صندوق سرمایه گذاری پارس گستر

تاریخ انتشار:
1403/2/23 20:28:18

معرفی صندوق های سرمایه گذاری


برای مشاهده یکی از گزینه های سرمایه گذاری بخش بهترین سرمایه گذاری قسطی کلاب را مشاهده کنید.





اگر به دنبال سرمایه گذاری در صندوق پارس گستر می باشید بهتر است قبل از هر چیزی اطزلاعاتی در مورد نحوه کار و سابقه این صندوق بدست آورید تا با خیال راحت در این صندوق سرمایه گذاری کنید. این صندوق از جمله صندوق های فعال در بورس است. نگرانی بسیاری از مردم این است که نمی دانند در کجا و چگونه سرمایه گذاری کنند. اگر شما نیز جزء این دسته افراد می باشید به یکی از صندوق های سرمایه گذاری مراجعه کنید.

                                                                   

یکی از مشکلات عدیده بسیاری از مردم این است که هیچ آینده بینی خاصی ندارند یعنی هیچ برنامه ای برای آینده خود ندارند از طرف دیگر افرادی وجود دارند که برای ساختن آینده بهتر در تلاش هستند. بسیاری از افراد در جوانی خوب کار می کنند تا بتوانند برای زمان پیری منبع درآمدی داشته باشند. مشکل بسیاری از ما این است که آینده نگر نمی باشیم و فقط حال را می بینیم.

صندوق پارس گستر در سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرد فعالیت های این صندوق کاملا قانونی است. مدیریت دارایی های صندوق که عمدتا شامل سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس می باشد توسط مدیر سرمایه گذاری صندوق صورت می پذیرد.

مزایای صندوق های سرمایه گذاری عبارت است از:مدیریت حرفه ای،تنوع،سادگی و نقدینگی

سرمایه گذاری در این صندوق ها راحت است و نیاز به تحلیل خاصی ندارد. همچنین خرید و فروش سهام صندوق به آسانی انجام می شود.

صندوق های سرمایه گذاری این امکان را به سهامداران می دهند که در سریعترین زمان ممکن سهام خود را به پول نقد تبدیل کنند و برای فروش سهام خود با مشکل روبه رو نشوند.

براساس تئوری های سرمایه گذاری می توان با افزایش تنوع در سرمایه گذاری میزان ریسک سرمایه گذاری را تا حد زیادی کاهش داد معمولا سبد صندوق ها شامل ده ها سهم یا اوراق مشارکت است.

اگر به دنبال سرمایه گذاری در یک جای مطمئن هستید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

سود سپرده گذاری در بانک قوامین

سود سپرده گذاری در بانک قوامین
بانک قوامین یکی از بانک های خصوصی کشور می باشد که امکان سپرده گذاری به دو نوع کوتاه مدت و بلند مدت را برای.....

شرکت سرمایه گذاری چیست

شرکت سرمایه گذاری چیست
آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که یک شرکت سرمایه گذاری چیست و اینکه این نوع شرکت ها دارای چه سیستم کاری هستند که بسیاری از افراد راغب به سرمایه...