خرید اینترنتی

تاریخ انتشار:
1403/2/24 08:19:00

خرید اینترنتی

گسترش خرید اینترنتی در سال های اخیر

چند سال گذشته اغلب افراد باور نداشتند که بتوان از طریق کامپیوتر یک کالایی سفارش داد و هزینه ان را پرداخت و کالا را تحویل گرفت. عدم وجود قوانین سفت و سخت در این باره نیز به این شک و شبهه ها دامن می زد.

با گسترش اینترنت و افزایش تعداد سایت های مشغول به فروش اینترنتی و تجربه ی عملکرد خوب این سایت ها به تدریج باعث شد که انجام خرید اینترنتی به عنوان یک عمل عادی میان مردم جا بیافتد. به طوری که امروزه اگر تعداد خرید های اینترنتی بیشتر از خرید های حضوری نباشند کمتر هم نیستند.

مزایای خرید اینترنتی 

خرید اینترنتی مزایای نسبتاً زیادی نسبت به خرید عادی دارد که به چند مورد از آن ها در ادامه اشاره میکنیم. در خرید اینترنتی شما محدود به هیچ زمان خاصی در طول شبانه روز نیستند و در هر لحظه که اراده کنید می توانید از لذت پاساژ گردی بهره ببرید.

در خرید اینترنتی لازم نیست که برای خرید کالای دیجیتال به یک نقطه خاص از شهر و برای خرید لباس به فاصله ای خیلی دور تر از ان مراجعه کنید. تمام کالاهای مورد نیاز خود از هر نوع را می توانید هم زمان ببینید.

در خرید حضوری معمولاً برای انتخاب کالای مورد نیاز خود باید به توضیحات فروشنده گوش کنید و بر اساس آن تصمیم بگیرید که در این حالت بدون شک فروشنده تلاش می کند شما را متقاعد به خرید محصول خاصی بکند، اما در خرید اینترنتی تمام کالاهای موجود به صورت کاملاً بی طرفانه مورد نقد و بررسی قرار گرفته اند و کاربران می توانند آن ها را مطالعه و کالاهای مختلف را با هم مقایسه کنند و در نهایت خرید انجام دهند.

اغلب سایت ها رفتار های گذشته کاربران را بررسی می کنند و طبق سابقه خرید اینترنتی که دارد کالاهای مناسب نیاز ان ها را به ایشان پیشنهاد می دهند که در اغلب مواقع می تواند بسیار مفید واقع شود.

نکته ی قابل توجه دیگری که در رابطه با خرید اینترنتی وجود دارد این است که کاربر می تواند علاوه بر نقد و بررسی کارشناس سایت، نظرات کاربران دیگری که این کالا را خریداری کرده اند نیز ببینند و در تصمیم گیری خود برای خرید این کالا تجربه شخصی سایرین را نیز مد نظر قرار دهند.

در خرید اینترنتی کاربر لازم نیست که هیچ حرکت فیزیکی خاصی انجام دهد، به یک فروشگاه اینترنتی مراجعه و کالای مورد نظر خود را پس از بررسی جوانب مختلف انتخاب می کند، سپس هزینه آن را پرداخت می کند و کالا را درب منزل تحویل می گیرد. در زندگی پر مشغله امروز این نوع خرید یک موهبت به حساب می آید.

انواع خرید های اینترنتی 

به طور کلی خرید اینترنتی به دو صورت نقدی و اقساطی انجام می شود. اغلب فروشگاه های آنلاین مانند دیجی کالا، زنبیل، مقداد آی تی کالاهای خود را به صورت نقدی به فروش می رسانند و نهایت امکانی که در رابطه با دریافت پول از مشتری ارائه می دهند این است که هزینه کالا را درب منزل و پس از تحویل کالا از مشتری می گیرند.
با توجه به وضعیت اقتصادی کشور در حال حاضر فروشگاهی که در کنار امکان خرید آنلاین امکان خرید اقساطی را نیز در اختیار مشتری قرار دهد می تواند محبوبیت زیادی را میان کاربران مختلف به دست آورد.

خرید اقساطی اینترنتی 

قسطی کلاب فروشگاهی است که امکان خرید اقساطی اینترنتی را ارائه می دهد. با قسطی کلاب کاربران می توانند بدون نگرانی از بابت هزینه و فقط با توجه به کیفیت کالای مورد نظر خود را انتخاب کنند و به صورت دلخواه تعداد اقساط خود را بین سه تا دوازده ماه مشخص کنند.

قسطی کلاب تمام تلاش خود را به کار گرفته است که با کیفیت ترین کالاها را با مناسب ترین قیمت در قالب خرید اینترنتی در اختیار کاربران قرار دهند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی poco x3

خرید گوشی poco x3
جدیدترین گوشی شیائومی با طراحی استثنایی و ویژگی‌های فوق‌العاده به زودی وارد بازار خواهد شد. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی poco x3 به ...

خرید هدفون پایونیر

خرید هدفون پایونیر
هدفون‌ها مدل‌های متنوعی دارند که یکی از بهترین مدل‌های هدفون مربوط به برند پایونیر می‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی هدفون پایونیر به ...