ps5 اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/22 15:20:47

جدیدترین کنسول بازی شرکت سونی پلی استیشن 5 نام دارد که در سطح جهانی به شهرت رسیده است. برای خرید اقساطی ps5 به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


ps5 اقساطی

playstation 5

در دنیای پیشرفته امروز، نیاز به سرگرمی‌های پیشرفته رایج شده است. اغلب جوانان، به دنبال جدیدترین شیوه‌های سرگرمی و بازی هستند. خرید اقساطی ps5 یکی از مهمترین انتخاب‌های بعضی از افراد علاقه‌مند به بازی با کنسول‌های پیشرفته هستند.

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، شرکت‌های ارائه دهنده تکنولوژی نیز، خود را با علم و دنیا به صورت هماهنگ پیش بردند. شرکت‌های بازی سازی نیز، یک وظیفه یا مسئولیت سنگین در کنار تکنولوژی دارند. شرکت‌های بازی سازی، می‌بایست خود را کنار شرکت‌های سازنده کنسول‌های بازی پیش ببرند و به صورت هماهنگ فعالیت کنند. 

اما در این میان سخن از خرید ps5 است که در ادامه به بررسی کامل آن می‌پردازیم. کنسول بازی ps5، یک محصول جدید از شرکت سونی است که در دو نوع عادی و دیجیتال ارائه شده است. این محصول، با توجه به اینکه نسبت به گونه‌های قبلی خود، ارتقا قابل ملاحظه‌ای داشته است. طرفداران زیادی نیز دارد و خیلی از افراد به دنبال خرید قسطی ps5 هستند. اگر شما نیز قصد خرید ps5 را دارید، بهتر است به نکات زیر توجه کنید.

ps5 کنسولی جادویی!

رنگ اصلی این دستگاه سفید است. یعنی تمامی اطراف این دستگاه سفید است و فقط بخش میانی آن مشکی رنگ است. هنگام روشن شدن این دستگاه، یک نور آبی رنگ و باریک در بخش میانی روشن می‌شود. این دستگاه دارای پورت های USB-A و USB-C است که یکی از آنها در جلو و بقیه در پشت دستگاه تعبیه شده‌اند.

مدل‌های عادی و دیجیتال این دستگاه، تفاوت بسیاری با هم ندارند. اما مدل دیجیتال آنها، با توجه به اینکه فاقد دیسک خور است، مقداری باریک تر به نظر می‌رسد.

در ادامه تحقیق برای خرید ps5، توجه به نکات زیر که در مورد لوازم جانبی همراه این وسیله است، ضروری می‌باشد. کنسول ps5 دارای امکانات و آپشن‌های بسیار جذابی است. برای این دستگاه، دو دوربین بسیار با کیفیت تعبیه شده است که برای گیمرها هدیه خوبی محسوب می‌شود.

هدف نسل جدید سونی با کیفیت سه بعدی، به همراه ریموت کنترل و پایه‌های شارژ کننده دسته‌ها از لوازم جانبی این دستگاه محسوب می‌شوند. قیمت این دستگاه در انتخاب شما، هنگام خرید اقساطی ps5 مهم است. قیمت دستگاه ps5، توسط شرکت سونی به گونه اعلام شده است که نسخه عادی آن 100 دلار گران تر از نسخه دیجیتال آن می‌باشد.

بررسی مشخصات پلی استیشن جدید

با توجه به اینکه، تعداد این کالا در بازار جهانی کم است و تعداد علاقه مندان و خریداران زیاد هستند، تهیه این محصول بسیار دشوار است. برای خرید قسطی ps5، بد نیست که از مشخصات فنی این دستگاه نیز اطلاعاتی داشته باشید.

• معماری CPU این دستگاه به صورت AMD Zen 2 سفارشی است.

• پردازنده CPU هشت هسته‌ای دارد.

• معماری GPU این دستگاه به صورت AMD RDNA 2  سفارشی است.

• دارای رم 16 گیگابایتی و پهنای باند حافظه، 448 گیگابایت بر ثانیه است.

• دارای 825 گیگابایت ذخیره ساز داخلی می‌باشد.

• دارای درایو نوری 4K UHD Blu-ray می‌باشد.

• کیفیت صدای محیطی، توسط Sony Tempest 3D AudioTech است.

خرید اقساطی ps5 در قسطی کلاب

وبسایت قسطی کلاب سعی دارد که تمامی محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان و کاربران خود قرار دهد. قسطی کلاب امکان خرید اقساطی محصولات خود را فراهم کرده است.

بنابراین اگر شما نیز قصد خرید محصولات گران قیمت را دارید، ولی توانایی پرداخت مبلغ آن را به صورت یکجا ندارید، می‌توانید از قسطی کلاب کمک بگیرید و انواع محصولات را به صورت قسطی خریداری کنید. امیدوارم که مقاله خرید قسطی ps5 برای شما مفید بوده باشد و شما را به خوبی با این محصول آشنا کرده باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی دوربین فیلمبرداری ورزشی گوپرو

خرید قسطی دوربین فیلمبرداری ورزشی گوپرو
برای فیلمبرداری مسابقات ورزشی مانند فوتبال نیاز است که از یک دوربین خوب و با کیفیت استفاده شود. برای مشاهده و خرید قسطی انواع دوربین ورزشی...

فروش ps4 قسطی

فروش ps4 قسطی
امروزه کنسول های بازی توانستند افراد زیادی را به سمت خود جذب کنند افراد زیادی برای پر کردن اوقات فراغت خود از این وسیله استفاده می کنند این وسیله...