خرید اقساطی ps5 قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/19 21:27:51

بهترین و جذاب‌ترین کنسول بازی تاریخ بی شک مدل پلی استیشن 5 می‌باشد. برای خرید اقساطی ps5 قسطی کلاب به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ps5 قسطی کلاب


کنسول بازی playstation

فروشگاه‌های بازی و الکترونیک در سراسر جهان برای پلتفرم بازی جدید Sony، یعنی playstation 5، آماده فروش هستند. بازیکنان به دنبال تجربه بازی‌های جدید و پیشرفته‌تر هستند و PS5 در این زمینه تلاش کرده است تا ارائه‌ دهنده‌ای برتر باشد. پلتفرم PS5 با دو نسخه دیجیتال و دیسکی در دسترس است. برای خرید قسطی ps5 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نسخه دیجیتال PS5 بدون درایو دیسک عرضه شده است و به کاربران اجازه می‌دهد تا بازی‌های خود را از طریق فروشگاه آنلاین playstation Store خریداری کنند. نسخه دیسکی PS5 دارای درایو دیسک است که به کاربران اجازه می‌دهد تا بازی‌‌هایی که در فروشگاه‌‌های فیزیکی خریداری کرده‌اند را به صورت مستقیم وارد دستگاه کنند. این یعنی کاربران دیگر نیازی به دانلود کردن حجم بازی خود ندارند. از طرفی بازی‌های همزمان با عرضه‌ای مثل Demon's Souls، Spider-Man: Miles Morales، Assassin's Creed Valhalla، Call of Duty: Black Ops Cold War و Godfall می‌توانند تجربه‌ای عالی برای کاربر در روز عرضه این کنسول باشند. 

مشخصات فنی PS5

PS5 با امکانات پیشرفته‌‌ای مانند پردازشگر AMD Ryzen، کارت گرافیک AMD Radeon RDNA 2 و ذخیره‌ سازی SSD، ارائه می‌شود. این امکانات، بازیکنان را با تجربه بازی‌هایی با گرافیک و صدای بهتری همراه می‌‌کند. همچنین، قابلیت بازی‌های ذخیره ‌شده در PS4 و برخی بازی‌‌های قدیمی‌تر نیز در PS5 وجود دارد. با خرید اقساطی ps5 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

هارد 825 گیگابایتی این کنسول شاید نکته منفی برای افرادی که قصد نصب کردن تعداد زیادی بازی روی کنسول خود دارند باشد. اما سونی با عرضه هاردهای اکسترنال مخصوص، سعی کرده که این مشکل را حل کند. خروجی تصویر این کنسول از طریق کابل HDMI و با قابلیت پشتیبانی از HDR، نرخ تازه سازی 120 هرتزی و رزولوشن 4K می‌باشد. این سخت افزار به این دستگاه به اجرای بهتر و با کیفیت‌تر بازی‌های جدیدی مثل spiderman Miles Morales کمک می‌کند.

طراحی و ظاهر

کنسول جدید sony با طراحی کاملا متفاوت نسبت به نسخه قبلی به بازار عرضه شده است. بدنه سفید رنگ در کنار قاب مشکی براق، کنسول خوبی را از نظر ظاهری به وجود آورده است. همچنین کاربر می‌تواند کنسول PS5 خود را هم به صورت افقی روی و هم به کمک پایه‌ای که در جعبه تعبیه شده، به صورت عمودی و ایستاده روی میز یا قفسه خود قرار بدهد. با خرید قسطی ps5 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

اندازه این کنسول هم بسیار بزرگتر از نسل قبلی خود است که به گفته کارشناسان، دلیل این اندازه جا دادن خنک کننده‌های عظیمی است که برای سالم نگه داشتن سخت افزار قدرتمند این کنسول لازم است. روی بدنه، نقوش نمادین playstation که دایره، مربع، مثلث و ضربدر می‌باشد قرار گرفته که حرکت جالب و هوشمندانه‌ای از سوی sony به شمار می‌رود. 

خرید اقساطی PS5 از قسطی کلاب

با توجه به قیمت‌های سرسام آور دلار و سخت شدن روز افزون خرید لوازم بازی و سرگرمی دیجیتالی به خصوص کنسول‌های گیمینگ، هوشمندانه‌ترین حرکت، خرید اقساطی این کالاها می‌باشد. سایت قسطی کلاب یک فروشگاه اینترنتی مخصوص فروش قسطی کالاهای مختلف از جمله کنسول‌ها، لوازم دیجیتال و غیره است که شما می‌توانید برای خرید قسطی PS5 به آن مراجعه کنید. 

برای خرید اقساطی از این سایت به ضامن احتیاجی ندارید و فقط با پرداخت یک سوم مبلغ کالا، می‌توانید آن را خریداری نمایید. البته که همچنان امکان خرید به صورت نقدی از این سایت وجود دارد و کاملا به خواست شما بستگی دارد. از همه مهمتر اینکه قسطی کلاب صرفا یک پیشنهاد شگفت انگیز موقتی نیست. بلکه یک فرصت همیشگی برای خرید تمام کالاهای مورد نیاز شما است. پس همین حالا برای خرید اقساطی PS5 اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

پلی استیشن اقساطی

پلی استیشن اقساطی
پیشرفت فناوری زمینه برای تولید کالاهای مختلف را فراهم آورده است. بسیاری از وسایل جنبه سرگرمی دارند. یکی از این وسایل سرگرمی کنسول بازی است...

فروش اقساطی ps4 pro

فروش اقساطی ps4 pro
کنسول بازی سونی با نام پلی استیشن 4 طرفداران بسیاری پیدا کرده است و پس از 8 سال از رونمایی این کنسول همچنان فروش بالایی را در دنیا...