صندوق سرمایه گذاری اندیشه فردا

تاریخ انتشار:
1403/2/21 16:19:04

صندوق های سرمایه گذاری و سپرده گذاری



می تواند با مشاهده بخش بهترین سرمایه گذاری قسطی کلاب یکی از راه های کسب درآمد بالا را مشاهده کنید.

صندوق سرمایه گذاری اندیشه فردا یکی از صندوق های فعال در کشور است که با جذب سرمایه سرمایه گذاران درصدد است که در فعالیت های مختلف اقتصادی نظیر بورس مشارکت کند.




                                                                     

مشکل بسیاری از افراد این می باشد که الفبای اقتصاد را نمی دانند در اکثر خانه ها معمولا حرفی از روش های سرمایه گذاری زده نمی شود از این رو بسیاری از کودکان هیچ ذهنیتی در مورد کسب و کار و فعالیت های اقتصادی ندارند اولین محلی که فرد می تواند در آن راجب شیوه های کسب و کار اطلاعاتی کسب کند خانه است اما متاسفانه فرد در کودکی و حتی در جوانی چیزی از اقتصاد یاد نمی گیرد از این رو اکثر افراد وقتی تصمیم می گیرند کسب و کاری را شروع کنند و یا فعالیت اقتصادی را انجام دهند با مشکل روبه رو می شوند و دچار زیان مالی می شوند برای کاهش اینگونه مشکلات بهتر است افرادی که چیزی از سرمایه گذاری نمی دانند پول خود را در اختیار موسسات و افراد متخصص قرار دهند تا از این طریق بتوانند سود معینی به دست آورند شما در سود و زیان این کار شریک می شوید.

صندوق سرمایه گذاری اندیشه فردا در سال 1392 فعالیت خود را شروع کرد متولی این صندوق سبدگردان نوین نگر آسیا است بطور کلی هدف از تشکیل این صندوق  تامین بازده مورد انتظار سرمایه گذاران برای به حداقل رساندن ریسک سرمایه گذاری می باشد.

شما برای سرمایه گذاری در این صندوق باید به یکی از شعب صندوق سرمایه گذاری اندیشه فردا مراجعه کنید و فرم درخواست صدور سرمایه گذاری را تکمیل کنید تا بتوانید در این صندوق سرمایه گذاری کنید.

این صندوق نیز مانند سایر صندوق ها اهداف و استراتژی های خاص خود را دارد و برای تامین سرمایه مورد نیاز خود اقدام به جذب سرمایه مردم می کند.

اگر به دنبال یک راه جدید برای سرمایه گذاری می باشید می توانید سایت قسطی کلاب را انتخاب کنید این سایت امکان سرمایه گذاری را برای عموم مردم فراهم آورده است.


سایر بلاگ های مرتبط

بیشترین سود سرمایه گذاری

بیشترین سود سرمایه گذاری
بسیاری از افراد جامعه به این فکر می کنند که از چه طریقی می توانند سود کافی به دست آورند به این منظور کسب و کارهای مختلفی را راه می اندازند...

سود بانک پارسیان

سود بانک پارسیان
بانک پارسیان یکی از مکان هایی است که افراد برای سرمایه گذاری آن را انتخاب می کنند. حساب لوتوس پارسیان از جمله تسهیلاتی است که بانک پارسیان در...