خرید قسطي موبایل آیفون

تاریخ انتشار:
1403/2/13 13:33:34

کمپانی اپل یکی از معروف‌ترین برندهای دنیا است که محصولات منحصر به فردی را می‌سازد. برای خرید قسطي موبایل آیفون به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطي موبایل آیفون


موبایل آیفون

آیفون و سامسونگ دو رقیب دیرینه می‌باشند که با عرضه پرچم‌داران جنجالی خود سعی می‌کنند بازار فروش بیشتری داشته باشند. علاوه بر اینکه گوشی‌های شیائومی و هوآوی نیز سعی دارند تا سهم بیشتری از بازار را به دست آورد. به نظر شما چه دلایلی سبب می‌شود تا علاقه و کشش افراد نسبت به خرید گوشی‌های آیفون زیاد باشد؟ 

وقتی کیفیت حرف اول را می‌‌زند!

در گذشته هیچ محصول از برند اپل با سری میان رده و یا پایین رده تولید نمی‌شد. هر چند که به تازگی آیفون‌هایی با قیمت مقرون به صرفه و امکانات کم‌تر به بازار عرضه شده است، اما این دستگاه‌ها نیز از مشخصه‌های فنی بالایی برخوردارند. 

مواد به کار رفته در طراحی آیفون‌ها، متریال بالایی دارند. اصل کار این برند تنها عرضه گوشی‌های باکیفیت می‌باشد هرچند که از قیمت بالایی نیز برخوردار باشند. گویا خاص بودن تنها استراتژی در تولیدات این برند است. با خرید قسطي موبایل آیفون همه آرزوها به حقیقت می‌پیوندد!

داشتن هارمونی متفاوت با آیفون

دارندگان گوشی‌های آیفون معتقدند که پرستیژ آیفون بسیار بالا می‌باشد و در واقع به علت کلاس کاری آیفون، خرید این برند با استقبال بیشتری روبرو می‌باشد. البته شاید این باور در کشورهای دیگری مثل کره و یا چین مرسوم نباشد، ولی در ایران تبدیل به یک باور شده است. 

از طرفی، برخی از استفاده‌ کنندگان ادعا می‌کنند که کارایی این گوشی نسبت به گوشی‌های اندرویدی بالاتر است و همچنین، تجربه بهتری را به کاربر می‌دهد. برخی نیز از طریق شنیده‌های خود این ادعا را باور دارند.

البته این نکته را نباید فراموش کرد که شخص پس از کار با یک برند گوشی، نسبت به آن اعتیاد خاصی پیدا خواهد کرد. با خرید اقساطي موبایل آیفون یک باکلاس واقعی باشید!

سیستم عامل منحصر به فرد

شرکت اپل تنها تولیدکننده سیستم عامل ios است. در صورتی‌ که گوشی‌های اندرویدی دارای سیستم عامل متن باز می‌باشند که به طور گسترده توسط برندهای دیگر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر چند که توسعه دهنده اصلی اندروید، شرکت گوگل است.

یکپارچکی بین سخت ‌افزار و نرم‌ افزار

استفاده ‌کنندگان این گوشی ادعا دارند که گوشی‌های شرکت اپل، عملکردی سریع و سخت افزاری برتر دارند، همچنین بستر نرم‌افزاری این گوشی‌ها با سخت‌افزار آن یکپارچگی خاصی دارد و هیچگاه برنامه‌ها دچار تاخیر نخواهند شد. البته، بنچمارک‌هایی که بر روی تولیدات آیفون انجام شده است، تایید کننده این مطلب بوده‌اند. با خرید قسطي موبایل آیفون هیچ تاخیری به وجود نخواهد آمد!

آپدیت‌های سريع و مناسب

آپدیت‌های شرکت اپل با سرعت انجام می‌شوند و خیلی سریع آن‌ها را می‌توان دریافت کرد، به علاوه، تاخیر کوتاهی در آپدیت دارند. در صورتی که گوشی‌های اندروید باید توسط سازندگان گسترده خودشان در دوره‌های زمانی دیرتری آپدیت شود.

البته تنها به دلیل استفاده از یک سیستم عامل نمی‌باشد، رابط‌های کاربری برندهای مختلف، برنامه اختصاصی مرتبط به خود را دارند و بنابراین، آپدیت‌های متفاوتی را در مقاطع زمانی مختلف ارائه می‌دهند. با خرید اقساطي موبایل آیفون سرعت واقعی را مشاهده نمایید!

تضمين امنيت

استفاده کنندگان از سیستم‌های آیفونی ادعا دارند که این گوشی‌ها دارای امنیت فوق‌العاده‌ای می‌باشند. لایه‌های امنیتی پیچیده کمک می‌کند تا این سیستم‌ها نسبت به سیستم عامل متن باز اندروید، کمتر دچار دست کاری و هک شود.

اپيليكيشن‌های مفیدتر

گوشی‌های آیفونی از اپلیکیشن‌های پیش فرض نامناسب دور هستند، بنابراین دلیلی برای اشغال حافظه گوشی وجود ندارد. اپلیکیشن‌های بهتری توسط اپ استور طراحی شده که نیازهای کاربران را به خوبی رفع می‌کند. با خرید قسطي موبایل آیفون گیفیت را احساس کنید.

دوربین‌های فوق‌‌العاده

دوربین‌های آیفون از کیفیت عملکرد بهتری برخوردارند. البته شرکت‌های سامسونگ، شیائومی و هوآوی در سال‌های اخیر در ارائه دوربین‌های رقابتی و سطح بالا کوشش کرده‌اند، ولی هنوز هم برخی از امکانات آیفون نسبت به گوشی‌های اندروید برتری دارد. برای مثال شما این توانایی را دارید تا با تغییر لنزهای مختلف، زوم را به راحتی انجام دهید، بدون این که نرخ سرعت فیلمبرداری تغییر کند.

شرایط ویژه خرید قسطی موبایل آیفون

در صورتی که تمایل به خرید گوشی قسطی دارید و می‌خواهید یکی از مدل‌های آیفون را تهیه فرمایید، می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید. در این فروشگاه اینترنتی قادرید تا از تسهیلات فروش اقساطی گوشی به همراه چک یا سفته استفاده کنید.

آیفون خود را سفارش دهید و پس از گرفتن وام از لیزینگ‌های معتبر موجود در سایت، یک گوشی از دم قسط خریداری کنید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي موبایل آیفون از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s23 ultra از قسطی کلاب

خرید اقساطی گوشی s23 ultra از قسطی کلاب
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی s23 ultra از قسطی کلاب به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه نمایید و از شرایط فروش....

خرید قسطي مک بوک 2021

خرید قسطي مک بوک 2021
اگر به دنبال خرید قسطي مک بوک 2021 با شرایطی باورنکردنی هستید، به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال...