خرید اقساطی گوشی ایفون 11 پرو مکس

تاریخ انتشار:
1403/2/29 12:14:25

شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی ایفون 11 پرو مکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.


خرید اقساطی گوشی ایفون 11 پرو مکس


گوشی آیفون 11 پرومکس

شرایط خرید قسطی گوشی ایفون 11 پرو مکس می‌تواند به همه افراد با هر شرایط مالی کمک کند تا بتوانند تلفن همراه دلخواه خود را از یک برند لوکس، خریداری کنند. آیفون 11 پرومکس از نسل جدید گوشی‌های اپل است که طراحی ظاهری متفاوت و مشخصات نرم افزاری جذابی دارد. این پرچمدار سال‌ها است که طرفداران خاص خود را داشته و کیفیت بسیار بالایی دارد. 

مشخصات ظاهری آیفون 11 پرومکس

طراحی لوکس و جذاب آیفون 11 پرومکس را می‌توان یکی از وجه تمایزات این محصول به حساب آورد. قاب جلویی با صفحه نمایش بزرگ و حاشیه نسبتا کم، تفاوت چندانی با نسل قبلی این کالای دیجیتال ندارد. اما وقتی با قاب پشتی مواجه می‌شویم، همه چیز تغییر می‌کند. اپل در این نسل از 3 لنز برای دوربین اصلی استفاده کرده که در یک قاب مربعی قرار گرفته‌اند. مشخصات آیفون 11 پرو در این زمینه نشان می‌دهد که جنس بدنه پشتی نیز کاملا متفاوت و از جنس شیشه مات ساخته شده است. این موضوع سبب شده تا هیچ اثر انگشتی روی آن باقی نمانده و تلفن هم از دستان شما سر نخورد. با خرید اقساطی گوشی ایفون 11 پرو مکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 Pro Max A2220 با وزن 226 گرم، یکی از محصولات سنگین وزن و البته ضخیم اپل می‌باشد. همین موضوع سبب شده تا پس از مدتی کارکردن با گوشی، دست شما خسته شود. با این حال، به خاطر تنوع رنگ و کیفیت طراحی بسیار لوکس و جذابی که دارد، می‌توان خرید اقساطی این محصول را مقرون به صرفه دانست. جنس فریم آیفون 11 پرومکس از فلز فولاد ضدزنگ بوده و ابعاد آن نیز 158*77.8*8.1 میلی‌ متر می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی ایفون 11 پرو مکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی فنی مشخصات گوشی آیفون 11 پرومکس

درباره مشخصات گوشی آیفون 11 پرومکس به صورت تخصصی، می‌توان در ابتدا صفحه نمایش آن را بررسی کرد. رزولوشن 1242 × 2688 پیکسل و فناوری Super Retina نشان می‌دهد که این پرچمدار می‌تواند کیفیت بسیار خوبی را در ثبت تصاویر داشته باشد. پشتیبانی از 16 میلیون رنگ در صفحه ‌نمایش OLED این کالای دیجیتال با قابلیت روشنایی 800 نیت، از دیگر مزایای آیفون 11 پرومکس است. همچنین باید به پردازنده 64 بیتی و حافظه داخلی 512 گیگابایت آن نیز اشاره شود که در کنار رم 4 گیگابایت، کاملا کاربردی و مناسب می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی ایفون 11 پرو مکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

با اینکه گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 Pro Max A2220 از فناوری 5G پشتیبانی نمی‌کند، اما فرستنده پردازنده مرکزی 2.65 و 1.8 گیگاهرتز داشته و شبکه 4G قدرتمندی دارد. شما می‌توانید با خرید اقساطی این محصول، از یک گوشی باکیفیت در زمینه عکاسی و فیلمبرداری بهره مند شوید. رزولوشن عکس 12 مگاپیکسل با سه دوربین بسیار جذاب در زمینه لرزشگیر اپتیکال تصویر، قابلیت فوکوس سوژه، پانوراما و عکاسی HDR نیز از دیگری ویژگی‌های متمایز آن می‌باشند. وجود 2 دوربین سلفی با رزولوشن 12 مگاپیکسلی نیز منجر شده تا انتخاب آن برای بلاگرها و تولیدکنندگان محتوا نیز مناسب باشد. همچنین باید به پوشش Oleophobic صفحه نمایش و استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب این گوشی هم اشاره کرد که ساختار بدنه را با کیفیت‌تر کرده است. 

شرایط خرید قسطی گوشی ایفون 11 پرو مکس

این مدل از گوشی‌های هوشمند شرکت اپل را می‌توان هم تراز با نسل‌های جدید در نظر گرفت که سبب شده تا فروش قسطی آن بسیار پرطرفدار باشد. قیمت آیفون 11 پرومکس نسبت به سایر مدل‌های پرچمدار موجود در بازار به صرفه تر می‌باشد. از این رو، شرایط خرید نقدی و قسطی آن در فروشگاه قسطی کلاب فراهم شده است. برای این نوع خرید کافی است که از طرح پایا، حکمت ایرانیان، بایچک، هامرز، پارسیان یا طرح پویا استفاده کرده و از خرید اقساطی گوشی ایفون 11 پرو مکس لذت ببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشي a33 سامسونگ

خرید اقساطی گوشي a33 سامسونگ
یکی از بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ با امکاناتی عالی مدل a33 است. برای خرید اقساطی گوشي a33 سامسونگ به بخش موبایل در دسته...

خرید قسطی گوشی ایفون se 2020

خرید قسطی گوشی ایفون se 2020
یکی از بهترین مدل‌های گوشی آیفون بی‌شک مدل se 2020 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی ایفون se 2020 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...