خرید قسطي اجاق گاز سینجر

تاریخ انتشار:
1403/2/6 10:22:14

یکی از معروف‌ترین اجاق گازهای ایرانی متعلق به برند سینجر است. برای خرید اقساطي اجاق گاز سینجر به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطي اجاق گاز سینجر


بررسی اجاق گاز سینجر

سینجر یکی از باکیفیت‌ترین شرکت‌های صنعتی و تولید کننده در ایران می‌باشد که در سال 1370 فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت به تولیدات متنوعی مانند انواع اجاق گازهای فردار، یخچال فریزرهای دوقلو، سایدبای‌ساید و کمبی، فر توکار، هود و اجاق گازهای رومیزی مشغول می‌باشد.

این اجاق گازها در مقایسه با محصولات همتای خارجی خود، قیمتی مقرون به صرفه دارند. با خرید اقساطي اجاق گاز سینجر از قسطی کلاب، یک تجربه منحصر به فرد داشته باشید.

اجاق گاز سینجر مدل SG-ECO 5051

این اجاق گاز از نوع اجاق گازهای ایستاده می‌باشد که جنس سرامیکی ضد خش دارد. رنگ سفید بدنه، ظاهری زیبا به این گاز می‌بخشد و وزن آن مناسب و طراحی زیبایی دارد.

این اجاق گاز با بهره‌مندی از فر با محدوده گنجایشی بین 50 تا 100 لیتر، وجود جوجه گردان، داشتن شبکه چدنی و فندک اتوماتیک یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار می‌باشد. قابلیت خرید قسطي اجاق گاز سینجر در قسطی کلاب فراهم شده است.

ترموکوپل و فندک

اجاق‌های گاز سینجر طراحی زیبایی دارند. آنها، مجهز به ترموکوپل می‌باشند و ترموکوپل کمک می‌کند تا ایمنی دستگاه بهتر حفظ شود. اگر به علت سرریز شدن غذا، شعله خاموش گردد. 

ترموکوپل کمک می‌کند تا جلوی انشعاب گاز نیز گرفته شود و بنابر این خطر حادثه سازی پیش نیاید. فندک مکانیکی نیز کمک می‌کند تا نیازی به روشن و خاموش کردن مداوم با کبریت نداشته باشید. با خرید قسطي اجاق گاز سینجر ایمن آشپزی کنید!

طراحی مناسب

طراحی این اجاق گاز نیز مناسب می‌باشد و پنج شعله مشعل دارد که برای یک خانواده متوسط و پرجمعیت مناسب است. این شعله‌ها اندازه‌های متوسط، کوچک و بزرگ دارند و سبب می‌شوند تا ظروف با اندازه‌های مختلف بتوانند بر روی گاز قرار بگیرند.

جنس آنها نیز از نوع چدن است. بنابراین، مقاومت بالایی دارد و ماندگار می‌باشد، همچنین ولوم‌های موجود در گاز نیز علاوه بر طراحی شیک و مدرن جلوه زیبایی به جلوی گاز می‌بخشد و از نظر ارگونومیکی نیز بسیار عالی ساخته شده‌اند.

این اجاق گاز، دارای یک در شیشه‌ای به صورت سکوریت دوجداره است و شیشه بالای گاز، از جنس مقاومی می‌باشد. وجود این شیشه سبب می‌شود تا از انتقال دمای هوای گرم به بیرون جلوگیری به عمل آید و در مصرف انرژی بهینه عمل شود. 

فاصله لازم میان شعله و ظروف پخت در این اجاق گاز فراهم می‌شود، همچنین این دستگاه دارای پایه‌های قابل تنظیم است و شما می‌توانید آن را طبق دلخواه خود تنظیم نمایید. علاوه بر این، قادر هستید تا در آشپزخانه‌های شیب دار نیز از این اجاق گاز بهره‌مند شوید.

طول سیم گاز 1.5 متر است و بنابراین از نظر اتصال نیز مشکلی به وجود نمی‌آید. با خرید اقساطي اجاق گاز سینجر از تولیدات باکیفیت ایرانی حمایت نمایید.

فر و جوجه گردان

اجاق گاز سینجر از نوع اجاق گازهایی است که فر و گاز آن در کنار هم قرار دارند و محفظه فر نیز فضای کافی را برای طبخ انواع شیرینی و غذاهای مورد نیاز فراهم می‌سازد. گنجایش فر به طور دقیق 76 لیتر است و درون فر یک چراغ قرار دارد و کمک می‌کند تا محتویات در حال پخت را تماشاگر باشید. 

علاوه بر این، جوجه گردان به پخت بریانی‌ها و مرغ های سوخاری لذیذ و خوشمزه کمک می‌کند. درون فر از یک سوپاپ اتوماتیک استفاده شده است که به عملکرد بهتر و ایمن‌تر می‌انجامد. حتی درون جوجه گردان نیز یک چراغ داخلی قرار دارد. با خرید قسطي اجاق گاز سینجر طعمی لذیذ بچشید!

خرید قسطی اجاق گاز سینجر

برای تهیه این محصول فوق‌العاده می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات خرید اقساطی موجود در این فروشگاه برخوردار شوید. به کمک یکی از چهار لیزینگ موجود در سایت وام بگیرید و 3 الی 5 روز بعد لوازم خانگی مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي اجاق گاز سینجر از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید لوازم برقی ال جی

خرید لوازم برقی ال جی
برند ال جی یکی از معتبرترین برندها در زمینه تولید لوازم برقی است. این برند کره ای توانسته با کیفیت بالای محصولات خود طرفداران زیادی در سرتاسر...

خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 32 اینچ

خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 32 اینچ
تلویزیون‌های جی پلاس دارای تنوع بالایی هستند و قیمت مناسبی دارند. برای خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 32 اینچ به بخش تلویزیون در دسته...