فروش اقساطی تلویزیون سامسونگ در مشهد

تاریخ انتشار:
1403/2/23 19:00:21

فروش اقساطی تلویزیون سامسونگ


به منظور مشاهده جزئیات فروش اقساطی تلویزیون سامسونگ در مشهد به بخش فروش اقساطی تلویزیون سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی تلویزیون سامسونگ در مشهد

 فروش اقساطی تلویزیون با یک کلیک در سایت قسطی کلاب خرید انلاین ثبت نمایید                                                                       

شرکت سامسونگ یکی از شرکت های برتر در ساخت صفحه نمایشگرها می باشد به گونه ای که در چند سال اخیر توانسته است نسل های جدید صفحه نمایشگرهای خود را رونه بازار کند از جمله این فناوری های جدید تکنولوژی QLED می باشد این فناوری تکنولوژی جدید محسوب نمی شود و شرکت سامسونگ در نسل سوم صفحه نمایشگرهای خود نیز از آن استفاده کرده است این تکنولوژی رقیب اصلی فناوری OLED در صفحه نمایشگرهای ال جی می باشد.

تکنولوژی کوانتوم دات با قرار دادن یک لایه از نقطه های کوانتومی روی نور پس زمینه ال ای دی کار می کند این لایه هر کدام از ذرات ریزی تشکیل می شود هر کدام از این ذرات می توانند نور جداگانه ای از خود ساطع کنند سامسونگ بیان کرده است که این ذرات کوانتومی می توانند میلیون ها رنگ تشکیل دهند از جمله توانایی های این فناوری شرکت سامسونگ تولید رنگ ها در روشنایی زیاد می باشد.

از جمله تفاوت های فناوری QLED با فناوری OLED در میزان روشنایی می باشد تلویزیون های کوانتوم دات به یک سیستم نور پس زمینه LED احتیاج دارند اما در فناوری OLED هر پیکسل بطور مستقل نوردهی می کند به گونه ای که نیاز به لایه جداگانه ندارد.

تلویزیون QF7 از جمله تلویزیون های برتر سامسونگ می باشد که کیفیت تصاویرش 4K است در آن از تکنولوژی QLED استفاده شده است که تصاویر فوق العاده ای را به شما ارائه می دهد این تلویزیون اسمارت است و سیستم عامل آن تایزن می باشد به گونه ای که شما به وسیله آن می توانید از طریق وای فای و LAN به اینترنت وصل شوید این تلویزیون با ضخامت کم بسیار زیبا می باشد.

قسطی کلاب امکان فروش تلویزیون سامسونگ در مشهد را برای شما امکان پذیر کرده است به این منظور شما می توانید از طریق سایت قسطی کلاب اقدام کنید در صورت هر گونه سوال با کارشناسان قسطی کلاب تماس بگیرید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب به سه روش خرید از بای چک، خرید از لیزینگ فراز اندیشان و خرید از لیزینگ پارسیان امکان پذیر شده است و هر کدام از این روش‌ها، شرایط و مدارک مخصوص به خود را دارا می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال بوش

خرید قسطی یخچال بوش
برند بوش یکی از معروف‌ترین برندهای آلمانی است که از کیفیت بی‌نظیری برخوردار است. اگر تمایل به خرید اقساطی یخچال بوش دارید، به بخش ...

فر توکار اقساطی

فر توکار اقساطی
امروزه استفاده از فر توکار در دکوراسیون فضای منزل به ویژه محیط آشپزخانه، یک امر رایج و معمول تلقی می شود. بر همین اساس، خرید فر توکار اقساطی...