خرید اقساطی گوشي نوت 10 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/25 16:31:07

یکی از جالب‌ترین گوشی‌های پرطرفدار شیائومی، مدل note 10 pro می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشي نوت 10 پرو به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشي نوت 10 پرو


معرفی گوشی نوت 10 پرو 

آیا شما هم به دنبال خرید قسطی گوشي نوت 10 پرو هستید؟ با توجه به وضعیت فعلی ایران از نظر اقتصادی، خیلی از افراد توانایی مالی تهیه گوشی‌های مختلف به صورت نقدی را در اختیار ندارند. این مسئله در حالی است که استفاده از گوشی‌های به روز و جدید به یک امر عادی در دنیای امروزی ما تبدیل شده است. برای حل این مشکل چند راه حل مختلف وجود دارد. 

ساده ترین، مطمئن ترین و بهترین روش حل این مشکل دنبال کردن روند خرید اقساطی می‌باشد. با خرید اقساطی گوشي نوت 10 پرو شما در ابتدا این کالا را دریافت کرده و سپس نسبت به پرداخت همه هزینه‌های آن اقدام می‌نمایید. به خاطر داشته باشید که این روند مزایای زیادی را در خود جای داده است. امروز ما قصد داریم تا گوشی نوت 10 پرو را بررسی کنیم و بهترین روش خرید اقساطی این کالا را معرفی نماییم. پس با ما همراه باشید. 

قبل از بررسی خرید قسطی گوشي نوت 10 پرو بیایید تا نگاهی به مهم ترین مشخصات این گوشی بیندازیم. شرکت شیائومی به خاطر طراحی و ساخت گوشی‌های خوش قیمت و با کیفیت مشهور شده است. خدمات این شرکت با تضمین ارائه شده و در اختیار مشتریان در سراسر جهان قرار می‌گیرد. جالب است بدانید که این شرکت فعال در زمینه طراحی کالای دیجیتال، سود کمی را از محصولات تولیدی خود دریافت می‌کند. همین مسئله هم باعث شده تا استفاده از خدمات این شرکت در کشورهایی همچون ایران و هند، به مسئله‌ای رایج تبدیل شود.

یکی از محبوب ترین کالاهای تولید شده توسط این شرکت، گوشی نوت 10 پرو می‌باشد. نوت 10 پرو به علت داشتن سخت افزار مطلوب، قدرت عملکردی خوب و کیفیت ساخت بالا در ایران به خوبی مشهور شده است. این دستگاه هم می‌تواند به خوبی برای اجرای بازی‌های ویدیویی مختلف مورد استفاده قرار گیرد و هم می‌تواند تصاویر فوق العاده‌ای را ثبت نماید. استفاده از سخت افزار مناسب و ترکیب آن با زیبایی خاص باعث شده تا این گوشی قدرت بالایی را پیدا نماید. گوشی نوت 10 پرو برای اولین بار در سال 2021 روانه بازار شد. این گوشی وزن مناسبی داشته و همراه با اندروید 11 در اختیار مشتریان قرار گرفته است. برای خرید اقساطی گوشي نوت 10 پرو به سایت قسطی کلبا مراجعه کنید.

بررسی فنی این کالای دیجیتال

حال که مباحث مقدماتی را پشت سر گذاشتیم، بیایید تا به سراغ بررسی فنی این کالای دیجیتال برویم. در ساخت این گوشی از یک پردازنده اسنپ دراگون 732G استفاده شده است. این پردازنده قدرت عملکردی خوبی را در اجرای بازی‌ها و برنامه‌های مختلف از خود به نمایش می‌گذارد. جدا از این مسئله، صفحه نمایش این گوشی اندازه ای برابر با 6.67 اینچ دارد. به خاطر داشته باشید که نوت 10 پرو، دوربین‌های چهارگانه دارد. دوربین اصلی این دستگاه 108 مگاپیکسلی می‌باشد. سایر دوربین‌های آن به ترتیب کیفیتی برابر با 8، 5 و 2 مگاپیکسل دارند. به خاطر داشته باشید که باتری به کار رفته در طراحی و ساخت این دستگاه از نوع لیتیوم پلیمری بوده و 5020 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. 

خرید قسطی گوشي نوت 10 پرو از قسطی کلاب

برای خرید اقساطی گوشي نوت 10 پرو استفاده از خدمات مجموعه قسطی کلاب می‌تواند نتایج مطلوبی را برایتان به همراه داشته باشد. قسطی کلاب یکی از شناخته شده ترین مجموعه‌های ایرانی فعال در زمینه فروش قسطی کالای دیجیتال به حساب می‌آید. با خرید اقساطی از قسطی کلاب، شما به راحتی می‌توانید کالا های مورد نیاز خود را دریافت کنید. سپس بر اساس شرایط و قرارداد، نسبت به پرداخت هزینه‌های کلی و جامع آن اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر، شما می‌توانید هم اکنون شرایط خرید از قسطی کلاب را مطالعه کنید و سپس سفارش خود را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی A51

خرید اقساطی گوشی A51
یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ در سال 2020 گوشی A51 سامسونگ می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی A51 به بخش کالای دیجیتال در ...

خرید قسطی لپ تاپ لنوو Legion Y540-JG

خرید قسطی لپ تاپ لنوو Legion Y540-JG
اگر تمایل به خرید قسطی لپ تاپ لنوو Legion Y540-JG با قیمتی ارزان دارید به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...