خرید اقساطی آیفون

تاریخ انتشار:
1403/2/21 10:28:37

اپل از جمله شرکت های برتر در ساخت گوشی های هوشمند می باشد موبایل های این کمپانی دارای کیفیت بالایی می باشد و طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان دارد که تولیدات اپل را دنبال می کنند. برای مشاهده قابلیت ها و قیمت گوشی های آیفون می توانید به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید..


خرید اقساطی آیفون

فروش قسطی آیفون با شرایط ویژه

ما در اینجا قصد داریم به شما گوشی آیفون 7 را معرفی کنیم. این موبایل نسبت به نسل های قبلی خود چندان تغییر نکرده است و تنها تفاوت این نسل از گوشی نسبت به نسل های قبلی ضدآب بودن آن می باشد. این شرکت برای هرچه باریک تر کردن این دستگاه جک 3.5 میلیمتری هدفون از آیفون حذف شده است. این محصول با جدیدترین نسخه سیستم عامل اپل یعنی ios 10 روانه بازار شده است. برای علاقه مندان به موسیقی هدفونی با کانکتور لایتنینگ در نظر گرفته شده است. در نمایشگر 4.7 اینچی این دستگاه تراکم پیکسلی 326 پیکسل به ازای هر اینچ می باشد.

در این موبایل از تراشه A10 Fusion به همراه 2 گیگابایت رم استفاده می شود که اجرای بازی ها و برنامه ها را برای شما آسان می کند. در این دستگاه از دو سنسور 12 و7 مگاپیکسلی استفاده می شود.

دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی است همچنین دوربین سلفی آن 7 مگاپیکسلی است.

هیچ برنامه ای وجود نداست که آیفون 6 از پس اجرای آن برنیاید، اما اپل به این موضوع بسنده نکرده است و سخت افزار قوی تری در گوشی جدید خود قرار داده است؛ به طوری که تراشه جدید قدرت فوق العاده ای به گوشی می دهد.

از جمله امکانات جدید در این موبایل اسپیکرهای استریو است این اسپیکرها هستند که دو برابر نسل قبلی صدا دارند و می توانید از آن ها به جای یک اسپیکر پرتابل استفاده کنید. کیفیت صدا هنگام پخش صدای زیر و بم در این اسپیکر عالی است.

خرید اقساطی آیفون

همان طور که می دانید محصولات شرکت اپل از جمله آیفون همواره از قیمت بالایی برخوردار بوده اند، و با اینکه اغلب افراد جامعه به خصوص نسل جوان علاقه زیادی به این برند معتبر و شناخته شده دارند، اما قیمت آن به قدری بالا است که اغلب افراد نمی توانند از پس خرید نقدی آن بربیایند.

از این رو سایت هایی مانند قسطی کلاب راه اندازی شده اند که امکان خرید قسطی انواع کالاهای دیجیتال و در میان آن ها گوشی آیفون را برای کابران خود فراهم می کنند.

با امکان خرید اقساطی کاربران هنگام خرید کالاهای مورد نیاز خود تنها به کیفیت کالا و همچنین علاقه خود توجه می کنند و از شرایط خرید اقساطی کالاهای دیجیتال بهره می برند. قسطی کلاب یکی از فروشگاه های آنلاینی است که بهترین شرایط را برای خرید قسطی انواع کالا ها ارائه می دهد.

کاربران می توانند در سایت قسطی کلاب ثبت نام کرده و مدارک مورد نیاز را آپلود کنند. سپس کالای مورد نظر خود را درخواست دهند و تعداد اقساط مورد نظر خود را مشخص کنند. پس از انجام این مراحل کادر مجرب قسطی کلاب در سریع ترین حالت ممکن اعتبار سنجی انجام می دهد و در صورت مناسب بودن شرایط کالا در عرض ۳ تا ۵ روز کاری در اختیار کاربران قرار می گیرد.

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.

سایت قسطی کلاب عرضه کننده انواع گوشی می باشد برای خرید اقساطی آیفون می توانید از طریق این سایت اقدام کنید در صورت هر گونه سوال با کارشناسان قسطی کلاب تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی موبایل شیائومی

 فروش قسطی موبایل شیائومی
برای خرید موبایل های با کیفیت شیائومی میتوان از یکی از بهترین راه های ممکن یعنی استفاده از طرح فروش قسطی موبایل شیائومی استفاده نمود ...

خرید قسطی آیفون S6

خرید قسطی آیفون S6
زندگی امروز به گونه ای می باشد که بسیاری از افراد برای انجام کارهای مهم خود از گوشی های هوشمند استفاده می کنند گوشی های هوشمند به یک وسیله ضروری...