گوشی شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/19 12:42:49

برند شیائومی یکی از بهترین برندهای دنیا می‌باشد که جز برندهای مقرون به صرفه است. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


گوشی شیائومی


معرفی گوشی شیائومی 

گوشی شیائومی به رغم اینکه کمتر از یک دهه از تولید و توزیع آن گذشته است، اما به دلیل نوآوری در طراحی، کیفیت بالای سخت افزاری و نرم افزاری و در عین حال قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر برندهای گوشی، باعث ایجاد انقلابی در تولید گوشی‌های ارزان و باکیفیت شده است. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

شرکت شیائومی در این مدت کوتاه توانسته است به یکی از 5 برند برتر تولید کننده گوشی هوشمند تبدیل شوند. شرکت شیائومی در شهر پکن چین قرار دارد و یکی از بزرگ ترین شرکت‌های الکترونیکی است که گوشی‌های هوشمند آن، یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین محصولات این شرکت محسوب می‌شود. 

قابلیت‌های گوشی شیائومی 

قیمت بسیار مناسب گوشی شیائومی نسبت به نمونه‌های مشابه سایر برندهای مطرح تولید کننده گوشی چون سامسونگ، اپل و موارد دیگر در حالی که هر دو قابلیت و ویژگی مشابه دارند. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی از قسطی کلاب، یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

گوشی شیائومی با توجه به قیمت مناسب و به نسبت پایین خود، امکانات سخت افزاری عالی را ارائه می‌دهد که می‌توان به مواردی چون سیستم پردازنده سریع، عمر طولانی مدت باتری، دوربین با کیفیت بسیار عالی و جذاب اشاره کرد. این در حالی است که همین کارکرد و قابلیت در محصولی مشابه از برندی دیگر با قیمتی بسیار بالاتر عرضه می‌شود. 

انواع گوشی‌های شیائومی ارائه شده تا سال 2020 

گوشی‌های شیائومی با سه نام تجاری به بازار عرضه می‌شوند که شامل  Mi ،Redmi ،Poco phone می‌باشند که در این میان گوشی‌های سری MI به دلیل کیفیت بالا و قیمت پایین از محبوبیت و تقاضای بسیار بالایی برخوردارند. ناگفته نماند که شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

در مجموع پرفروش‌ترین و برترین گوشی‌های شیائومی از نگاه کاربران و بنا به ادعای شرکت سازنده شامل موارد زیر می‌باشند:   

1) Xiaomi Mi Note 10
2) Xiaomi Mi 10 Pro
3) Xiaomi Mi 9
4) Xiaomi Mi 9 SE
5) Xiaomi Mi Mix 3
6) Xiaomi Mi 9T Pro
7) Xiaomi Poco phone F1
8) Xiaomi Mi 8 Pro
9) Xiaomi Redmi Note 7
10) Xiaomi Redmi 7A 

اگر به دنبال باکیفیت‌ترین گوشی شیائومی با قیمتی عالی و باورنکردنی می‌باشید، Mi Note 10 بهترین گزینه برای شما می‌باشد. برخی از قابلیت‌های منحصر به فرد آن شامل کیفیت صفحه نمایش عالی، عمر باتری طولانی، دوربین باکیفیت 108 مگاپیکسل و از همه مهم‌تر صفحه نمایش خمیده آن است. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

همین موضوع باعث می‌شود به راحتی در دست شما جا خوش کند و ظاهری جذاب و منحصر به فرد داشته باشد. جزییات این گوشی محبوب و پرطرفدار شامل موارد زیر است: 

تاریخ انتشار: دسامبر 2019 / وزن: 208 گرم / ابعاد: 157.8x74.2x9.7 میلی‌متر / سیستم عامل: اندروید 9  اندازه صفحه نمایش: 6.47 اینچ / وضوح تصویر: 1080x2340/ گیگابایت CPU  :Snapdragon 730 حافظه : 6.8 گیگابایت /ذخیره سازی: 128گیگابایت در 256 گیگابایت / باتری: Mah 5.260/ دوربین عقب: MP108MP + 12MP + 5MP + 20MP + 2 / دوربین جلو: 32 مگاپیکسل 

نحوه خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی از سایت قسطی کلاب

شما می‌توانید جدیدترین و پرطرفدارترین گوشی‌های شیائومی را در سایت قسطی کلاب مشاهده کنید و با توجه به قابلیت‌هایی که از یک گوشی همراه انتظار دارید و هم چنین میزان هزینه‌ای که قادر به پرداخت آن هستید بهترین انتخاب را برای خود رقم بزنید. 

تنها با یک جستجوی ساده مدل مورد نظر خود را از میان ده‌ها مدل گوشی شیائومی موجود در سایت انتخاب کنید و به راحتی و بدون صرف هزینه و وقت در بازار و اتلاف انرژی خود، با یک کلیک ساده کل هزینه را به صورت نقدی پرداخت نمایید. 

اما صبر کنید سایت مشتری مدار قسطی کلاب برای رفاه حال عزیزانی که قادر به پرداخت کل مبلغ به صورت نقدی نمی‌باشند، یک پیشنهاد شگفت انگیز دیگر نیز دارد، شما می‌توانید پرداخت خود را به صورت اقساطی با بهترین شرایط ممکن انجام دهید. برای اطلاع از نحوه پرداخت به صورت اقساط به مراجعه کنید. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی از قسطی کلاب، یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

هدفون سامسونگ اقساطی

هدفون سامسونگ اقساطی
یکی از بهترین به صرفه ترین ها جهت تماس و گوش دادن موزیک هدفون ها هستند که یکی از بهترین مارک ها ......

فروش اقساطی در digikala

فروش اقساطی در digikala
در زندگی پر مشغله امروزی افراد مختلف ترجیح می دهند که خرید های خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. اگر شما نیز جزء ان دسته از افراد هستید...