صندوق سرمایه گذاری با سود تضمین شده

تاریخ انتشار:
1403/2/26 21:16:44

صندوق سرمایه گذاری و مقایسه با سود قسطی کلاب


برای مشاهده جزییات سود سرمایه گذاری 30 درصد بخش بهترین سرمایه گذاری را مشاهده کنید.


صندوق سرمایه گذاری با سود تضمین شده


دغدغه بسیاری از افرادی که پس انداز یا سرمایه ای دارند این می باشد که این میزان مبلغ را افزایش دهند مثلا بسیاری از افراد با خود می گویند هر میلیون چقد سود دارد و با نظر گرفتن میزان سودی که از راه های مختلف سرمایه گذاری به دست می آید سعی می کنند که در حوزه ای که بیشترین میزان سود را دارد سرمایه گذاری کنند.

                                                                                   

بسیاری از افراد به منظور حفظ پول خود و به دست آوردن میزان سود ثابت پول خود را در بانک ها سرمایه گذاری می کنند این شیوه ریسک کمتری نسبت به بسیاری از حوزه های سرمایه گذاری دارد در واقع بانک ها متعهد می شوند که بدون در نظر گرفتن زیان احتمال بصورت کوتاه مدت و بلند مدت به سپرده گذاران پول پرداخت کنند.

البته با توجه به اینکه بسیاری از بانک ها نرخ ثابتی را برای سرمایه شما در نظر می گیرند احتمال دارد که در بلند مدت براساس تورم ارزش پول شما کاهش پیدا کند از این رو بسیاری از افراد به دنبال روش های معاملاتی دیگری می گردند تا در آن حوزه سرمایه گذاری کنند.

بسیاری از موسسات و شرکت ها نیز پول شما را جذب می کنند و طی قراردادی که با شما می بندند متعهد می شوند که به ازای سرمایه ای که در اختیار آن ها قرار می دهید شما را در سود خود شریک کنند.

بازار بورس بسیار پرریسک می باشد شما نیز می دانید که بازار بورس دارای نوسانات مختلفی است اگر شما نیز جزء افرادی می باشید که خطر این ریسک را قبول می کند می توانید در این حوزه سرمایه گذاری کنید.

با توجه به نوسانات اقتصادی بسیاری از افراد به دنبال حوزه های جدید سرمایه گذاری می باشند ما به این منظور به شما سرمایه گذاری در سایت قسطی کلاب را پیشنهاد می کنیم.

سایت قسطی کلاب امکان سرمایه گذاری را برای شما به وجود آورده است به منظور آگاهی از نحوه سرمایه گذاری می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

شرکت سرمایه گذاری سینا

شرکت سرمایه گذاری سینا
شرکت سرمایه‌گذاری سینا یکی از بهترین شرکت‌های فعال در زمینه سرمایه‌گذاری است که توانسته است با سرمایه‌گذاری....

سرمایه گذاری با سود بالا

سرمایه گذاری با سود بالا
در شرایط اقتصادی کنونی ایران، که هر روز قدرت خرید افراد کاهش پیدا می‌کند، اگر به دنبال این هستیم، که درآمد های ماهیانه خود را با مشقت و زحمت ..