قیمت گوشی سامسونگ j7

تاریخ انتشار:
1403/2/27 00:20:15

سامسونگ یکی از برند های باکیفیت در زمینه تولید و طراحی گوشی های متنوع است که با قیمت های مختلفی فروش خود را انجام می دهد. یکی از گوشی های باکیفیت این شرکت، گوشی سامسونگJ7 است. برای مشاهده قیمت گوشی سامسونک j7 به بخش خرید قسطی لوازم دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

                                                                              

 گوشی سامسونگ j7 

یکی از برند های قابل توجه و مهم در زمینه طراحی و تولید گوشی های به روز و پیشرفته، شرکت سامسونگ است. این شرکت با ساخت گوشی های پیشرفته سعی دارد، مخاطب های بیشتری را به سمت خود جذب کند و تعداد کاربر ها را افزایش دهد.

گوشی های سری جدید سامسونگ از قابلیت ها و ویژگی های مختلفی بهره مند است که همین موضوع دلیلی بر استقبال افراد شده است. ما در اینجا قصد داریم به شما گوشی سامسونگ j7 core را معرفی کنیم.

 گوشی سامسونگ مدل J7

از جمله قابلیت های برتر گوشی های سری j بدنه باکیفیت و دوربین سلفی باکیفیت می باشد. بدنه این گوشی از پلاستیک است و وزنی حدود 170 گرم دارد. صفحه نمایش 5.5 اینچی آن به ازای هر اینج 267 پیکسل را نشان می دهد.

رزولوشن تصویر در این صفحه نمایشگر 720 در 1280 پیکسل می باشد. این گوشی این قابلیت را دارد که به طور همزمان 10 لمس را تشخیص دهد و دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسلی می باشد که به یک فلش led مجهز شده است.

دوربین سلفی این گوشی سامسونگ 5 مگا پیکسل است و پردازنده این گوشی به تراشه اگزینوس 7870 از نوع 64 بیت مجهز است که 8 هسته ای می باشد و می تواند اطلاعات را با فرکانس 1.6 گیگا هرتزی پردازش کند.

پردازنده این مدل از گوشی های سامسونگ رم 2 گیگا بایتی دارد و حافظه داخلی این گوشی 16 گیگا بایت است که البته به کمک کارت حافظه تا 256 گیگا بایت قابل افزایش است. همچنین این گوشی می تواند شبکه های 3G و4G را پوشش دهد. نکته قابل توجه این است که ظرفیت باتری این مدل از گوشی 3000 میلی آمپر بر ساعت است.

گوشی سامسونگ J7 PRO

مدل دیگر سری J گوشی سامسونگ J7 pro می باشد. این گوشی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی است که تراکمی برابر با 401 پیکسل به ازای هر اینچ دارد. بدنه این گوشی از فلز و شیشه ساخته شده است و وزنی حدود 181 گرم دارد.

دوربین اصلی این گوشی 13 مگا پیکسلی است و پردازنده این گوشی به تراشه اگزینوس 7870 از نوع 64 بیتی مجهز است که 8 هسته دارد و حافظه داخلی این گوشی 16 گیگا بایت است. ظرفیت باتری این گوشی، 3600 میلی آمپر بر ساعت است.

همانطور که گفته شد، گوشی های سامسونگ یکی از محصول های با کیفیت و مرغوب شرکت سامسونگ است که به علت قابلیت های فراوان و امکانات ویژه از قیمت بالایی برخوردار است. از این رو فروشگاه قسطی کلاب شرایط اقساطی فروش گوشی های سامسونگ را برای تمام کاربر ها فراهم کرده است.

شرایط و فروش ویژه در فروشگاه قسطی کلاب

با توجه به شرایط موجود امکان خرید گوشی اقساطی می تواند خبر خوبی برای علاقه مندان به خرید این مدل از گوشی سامسونگ باشند. با موبایل اقساطی ارائه شده در سایت قسطی کلاب هر کاربری می تواند موبایل اقساطی مورد نظر خود را سفارش دهد و از امکانات ارائه شده در آن استفاده کرده و لذت ببرد. 

خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط سه روش صورت می‌پذیرد. با مراجعه به سایت قسطی کلاب و وارد شدن به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی، یکی از سه روش خرید از بای چک، لیزینگ پارسیان یا لیزینگ فراز اندیشان را انتخاب کنید و از خرید اقساطی خود نهایت لذت را ببرید.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی مک بوک2020

خرید قسطی مک بوک2020
برای خرید قسطی مک بوک2020 با شرایطی عالی به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 5G

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 5G
برند شیائومی یکی از بهترین کمپانی‌های چینی است که محصولات متنوعی دارد. برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 5G به بخش موبایل در...