خرید اقساطی ماشین لباس شویی ال جی

تاریخ انتشار:
1403/2/14 15:14:08

ماشین لباسشویی یکی از اصلی مهم‌ترین وسیله در هر آشپزخانه است. برای خرید اقساطی ماشین لباس شویی ال جی به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی مراجعه کنید.

خرید اقساطی ماشین لباس شویی ال جی


معرفی مشخصات فنی ماشین لباسشویی ال جی 10.5 کیلویی

ماشین لباسشویی ال جی 10.5 کیلویی یکی از پرفروش‌ترین محصولات کمپانی ال جی در ایران است و قابلیت شستشوی لباس‌ها با 6 حرکت مجزا و 14 برنامه شستشو را دارد و این عامل باعث شده است تا میزان خرید قسطی ماشین لباس شویی ال جی توسط مردم افزایش یابد. 

این محصول دارای قابلیت شستشوی سریع لباس‌ها در 14 دقیقه است و قابلیت تشخیص اتوماتیک وزن لباس‌ها را دارد و سیستم عیب یابی هوشمند آن شما را در جریان ایرادات احتمالی قرار خواهد داد و این ویژگی‌ها کمک کرده‌اند تا خرید اقساطی لباس‌شویی ال جی افزایش یابد و این محصول به یکی از پرفروش‌ترین لوازم خانگی موجود در بازار‌های داخلی تبدیل شود. 

جالب است بدانید که این محصول دارای برچسب انرژی A+++ است و میزان مصرف انرژی آن در حدود 40 درصد کم‌تر از سایر مدل‌های موجود در بازار می‌باشد و این ویژگی کلیدی میزان تمایل مردم برای خرید اقساطی ماشین لباس شویی ال جی را تحت تاثیر قرار داده است. همچنین، موتور اینورتر این ماشین لباسشویی از نوع بدون تسمه است و هیچگونه لرزش و صدایی را در هنگام شستشوی لباس‌ها ایجاد نمی‌کند. 

به منظور آشنایی بیشتر با ویژگی‌های این محصول در ادامه با ما همراه باشید. ماشین لباسشویی ال جی 10.5 کیلویی بر اساس جدید‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته شده است. 

ویژگی‌های بارز ماشین لباسشویی ال جی 10.5 کیلویی

فناوری توربو واش

مجهز بودن این محصول به فناوری توربو واش کمک کرده است تا زمان مورد نیاز برای شستشوی کامل لباس‌ها از 95 دقیقه به 59 دقیقه کاهش یابد و فرایند آبگیری لباس‌ها با بازده بیشتری انجام شود و جالب است بدانید که این تکنولوژی کمک کرده است تا میزان مصرف انرژی این ماشین لباسشویی به میزان 15 درصد کاهش یابد و با توجه به این ویژگی می‌توان به راحتی متوجه شد که چرا مردم برای خرید قسطی ماشین لباس شویی ال جی این چنین مشتاق هستند. 

قابلیت متوقف کردن فرایند شستشو برای اضافه کردن لباس

ماشین لباسشویی ال جی 10.5 کیلویی همچون سایر محصولات پرفروش موجود در بازار قابلیت متوقف کردن برنامه شستشو به منظور اضافه کردن لباس را دارد و باز کردن درب این ماشین لباسشویی برای این منظور در کم‌تر از 3 ثانیه قابل انجام است و مشکلی را برای شما ایجاد نخواهد کرد. این محصول قابلیت شستشوی لباس‌ها با 6 حرکت مختلف را دارد. 

مراقبت از بافت لباس‌ها با شستشوی آن‌ها در 6 جهت

این ماشین لباسشویی تنها محصول موجود در سطح بازار است که علاوه بر حرکت چرخشی می‌تواند لباس‌های شما را با کمک 6 حرکت مختلف شستشو دهد و این عامل باعث شده است تا شستشوی لباس‌ها با کمک ماشین لباسشویی ال جی 10.5 کیلویی هیچگونه آسیبی را به بافت لباس‌های شما وارد نکند و متمایل شدن مردم برای خرید اقساطی ماشین لباس شویی ال جی با در نظر گرفتن این ویژگی چندان تعجب برانگیز نیست. 

فناوری True Steam

فناوری True Steam یکی از خلاقیت‌های مهم شرکت ال جی در طراحی و ساخت ماشین لباسشویی ال جی 10.5 کیلویی می‌باشد و این تکنولوژی می‌تواند 99 درصد از مواد آلرژی ‌زا و میکروب‌های موجود در سطح لباس‌ها را از بین ببرد و چروک‌ها و بوی بد لباس‌ها را برطرف کند.

همچنین، قابلیت نرم کنندگی این فناوری باعث شده است تا ماشین لباسشویی ال جی 10.5 کیلویی به انتخابی ایده‌آل برای شستشوی لباس‌های کودکان تبدیل شود زیرا با کمک این سیستم دیگر پوست کودک دلبند شما به دلیل وجود ترکیبات شیمیایی در مواد نرم کننده دچار آسیب نخواهد شد. قسطی کلاب بهترین گزینه برای خرید قسطی ماشین لباس شویی ال جی محسوب می‌شود. 

کدام مجموعه بهترین گزینه برای خرید اقساطی ماشین لباس شویی ال جی است؟

بدون شک قسطی کلاب بهترین مجموعه برای خرید نقدی و خرید قسطی ماشین لباسشویی ال جی 10.5 کیلویی می‌باشد و استفاده از خدمات این مجموعه مزایای بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت.

این شرکت یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های فعال در زمینه فروش نقدی و فروش قسطی ماشین لباسشویی می‌باشد و بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که قسطی کلاب تمامی خدمات خود را با کم‌ترین سود و بهترین شرایط به مشتریان ارائه می‌دهد و خرید قسطی ماشین لباس شویی ال جی از قسطی کلاب خاطره زیبایی را برای شما رقم خواهد زد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی نوشیدنی ساز

خرید قسطی نوشیدنی ساز
در صورتی که قصد خرید اقساطی انواع مدل های جدید نوشیدنی ساز را پیدا کرده اید از مهمترین نکاتی که برای خرید شما از اهمیت بالایی برخوردار می باشد قیمت..

خرید اقساطی اتو بخار هاردستون

خرید اقساطی اتو بخار هاردستون
داشتن یک اتو بخار استثنایی و کاربردی در هر خانه‌ای لازم و ضروری است. شما می‌توانید برای خرید قسطی اتو بخار هاردستون به سایت قسطی کلاب ...