خرید اقساطی آیفون7

تاریخ انتشار:
1403/2/13 15:19:42

با توجه به شرایط اقتصادی موجود و بالا رفتن قیمت ارز، قیمت کالاهای دیجیتال مانند گوشی های آیفون نیز به میزان زیادی افزایش یافته است. از این رو فرصت خرید اقساطی گوشی ایفون که در بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب ارائه شده است، می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. 


خرید اقساطی آیفون7

معرفی کلی آیفون

اپل از بنیانگذاران گوشی های هوشمند می باشد این شرکت با عرضه انواع مختلف گوشی توانسته است بازار بسیاری از کشورها را به دست بگیرید. با توجه به اهمیت گوشی های امروزی در زندگی یک فرد این شرکت سعی می کند که از فناوری های نوین در ساخت گوشی های خود استفاده کند.

بسیاری از افراد از طریق گوشی های هوشمند خود کسب و کار راه می اندازند. موبایل ها توانسته اند سنین مختلف را درگیر کنند. اگر به اطراف خود نگاه کنید افراد زیادی را خواهید دید که با گوشی های خود به نوعی سرگرم هستند. به طور کلی می توان گفت که دنیای دیجیتال و به خصوص تلفن های همراه اکثر جنبه های زندگی را تحت تأثیر قرار داده اند.

ما در اینجا قصد داریم یکی از گوشی های بالا رده ای اپل یعنی آیفون7 را معرفی کنیم.

آیفون 7 از سیستم عامل ios 10 استفاده می کند طراحی و ابعاد این موبایل تا حدی به نسل های قبلی آن شباهت دارد. تنها تفاوت این نسل از گوشی های هوشمند بدنه ضد آب آن است. این موبایل از نمایشگر 4.7 اینچی استفاده می کند که رزولوشن آن 1334 در 750 است. تراکم پیکسلی صفحه نمایش  این موبایل نیز 326 پیکسل به ازای هر اینچ است. استفاده از پردازنده A10 Fusion و 2 گیگابایت رم در این موبایل باعث شده است که بتواند بر نامه ها را با سرعت بالا اجرا کند.

یکی از تفاوت های  این آیفون 7 این است که دو رنگ مشکی براق و مشکی مات به این گوشی اضافه شده است.

همچنین در این موبایل از دو سنسور 12 و 7 مگاپیکسلی استفاده شده است به گونه ای که دوربین اصلی آن 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 7 مگاپیکسلی است.

این گوشی 134 گرم وزن دارد و می تواند شبکه 4G را پوشش دهد این موبایل به ترتیب با حافظه داخلی 256/128/32 گیگابایت ارائه شده است.

مقدار بیرون زدگی دوربین در این گوشی بیشتر شده است و این باعث می شود که آیفون به راحتی روی سطح صاف قرار نگیرد.

حسگر اثر انگشت نیز در این مدل از آیفون نسبت به مدل های قبلی بسیار خوب عمل می کند و از دقت بسیار بالایی برخوردار است. شرکت اپل قابلیت نگهداری شارژ را نیز در این مدل از آیفون بهبود داده است و گفته می شود که آیفون هفت حتی تا ۱۰ ساعت نیز شارژ نگه می دارد.

از آنجایی که گوشی ها را می توان به عنوان پر کاربردترین وسیله در زندگی روزمره نام برد، لازم است که از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا بتوانند به مدت طولانی مورد استفاده قرار بگیرند. شرکت اپل از شرکت هایی است که با خیال راحت می توان از محصولات آن استفاده کرد.

فروش قسطی آیفون در قسطی کلاب

همانطور که می دانید گوشی های آیفون از قیمت بالایی برخوردارند و تمام طرفداران آن نمی توانند این محصول را به صورت نقدی خریداری کنند. از این رو به فروشگاه هایی مراجعه می کنند که این کالا را به صورت اقساطی به فروش می رسانند. قسطی کلاب نیز یکی از فروشگاه های اینترنتی است که امکان خرید اقساطی را برای کاربران خود فراهم می کند.

خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط 3 روش متفاوت صورت می‌پذیرد. روش اول خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، روش دوم خرید اقساطی از بای چک و روش سوم خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان می‌باشد.

گفتنی است در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تبلت S8 سامسونگ

خرید اقساطی تبلت S8 سامسونگ
یکی از بهترین تبلت‌های سامسونگ با کارایی بالا بی شک مدل s8 است. برای خرید اقساطی تبلت S8 سامسونگ به بخش تبلت در دسته بندی...

دیجی کالا a70

دیجی کالا a70
گوشی سامسونگ دیجی کالا a70 یکی از بهترین گوشی های این روزهای بازار فروش جهانی است که سبک طراحی این گوشی با بقیه گوشی های این سری از سامسونگ...