فروش قسطی لپ تاپ

تاریخ انتشار:
1403/2/29 22:43:47

لپ تاپ اقساطی


به منظور خرید لپ تاپ اقساطی به بخش لوازم دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

                                                                               

یکی از به صرفه ترین کالا های روز دنیا لپ تاپ می باشد زیرا هم کاربرد کامپوتر را دارد و هم کاربرد موبایل که حمل کردن ان بسیار اسان شما با مراجعه به سایت قسطی کلاب میتوانید خرید اسان انجام دهید در سال های اخیر وسایل دیجیتال مختلفی ساخته شده اند که هریک کاربرد خاصی را دارند از جمله وسایل دیجیتالی که در سال های اخیر بسیار محبوب شده اند لپ تاپ ها می باشند امروزه شاهد تولید لپ تاپ هایی می باشیم که نازک هستند و دارای وزن کمی می باشند به گونه ای که حمل و نقل آن ها بسیار راحت می باشد ما در اینجا قصد داریم به شما لپ تاپ هایی را معرفی کنیم که توسط شرکت های مختلف ساخته می شوند.

از جمله سازندگان برتر لپ تاپ ها شرکت ایسر می باشد از جمله لپ تاپ های این شرکت Acer Swift 2016 است صفحه نمایش این وسیله 14 اینچی می باشد و از نوع Full HD IPS می باشد و در سه مدل 3,5 و7 هسته ای اینتل می باشد حافظه رم این لپ تاپ 8 گیگابایت است طراحی صفحه کلید آن دارای پس زمینه نوری می باشد.

وزن این لپ تاپ 1.5 کیلوگرم است همچنین عمر باتری آن در یک بار شارژ 8 ساعت است اگر یک لپ تاپ سبک و تمام فلز می خواهید ما به شما این مدل را معرفی کنیم.

لپ تاپ Asus VivoBook E200HA یک نوت بوک عالی با وزن کمتر از 1 کیلوگرم می باشد صفحه نمایش این دستگاه 11.6 اینچ می باشد پردازنده این دستگاه اینتل X5-Z8350 می باشد همچنین حافظه رم آن نیز 2 گیگابایت است اگر شما جزء آن دسته افرادی می باشید که کار خاصی با لپ تاپ ندارد و فقط می خواهید صفحه های اینترنتی را مرور کنید می توانید از این مدل لپ تاپ استفاده کنید.

لپ تاپ Lenevo Ideapad 720S دارای صفحه نمایش 14 اینچی می باشد پردازنده 2.5 تا 3.1 گیگاهرتزی این دستگاه i5-7200U می باشد همچنین حافظه رم آن 8 گیگابایت است وزن این دستگاه 1.55 کیلوگرم است.

سایت قسطی کلاب عرضه کننده انواع مختلف کالا می باشد برای خرید لپ تاپ اقساطی می توانید از طریق این سایت اقدام کنید در صورت هر گونه سوال با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

سرمایه گذاری هوشمندانه

سرمایه گذاری هوشمندانه
سرمایه گذاری هوشمندانه در قسطی کلاب یکی از جدیدترین روش‌های سرمایه گذاری است. قسطی کلاب یکی از استارتاپ‌های موفق شرکت اجاره هوشمند ...

سرمایه گذاری از طریق سپرده گذاری در بانک

سرمایه گذاری از طریق سپرده گذاری در بانک
بانک های خصوصی مختلفی در داخل کشور فعالیت می کنند که هر کدام برنامه ها و استراتژی های خاص خود را دارند بانک شهر یکی از این بانک ها می باشد بانک شهر س