بهترین سرمایه گذاری شرعی

تاریخ انتشار:
1403/2/19 13:48:54

بهترین سرمایه گذاری شرعی و پرسود در قسطی کلاب


به منظور بهترین سرمایه گذاری شرعی بخش بهترین سرمایه گذاری را مشاهده کنید.



                                                            

سرمایه گذاری از جمله روش های کسب و کار می باشد بسیاری از افراد که دارای سرمایه کم و زیاد می باشند به دنبال راهی می باشند که به وسیله آن بتوانند سود کافی به دست آورند معمولا اکثر افراد به دنبال کسب و کارهایی می گردند که از راه قانونی و شرعی باشد متاسفانه هدف بسیاری از افراد برای سرمایه گذاری محدود می باشد و آن ها به این منظور بانک ها را انتخاب می کنند سرمایه گذاری در بانک ها با توجه به سود کمی که آن ها می دهند چیزی جزء ضرر برای سرمایه گذار نخواهد داشت زیرا بانک ها از سرمایه مردم استفاده می کنند و سودهای بالا دریافت می کنند و در مقابل سود ناچیزی به سپرده گذاران و سرمایه گذاران می دهند اگر کسی به عنوان صاحب سرمایه پول خود را به منظور سرمایه گذاری به بانک یا شخصی دهد و در مقابل بانک مبلغی را به عنوان سود ماهانه تعیین می کند این کار ربا محسوب می شود اما اگر طبق قرارداد دو طرفه که میان سرمایه گذار و سرمایه دار ایجاد می شود تقسیم سود انجام بگیرد این مورد ربا نمی باشد و میزان سودی که به دو طرف تعلق می گیرد کاملا حلال است.

بطور کلی ربا حرام است و در هر قالبی که صورت بگیرد تفاوتی در اصل موضوع به وجود نمی آید و باعث ایجاد مشکلاتی برای طرفین می شود سرمایه گذاری حلال یعنی اینکه سرمایه گذاردر سود و زیان آن شریک شود در روایتی از رسول اکرم آمده است که خدای عز و عجل رباخوار و ربادهنده و نویسنده و شاهد بر آن را لعنت کرده است با توجه به آیات و احادیث می توان گفت هر سودی که از طریق بانک ها و سایر بخش ها یی که سود ثابتی تعیین می کنند ربا است.

قسطی کلاب یک سایت معتبر است که امکان بهترین سرمایه گذاری شرعی را برای شما فراهم آورده است در صورت هر گونه سوال با کارشناسان تماس بگیرید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط سه روش صورت می‌پذیرد. با مراجعه به سایت قسطی کلاب و وارد شدن به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی، یکی از سه روش خرید از بای چک، لیزینگ پارسیان یا لیزینگ فراز اندیشان را انتخاب کنید و از خرید اقساطی خود نهایت لذت را ببرید.


سایر بلاگ های مرتبط

صندوق سرمایه گذاری بانک کارآفرین

صندوق سرمایه گذاری بانک کارآفرین
بانک کارآفرین یک بانک تجاری ایرانی می باشد که فعالیت خود را ابتدا به صورت یک موسسه اعتباری غیر بانکی آغاز کرد این موسسه با سرمایه 30 میلیاردی...

سرمایه گذاری ارزی

سرمایه گذاری ارزی
اگر سرمایه دار هستید و می خواهید از سرمایه خود به بهترین صورت ممکن محافظت و استفاده نمایید، روش های...