خرید اقساطی گوشی آیفون S6

تاریخ انتشار:
1403/2/2 07:00:27

گوشی های آیفون همواره در ابتدای ورود خود به بازار به خصوص بازار ایران از قیممت های نجومی برخوردارند. به خصوص این اواخر که قیمت ارز نوسان شدیدی داشته است، این مشکل نیز بیشتر خود را نشان می دهد. در قسطی کلاب مب توانید آخرین قیمت تمام گوشی های موجود در یازار را مشاهده کنید. برای خرید اقساطی و مشاهده قیمت ها گوشی آیفون به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی گوشی آیفون S6خرید اقساطی گوشی آیفون S6 از قسطی کلاب                                                                      

بسیاری از وسایل دیجیتال به نوعی ما را احاطه کرده اند. امروزه گوشی های هوشمند نقش مهمی در زندگی هر فردی دارند و به منظور انجام بسیاری از کارها در طول روز مورد استفاده قرار می گیرند. بسیاری از افراد از طریق این گوشی ها کسب و راه های جدیدی را ایجاد کرده اند. اگر به اطراف خود نگاه کنید مشاهده خواهید کرد که بسیاری از افراد از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی خدمات مختلفی را ارائه می دهند و از این طریق درآمد کسب می کنند.

بسیاری از شرکت های تولید کننده این گوشی ها در تلاشند که با ارتقای محصولات خود جایگاه ویژه ای در بازارهای فروش داشته باشند از جمله این کمپانی ها اپل است این شرکت با ارائه گوش های بالا رده ای توانسته است تمام مشتریان با هر نوع سلیقه ای را راضی نگه دارد.

گوشی آیفون مدل S6 نسبت به مدل های قبلی اش، طراحی بهتری دارد. رنگ بندی متنوعی نیز در این سری به کار رفته است. همچنین دوربین آن از کیفیت بالاتری برخوردار است که لذت عکاسی با موبایل، با کیفیت بالایی را برای شما فراهم می کند.

این مدل دارای قابلیت های مختلفی است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
سیستم عامل ios
تک سیمکارت
پشتیبانی از فناوری 2G, 3G, 4G
قابلیت حذف صداهای مزاحم حین مکالمه
دوربین سلفی 5 مگاپیکسل
دوربین 12 مگاپیکسل
حسگر اثر انگشت
قابلیت تشخیص 10 لمس همزمان
جنس بدنه آلومینیوم
پردازنده ی سریع
نسخه ی سیتم عامل 9
علاوه بر این قابلیت ها، استفاده از دو گیگابایت رم، باعث می شود تا کاربران تجربه ی بهتری در اجرای اپلیکیشن ها و بازی ها داشته باشند.

فروش قسطی گوشی آیفون در قسطی کلاب 

به طور کلی گوشی های آیفون همیشه یک سر و گردن از رقبای خود بالاتر بوده اند و در کنار طراحی زیبا و جنس بدنه منحصر به فردی که دارند، قابلیت های بسیار کاربردی نیز ارائه می دهند. گوشی آیفون مدل S6 قسطی موجود در قسطی کلاب نیز از این قاعده مستثنی نیست و امکانات ویژه ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

گفتنی است قیمت بالای گوشی آیفون S6 به طوری است که اغلب افراد جامعه نمی توانند بدون تحمل فشار اقتصادی آن ها به صورت نقدی خریداری کنند. از این رو سایت هایی راه اندازی شدخ اند که اقدام به فروشق قسطی گوشی آیفون مدل S6 نموده اند.

با مراجعه به این سایت ها که قسطی کلاب نیز یکی از آن ها است کاربران می توانند تمام کالاهای دیجیتال مورد نیاز و مورد علاقه خود را به صورت آنلاین و قسطی خریداری کنند.
سایت قسطی کلاب یک سایت مختص فروش اقساطی کالا است برای سفارش گوشی می توانید از طریق سایت قسطی کلاب اقدام کنید و به راحتی این محصول را سفارش دهید و از مزایای آن لذت ببرید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.

فروش گوشی آیفون اقساطی در قسطی کلاب این امکان را برای کاربران خود فراهم می کند که بتوانند این گوشی خوب و با کیفیت را خریداری کنند، بدون اینکه نگران قیمت آن باشند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اپل واچ اولترا

خرید اقساطی اپل واچ اولترا
یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند برند اپل با نام اولترا روانه بازار شد. برای خرید اقساطی اپل واچ اولترا به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی...

خرید قسطی گلکسی بادز لایو

خرید قسطی گلکسی بادز لایو
هدفون‌های بی‌سیم سامسونگ دارای طراحی جذاب و مدرنی می‌باشد. برای خرید قسطی گلکسی بادز لایو به بخش هدفون در دسته بندی کالای...