خرید نقدی مانیتور جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/6 07:24:06

محصولات جی پلاس به تازگی در بازار ایران وارد شده اند و از فروش بالایی برخوردار می‌باشند. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی مانیتور جی پلاس دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید نقدی مانیتور جی پلاس


معرفی برند جی پلاس

شرکت گلدیران یکی از قدیمی‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌های ایرانی می‌باشد که مدت زمان بسیاری است که همکاری خود را با برند ال جی آغاز کرده است. متاسفانه بعد از تحریم شدن ایران توسط آمریکا، بسیاری از برندها اجازه همکاری با ایران را ندارند و یکی از برندهایی که همکاری خود را با ایران قطع کرده است، برند ال جی می‌باشد.

شرکت گلدیران بعد از قطع همکاری با برند ال جی شروع به راه اندازی خط تولید جدیدی به نام جی پلاس کرد و از سال 98 محصولات جی پلاس را وارد بازار ایران کرده است. 

شرکت گلدیران سابقه و تجربه بسیار خوبی در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی دارد. به همین سبب محصولات جی پلاس با وجود جدید بودن، فروش فوق‌العاده‎ای را تجربه کرده است. همان طور که اطلاع دارید، برندهای جدید خیلی دیر به فروش می‌روند و مردم به سختی به آن ها اعتماد می‌کنند، ولی برند جی پلاس به پشتوانه شرکت گلدیران و ضمانت‌نامه‌ای که دارد، فروش استثنایی را تجربه کرده است.

محصولات جی پلاس دارای تنوع بالایی می‌باشند. در این مقاله قصد داریم در مورد مانیتورهای جی پلاس اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی مانیتور جی پلاس دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

معرفی مانیتورهای برند جی پلاس

برند جی پلاس دارای محصولات متنوعی است. یکی از بهترین و کاربردی‌ترین محصولات برند جی پلاس، مانیتورهای آن می‌باشد که بسیار مدرن طراحی شده است. مانیتور جی پلاس مدل 245JN یکی از بهترین مانیتورهای جی پلاس محسوب می‌شود. 

مانیتور جی پلاس 24 اینچی طراحی شده است و از زیبایی بی‌نظیری برخوردار است. تکنولوژی صفحه نمایشگر مانیتور جی پلاس، IPS می‌باشد. فناوری IPS روش جدیدی برای بهتر شدن کیفیت رنگ و زاویه دید بهتر است. 

مانیتورهای جی پلاس سرعت پاسخگویی بالایی دارند و بسیار مدرن طراحی شده‌اند. برای خرید نقدی یا اقساطی مانیتور جی پلاس به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه سایت بهره‌مند شوید.

ویژگی‌های منحصر به فرد مانیتورهای جی پلاس

مانیتور جی پلاس مدل GDM-225JN دارای صفحه نمایشگر 22 اینچی می‌باشد. VA تکنولوژی به کار رفته در صفحه نمایشگر مانیتور GDM-225JN است که نسبت به فناوری IPS پایین‌تر می‌باشد و این مانیتور را در رده متوسط محصولات جی پلاس قرار داده است.

مانیتور جی پلاس دارای روکش مات است که سبب می‌شود چشمان شما در طولانی مدت آسیب نبیند و بسیار برای امور اداری مناسب است. اگر قصد خرید نقدی یا اقساطی مانیتور جی پلاس را دارید به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

آیا می‌توان به یک برند تازه وارد اعتماد کرد؟

برندهای ایرانی زیادی در بازار وجود دارند که بسیاری از آن ها فروش بسیار کمی دارند و نتوانسته‌اند اعتماد مردم را به خود جلب کند. جالب است بدانید برند جی پلاس با اینکه از سال 98 شروع به فعالیت کرده از فروش بسیار بالایی برخوردار بوده است. 

علت محبوبیت و فروش بالای محصولات جی پلاس علاوه بر زیبایی آن‌ها، وجود ضمانت‌نامه شرکت گلدیران است. پس شما هم می‌توانید با خیالی راحت خرید نقدی یا اقساطی مانیتور جی پلاس را انجام دهید.

نحوه خرید نقدی یا اقساطی مانیتور جی پلاس از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و موفق‌ترین وبسایت‌های فروش آنلاین در ایران می‌باشد که دارای مشتریان فراوانی است. نحوه خرید از قسطی کلاب به صورت آنلاین می‌باشد و شما با مراجعه به سایت قسطی کلاب می‌توانید کالای مورد نظر خود را خریداری کنید. 

شرایط خرید از وبسایت قسطی کلاب به دو صورت نقدی و اقساطی می‌باشد. خرید اقساطی از قسطی کلاب نیازمند تکمیل بخش اعتبار سنجی سایت و ارائه چک و سفته است.

همچنین خرید نقدی از قسطی کلاب به همراه تخفیفات فراوانی می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی مانیتور جی پلاس از قسطی کلاب، لذت یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اپل واچ سری 9

 خرید قسطی اپل واچ سری 9
اگر تمایل به خرید قسطی اپل واچ سری 9 با شرایطی آسان را دارید به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید قسطی اپل واچ سری 8 با سفته

خرید قسطی اپل واچ سری 8 با سفته
برای خرید قسطی اپل واچ سری 8 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...