایز نانو دارند و در جایگاه مخصوص نگهداری سیم کارت گوشی قرار می‌گیرند.

دائمی يا اعتباری

سیم کارت‌ها به دو دسته دائمی و اعتباری طبقه‌بندی می‌شوند و اپراتورهای متفاوتی به فروش آنها می‌پردازند. ممکن است از خودتان بپرسید چه سیم کارتی برای من مناسب است؟ بین سیم‌کارت اعتباری یا دائمی کدام را انتخاب کنم؟ این دو سیم کارت چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ چرا از نظر قیمت با یکدیگر متفاوت هستند؟ در زیر برخی از تفاوت‌های موجود در این دو سیم‌کارت را مشاهده می‌كنيد:

• کنترل هزینه‌های سیم کارت‌های اعتباری، آسان‌تر است.

• در صورتی که سیم کارت‌های اعتباری را چندین ماه فعال نکنید، غیر فعال می‌شوند و از شما سلب امتیاز خواهد شد.

• هزینه برقراری سیم‌کارت‌های اعتباری بیشتر از دائمی است. همچنین، ارسال پیامک نيز، پرهزینه‌تر است.

• خرید و فروش سیم کارت‌های اعتباری نسبت به سیم کارت‌های دائمی از رونق كمی برخوردار است.

• به دلیل اینکه کنترل و نظارت بیشتری بر روی سیم کارت‌های اعتباری خود دارید، در خارج از کشور نیز بدون در آوردن سیم کارت و یا غیرفعال کردن آن، با خیال راحت به سفر می‌رويد. زیرا در صورت نداشتن شارژ و یا شارژ کم هيچ نگرانی در مورد رومينگ نخواهید داشت.

• اپراتورهای مهم مانند همراه اول و ایرانسل قرعه کشی‌های خاصی برای دارندگان خطوط اعتباری در هر ماه به عمل می‌آورند و آن‌ها را تشویق به خرید اعتبار می‌کنند. در حالی كه، دارندگان خطوط دائمی، این تنوع قرعه‌کشی و امتياز را ندارند. برای خرید قسطی سیم کارت به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

همراه اول

همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور داخلی است كه بیشتر از 65 میلیون کاربر دارد و بیش از 70 هزار کیلومتر از جاده‌های ایران را تحت شعاع خود قرار داده است. 

همچنین، از نظر رومینگ بین الملل نیز،  قادر است تا با 112 کشور جهان ارتباط برقرار کند. یکی از خبرهای خوب که در سال 1393 به وقوع پیوست، طرح یکسان سازی تعرفه‌ها بود.

 قبل از آن محاسبه کارکرد برای مشترکین در شهرهای مختلف، متفاوت بود. برای خرید قسطی سیم کارت به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق را تجربه کنید.

ايرانسل

دومین اپراتور بزرگ کشور ایرانسل است و این شرکت با همکاری گروه MTN و همچنین، شرکت صنایع الکترونیک ایران در سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرد.

یکی از امتیازات ویژه این اپراتور، ارائه اینترنت پرسرعت است. قابل توجه است که ایرانسل در برخی از نکاتی که همراه اول به خوبی آنتن نمی‌دهد، برای مثال در برخی از خطوط مترو، آنتن‌دهی مناسبی دارد. با خرید اقساطی سیم کارت از قسطی کلاب یک خرید موفق را تجربه کنید.

رايتل

اپراتور رایتل به عنوان یکی از شرکت‌های اعتباری وابسته به تامین اجتماعی، فعالیت می‌کند و عنوان سومین اپراتور رسمی و مهم کشور را دارد. کاربران این اپراتور بیشتر از 6 میلیون نفر هستند.

پيشنهاد ویژه خريد سیم کارت

اگر علاقه‌مند به خريد يک سيم‌كارت مناسب از هر يک از اپراتورهای مورد علاقه‌تان هستيد. می‌توانید خريد خود را از قسطی كلاب انجام دهيد و در اين فروشگاه امكاناتی برای خريد آسان سيم‌كارت به صورت مجازی فراهم شده است.

با مراجعه به سایت قسطی کلاب و انتخاب لیزینگ‌‌های معتبر در سایت، برای خرید محصولات مد نظر خود وام بگیرید و یک خرید قسطی لذت بخش را تجربه کنید. با خرید اقساطی سیم کارت از قسطی کلاب یک خرید خاطره انگیز را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی سیم کارت همراه اول با شماره رند

خرید قسطی سیم کارت همراه اول با شماره رند
همانطور که می دانید در دهه اخیر با افزایش قابل توجه تعداد سیم‌کارت ‌های همراه اول روبرو هستیم و یکی از روش های خوب برای خرید قسطی سیم کارت همراه...

خرید اقساطی سیم کارت 12

خرید اقساطی سیم کارت 12
داشتن یک سیم کارت با شماره‌ای رسمی می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد، بنابراین اگر قصد خرید اقساطی سیم کارت 12 را دارید به بخش سیم کارت در...