انواع گوشی سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/2 22:30:32

شرکت سامسونگ با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییرات عمده در گوشی های روز دنیا قصد دارد، گوشی های باکفیت و متنوعی را طراحی و تولید کند. به منظور مشاهده انواع گوشی سامسونگ به بخش فروش اقساطی موبایل سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


                                                      انواع گوشی سامسونگ                     

گوشی های پیشرفته سامسونگ 

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر در روش زندگی افراد، شرکت های تولید کننده لوازم دیجیتال بر این باور هستند که باید تمام محصول های خود را به روز کرده تا امکانات مورد نیاز افراد جامعه را برطرف کنند. به روز رسانی لوازم دیجیتال بیشتر در گوشی ها دیده می شود، زیرا کاربر ها به طور مداوم درخواست تغییر و به روز رسانی گوشی های مختلف را دارند.

امروزه تنوع بسیار زیادی در ساخت گوشی ها وجود دارد به گونه ای که کمپانی های مختلف با عرضه گوشی های میان رده ای و بالا رده ای خود در تلاش می باشند که جای خود را در بازار های جهانی تثبیت کنند. سامسونگ یکی از شرکت های پیشرو در تولید گوشی های جدید است.

سامسونگ در سال های اخیر با اتخاذ سیاست های جدید در تلاش است که انواع مختلف گوشی های خود را باکیفیت بالا روانه بازار کند. همانطور که شما می دانید گوشی های میان رده ای با قابلیت خوبی توسط این شرکت طراحی شده است تا کاربر ها ی زیادی بتوانند از این مدل گوشی ها استفاده کنند. همچنین قیمت مناسب این رده از گوشی های سامسونگ، دلیل استقبال خوب افراد شده است.

تفاوت در گوشی های گلکسی سامسونگ

همانطور که می دانید سامسونگ یکی از برند های قابل اعتماد و باکیفیت در زمینه تولید گوشی های پیشرفته و به روز دنیا است. سامسونگ با توید گوشی های مختلف سعی در جلب رضایت مشتری ها خود دارد تا آن ها با هر توان مالی بتوانند گوشی مورد نظر خود را تهیه کنند.

از جمله این گوشی ها گلکسی ای 3 سال 2017 می باشد. این گوشی در مقابل جی 3 کوچکتر است. در ساخت این گوشی از شیشه و فلز استفاده شده است و این باعث شده است که این گوشی تا حد زیادی به گوشی اس 7 شباهت داشته باشد.

این موبایل شاخص مقاومت IP68 در مقابل آب و گرد و غبار را دارد. این موبایل دارای 138 گرم وزن می باشد و صفحه نمایش 4.7 اینچی آن از فناوری سوپر AMOLED استفاده می کند. رزولوشن تصویر در این موبایل 720 در 1080 پیکسل است.

در این موبایل از یک تراشه اگزینوس 7870 استفاده می شود که 8 هسته ای است و اطلاعات را می تواند با فرکانس 1.6 گیگا هرتزی پردازش کند. همچنین حافظه رم آن 2 گیگا بایت است.

حافظه داخلی این دستگاه 16 گیگا بایت است که قابل ارتقاء می باشد و دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسل است و دوربین سلفی نیز 8 مگاپیکسل است.

سیستم عامل این گوشی اندروید 6 مارشمالو می باشد و همچنین باتری آن از نوع لیتیوم یونی است. ظرفیت باتری نیز 2350 میلی آمپر بر ساعت است. یکی دیگر از ویژگی های مهم این گوشی این است که این موبایل می تواند شبکه 4G را پوشش دهد.

ویژگی های کلی در گوشی های سامسونگ

مقاوم در مقابل گرد و غبار و آب

ظرفیت بالای باتری

دارای حافظه جانبی

دارای حافظه داخلی

شرایط فروش ویژه در فروشگاه قسطی کلاب

همانطور که می دانید با توجه به شرایط مالی و اقتصادی، خرید گوشی های سامسونگ به صورت نقدی امکان پذیر نیست. با توجه به این موضوع، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، در نظر دارد با توجه به وضعیت مالی افراد، شرایط ویژه ای را برای کاربر های خود ایجاد کند تا یک خرید لذت بخش را تجربه کنند.

سایت قسطی کلاب یک سایت معتبر می باشد که انواع گوشی سامسونگ در آن وجود دارد. شما به منظور خرید موبایل می توانید از طریق این سایت اقدام کنید و در صورت هر گونه سوال با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی A33

خرید اقساطی گوشی A33
یکی از گوشی‌های خوش قیمت و مقرون به صرفه سامسونگ مدل a33 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی A33 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطی گوشی poco f3

خرید قسطی گوشی poco f3
برند شیائومی با طراحی و تولید خانواده poco، گوشی‌های باکیفیت و مقرون به صرفه‌ای را وارد بازار کرد. برای خرید قسطی گوشی poco f3 به بخش...