بهترین سرمایه گذاری در حال حاضر

تاریخ انتشار:
1403/2/17 02:21:31

سرمایه گذاری همواره یکی از کارهای ریسک دار در زندگی بوده و افراد مختلف با مقدار سرمایه متفاوت به دنبال راهی مطمئن برای سپردن پول خود هستند. قسطی کلاب یکی از شرکت هایی است که در مدت کم فعالیت خود توانسته نظر سرمایه گذار های زیادی را جلب کند. با مراجعه به بخش سرمایه گذاری این سایت می توانید یکی از سرمایه گذار های این شرکت باشید.

بهترین سرمایه گذاری در حال حاضر

انواع سرمایه گذاری

گاهی اوقات کارهایی که پرسود می باشند ریسک بالایی دارند. البته برعکس این حالت نیز وجود دارد یعنی شما با سرمایه گذاری در حوزه های کم خطر می توانید سود کافی بدست بیاورید. از جمله این حوزه ها سپرده های بانکی می باشد. البته با توجه به شرایط تورم در چند سال اخیر امکان دارد که ارزش پول شما پایین بیاید.

از جمله سرمایه گذاری هایی که می تواند در دراز مدت سود سرشاری داشته باشد سرمایه گذاری روی خودتان می باشد. به این معنی که اگر شما به جای سرمایه گذاری در بورس و بازار طلا روی خودتان هزینه کنید یا شغل دوم برای خود ایجاد کنید می توانید در دراز مدت سود سرشاری بدست بیاورید.

 شما اگر سرمایه خود را برای گسترش توانمندی های خود صرف کنید می توانید در دراز مدت از دانش و مهارت خود استفاده کنید در واقع گسترش فناوری زمینه ساز بسیاری از تحولات در بازار شده است به گونه ای که شما برای سرمایه گذاری در بازار باید دانش و تجربه کافی داشته باشید.

 داشتن ایده های جدید برای سرمایه گذاری زمینه ساز پیشرفت های شگرف می باشد. ایده های شما باید به گونه ای باشد که هیچ نمونه داخلی نداشته باشد بسیاری از افراد از ایده های جدید استقبال می کنند شما با داشتن دانش کافی نسبت به بازار و با استفاده از ایده های جدید می توانید زمینه رشد خود را فراهم آورید. به این منظور شما می توانید ایده های خود را در به شکل بنگاه های کوچک در بیاورید این بنگاه ها باعث ایجاد اشتغال زایی می شوند و زمینه برای توسعه کسب و کار شما را افزایش می دهند.

سرایه گذاری در قسطی کلاب

از جمله این کسب و کارها سرمایه گذاری در قسطی کلاب می باشد شما با سرمایه گذاری در قسطی کلاب می توانید میزان سود حاصله را بدست بیاورید و از طرف دیگر لازم نیست که نگران زیان مالی باشید پس می توان بیان کرد که سرمایه گذاری در قسطی کلاب بهترین سرمایه گذاری در حال حاضر برای شما می باشد در صورت هرگونه سوال با کارشناسان  تماس بگیرید.

اگر بخواهیم مدل سرمایه گذاری ارائه شده در قسطی کلاب را معرفی کنیم اولین نکته جالب توجهی که باید به آن اشاره کرد این است که در قسطی کلاب هیچ محدودیتی برای مقدار سرمایه گذاری وجود ندارد و هر کی می تواند به هر میزانی که تمایل دارد سرمایه گذاری کند.

قسطی کلاب برای کسانی که زیر ۲۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری کرده اند سفته به عنوان ضمانت می دهد و برای کسانی که بالای ۲۰۰ میلیون سرمایه گذاری کنند چک بانکی به عنوان ضمانت می دهد.

سه نوع مختلف سرمایه گذاری در قسطی کلاب ممکن است. در نوع اول سود ۲۴ درصد سالانه، در نوع دوم سود ۳۲ درصد و در نوع سوم ۳۵ درصد سود سالانه به سرمایه گذار داده می شود.

در مدل ۲۴ درصدی هم سود پول و هم اصل آن به صورت ماهانه به سرمایه گذار پرداخت می شود. در مدل ۳۲ درصد اصل پول بعد از یک سال و سود آن به صورت ماهانه پرداخت می شود و در مدل ۳۵ درصد هم اصل پول و هم سود ان پس از ۱۲ ماه به حساب سرمایه گذار واریز می شود.

سایر بلاگ های مرتبط

بهترین سرمایه گذاری در ایران با پول کم

بهترین سرمایه گذاری در ایران با پول کم
سرمایه گذاری وسیله و ابزاری است به منظور به دست آوردن ثروت ولی همیشه تصور اینکه آیا با پول کم می شود سرمایه گذاری....

سرمایه گذاری مشترک

سرمایه گذاری مشترک
دغدغه بسیاری از افراد که کسب و کار جدید ایجاد می کنند تامین سرمایه لازم برای انجام پروژه های خود می باشد به این منظور راه های مختلفی را برای تامین..