یخچال قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/16 17:57:04

یخچال قسطی و سایر لوازم خانگی اقساطی

به منظور مشاهده یخچال به بخش لوازم خانگی قسطی مراجعه کنید.




                                                                                   

یخچال های امروزی نسبت به یخچال های قدیمی دچار تغییرات گسترده ای شده اند و دارای عملکرد بهتری نسبت به یخچال های قدیمی می باشند و همچنین امکانات گسترده تری دارند.

فیلتر تصفیه آب موجود در یخچال ها را بدون حذف مواد معدنی آن تصفیه می کند با قرار گرفتن این فیلترها در یخچال دیگر لازم نیست که نگران ناخالصی های آب باشید و می توانید با خیال راحت از آب سالم استفاده کنید اگر رنگ فیلتر تصفیه عوض شود وقت آن رسیده است که این فیلتر را عوض کنید.

لامپ های ال ای دی در یخچال ها دارای بیشترین بازده انرژی نسبت به سایر لامپ ها می باشند به گونه ای که استفاده بهتر و راحت تر از یخچال را برای شما فراهم می آورد این لامپ ها کمترین میزان انرژی را مصرف می کنند و دارای عمر بیشتری می باشند.

دکمه درجه تنظیم دمای یخچال به شما کمک می کند تا بتوانید دمای داخل یخچال را تنظیم کنید.

دکمه های کنترل لمسی با استفاده از تکنولوژی سنسورهای نوری ساخته شده اند و امکان انتخاب سریع عملکردها را به شما می دهد.

یکی از مشکلات عمده یخچال های قدیمی برفک زدن آن ها بود برف آب کن اتوماتیک به یخچال شما کمک می کند تا با فشردن تنها یک کلید برفک ها را حذف کنید.

قابلیت تغییر ارتفاع قفسه ها باعث می شود که شما بتوانید مواد مختلف با اندازه های گوناگون را در داخل یخچال قرار دهید.

قابلیت تنظیم رطوبت یخچال باعث می شود که شما بتوانید میوه ها و سبزیجات داخل یخچال را تازه تر نگه دارید.

اگر در یخچال کاملا بسته نشود و باز بماند صدای آژیر شما را از آن آگاه خواهد کرد تا از هدر رفتن انرژی و سرما جلوگیری کنید.

سایت قسطی کلاب عرضه کننده انواع کالاها به صورت اقساطی می باشد برای خرید یخچال قسطی می توانید از طریق این سایت اقدام کنید. خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط سه شرکت بای چک، لیزینگ پارسیان و لیزینگ فراز اندیشان امکان پذیر شده است که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی z flip 5 با چک

خرید اقساطی گوشی z flip 5 با چک
از بهترین مدل‌های گوشی سامسونگ می‌توان به مدل زد فلیپ 5 نام برد. برای خرید اقساطی گوشی z flip 5 با چک به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید اقساطی تبلت شیائومی با چک

خرید اقساطی تبلت شیائومی با چک
تبلت‌های شیائومی جز برترین تبلت‌های دنیا محسوب می‌شود که از طرفداران بسیاری برخوردار است. برای خرید اقساطی تبلت شیائومی با چک به...