ساعت هوشمند samsung

تاریخ انتشار:
1403/2/1 01:29:15

برند بی‌نظیر سامسونگ یکی از بهترین کمپانی‌های دنیا می‌باشد که محصولات فوق‌العاده‌ای طراحی و تولید کرده است. برای خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند samsung به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


ساعت هوشمند samsung


معجزه ساعت هوشمند Samsung 

با بستن ساعت هوشمند سامسونگ بر روی مچ دستتان، یک زندگی قدرتمند و هوشمند را تجربه کنید و به خوبی استراحت کنید. جالب است بدانید که شما می‌توانید با اتصال به بلوتوثی که بر روی مچ قرار دارد، همراه با پایش سلامتی عمومی بدنتان، همواره فعال باشید.

با تنها یک بار شارژ روزانه، بدون هیچ وقفه‌ای به کارهای خود ادامه دهید. شارژر بی‌سیم نیز کمک می‌کند تا بدون کم‌کردن سرعت، کار خود را پیش ببرید. اگر دوست دارید تا با فن‌آوری زندگی کنید، با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند samsung به آرزوی خود تحقق بخشید. 

ساعتی از جنس رویا 

ساعت هوشمند گلکسی در دو اندازه و سه رنگ براندازنده، استایلی شیک دارد و بسیار شبیه به ساعت‌های آنالوگ است. همچنین به راحتی می‌توانید انواع فایل‌های صوتی و موسیقی را در گروه‌های موسیقی تغییر دهید و گوش کنید. 

به علاوه، این قابلیت وجود دارد تا تلفن هوشمند خود را از طریق بلوتوث با تلفن‌های هوشمند iOS و Android جفت و همگام سازی شود. برای داشتن رویایی از جنس واقعیت در خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند samsung از سایت قسطی کلاب شک نکنید. 

معرفی Galaxy Watch Active 2 

این مدل برای کمک به یادگیری شما طراحی شده ‌است تا به اهداف بیشتری برسید و این مدل بسیار فراتر از ردیابی و محاسبه کالری در ارائه عملی می‌باشد که از سبک دویدن گرفته تا ضربان قلب را زیر نظر دارد. 

معجزه دست‌یابی به تناسب اندام 

با Galaxy Watch Active 2 از هر حرکتی اطلاعات کسب نمایید. سنسورهای پیشرفته در این ساعت، 39 فعالیت متمایز را ردیابی می‌کنند، قدم به قدم در مسیر حرکت قرار می‌گیرند و به شما در رسیدن به اهداف بهتر یاری می‌رسانند. 

این ساعت به طور خودکار هفت فعالیت محبوب از جمله پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری، قایقرانی، مربی حرکات بیضی‌ شکل، تمرینات پویا و شنا را دنبال می‌کند.‍‍ اگر به دنبال مدیریت و پیشبرد اهداف ورزشی خود هستید با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند samsung از قسطی کلاب، به هدف خود برسید. 

ضربان قلب‌تان را منظم نگاه دارید! 

با Galaxy Watch Active 2 می‌توانید ببینید که آیا میزان ضربان قلب شما طبیعی است یا خیر؟ در صورت مشاهده ضربان قلب بالا یا پایین، به طور خودکار هشدار دریافت می‌کنید. برای خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند samsung به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

میزان ناکارآمدی خود را کم کنید! 

ردیاب خواب داخلی در گلکسی واچ اکتیو 2، بینش ارزشمندی برای داشتن خوابی بهتر در شب ارائه می‌دهد. همچنین سطح استرس شما را کنترل کرده و کمک می‌کند تا با برنامه‌ای یکپارچه و آرام شوید. 

طراحی ساده و زرق و برق‌دار برای هر سبکی 

گلکسی واچ اکتیو 2 بسیار سبک و نازک طراحی شده‌ است تا در هر زمان و مناسبتی از کارکردن گرفته تا خوابیدن مناسب باشد. صفحه نمایش Super AMOLED ساعت که به صورت تمام‌ صفحه از لبه و لمسی است به شما این قدرت را می‌دهد تا با یک چرخش سریع، پیچ ضربه‌ای را لمس کنید و به راحتی حرکت نمایید. 

با داشتن جنس آلومینیومی شیک، استیل ضد زنگ و تنوع صفحه، تنوع طیف‌های رنگی انتخابی از طرح‌های استیل و آلومینیوم گزینه‌ای خوب برای هر سبکی است. اگر سبک زندگی شیک و پیشرفته‌ای را می‌پسندید با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند samsung، زیبایی و راحتی را برای خود به دست آورید. 

داشتن یک باتری بادوام 

باتری طولانی مدت Galaxy Watch Active 2 با قابلیت شارژ یک بار در روز و استفاده از گزینه Wireless Power Share برای شارژ شدن بسیار سریع با گوشی، شما را همیشه یاری می‌کند. 

همیشه متصل حتی در حال حرکت! 

با اتصال LTE در استیل ضدزنگ Galaxy Watch Active 2، می‌توانید تلفن خود را در منزل بگذارید. تماس‌ها، پیام‌ها و اعلان‌های خود را دریافت کنید و با ساعت مچی خود یوتیوب را ببینید. با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند samsung از این فن‌آوری قابل اطمینان بهره‌مند شوید. 

یکپارچگی بدون نقص با برنامه‌های کاربردی شما! 

می‌توانید با فرمان صوتی فعالیت‌های بیشتری با بیکس‌بای انجام دهید. ساعت هوشمند گلکسی با عملکرد صوتی Bixby به دستورات شما گوش می‌‌دهد. می‌توانید به آن بگویید که متن‌هایتان را بخواند، تماس برقرار کند یا لیست پخش را انتخاب کند. 

خرید شیرین و بی‌دردسر با قسطی کلاب 

با هماهنگی نهایی قیمت کالا و شرایط نقدی یا اقساطی مورد دلخواه شما، کالا را طی زمان 24 الی 48 ساعت کاری درب منزل خود تحویل بگیرید و تجربه یک خرید بی‌نقص، شیرین و راحت را داشته باشید. پیشنهاد خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند samsung را از سایت قسطی کلاب پذیرا باشید.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی nova 8i

خرید اقساطی گوشی nova 8i
یکی از جدیدترین محصولات شرکت هوآوی با قیمتی عالی و کیفیتی بی‌نظیر روانه بازار شده است. برای خرید اقساطی گوشی nova 8i به بخش موبایل...

خرید اقساطی مانیتور جی پلاس بدون ضامن

خرید اقساطی مانیتور جی پلاس بدون ضامن
برند جی پلاس یکی از موفق‌ترین برندهای ایرانی است. برای خرید اقساطی مانیتور جی پلاس بدون ضامن به بخش مانیتور در دسته بندی کالای...