فروش اقساطی ایکس باکس وان

تاریخ انتشار:
1403/2/27 09:26:28

فروش اقساطی ایکس باکس وان در قسطی کلاب



به منظور مشاهده جزئیات فروش اقساطی ایکس باکس وان به بخش فروش لوازم سرگرمی مراجعه کنید.


فروش اقساطی ایکس باکس وان


                                                                      

کنسول های بازی به دلیل توان پردازشی کمتر و عدم امکان اجرای بازی ها با رزولوشن بالا مورد انتقاد شدید بسیاری از گیمرها بود اما امروزه شاهد تغییرات گسترده در این رابطه هستیم دیگر اجرای بازی هایی با رزولوشن 4K سخت نمی باشد محصولات جدید کمپانی مایکروسافت موقعیتی را فراهم می آورد که شما از طریق آن می توانید بازی هایی با کیفیت بالا را اجرا کنید از جمله کنسول های بازی این شرکت ایکس باکس وان می باشد ما در اینجا قصد داریم بازی هایی که این کنسول پشتیبانی می کند را معرفی کنیم.

بازی Battlefield1 در مورد جنگ جهانی اول می باشد این بازی به خوبی توانسه است جنگ جهانی اول را در قالب یک بازی تیراندازی شخص اول به تصویر بکشد کمپانی های EA وDICE با همکاری یکدیگر ثابت کردند که برای موفقیت یک بازی تیراندازی نیازی به عناصر کلیشه ای و سفر کردن به مریخ نمی باشد بلکه شما با بازسازی وقایع گذشته می توانید اثری ماندگار را در دنیای بازی به وجود بیاورید.

دنیای جنگ ستارگان از گذشته بسیار پرطرفدار بود از جمله این نوع بازی ها Start Wars Battlefront می باشد شما از طریق این بازی ها می توانید بازی های تخیلی جنگ ستارگان را تجربه کنید به گونه ای که از صدها ساعت بازی در این محیط خسته نمی شوید.

از جمله بازی های جذاب و سرگرم کننده بازی Rayman Legends می باشد که شامل محیط های شاد و رنگانگ می باشد که پر از چالش های تخیلی و فانتزی می باشد و به شما امکان می دهد که این بازی را به همراه سه دوست خود به پایان ببرید این بازی یک نوع بازی طنز است که ساعات ها شما را از بازی های خشونت آمیز دور می کند.

قسطی کلاب یک سایت معتبر به منظور فروش اقساطی می باشد قسطی کلاب با فراهم آوردن فروش اقساطی ایکس باکس وان این امکان را فراهم آورده است که شما بتوانید اقدام به خرید اقساطی این کنسول کنید.

نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به صورت خرید اقساطی از بای چک، خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان و خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی دوربین نیکون

فروش قسطی دوربین نیکون
دوربین نیکون یکی از بهترین دوربین‌های دیجیتالی دنیا است که دارای طرفداران بسیاری می‌باشد. برای خرید اقساطی دوربین نیکون به بخش بازی ...

فروش قسطی وسایل بازی سرگرمی

فروش قسطی وسایل بازی سرگرمی
فروش قسطی وسایل بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب برای خریداران و طرفداران خرید چنین محصولات و وسایلی انجام می‌شود. بیشتر مخاطبان و ...