خرید اقساطی گوشی A31

تاریخ انتشار:
1403/2/25 08:21:13

گوشی‌های برند سامسونگ دارای تنوع و امکانات فوق‌العاده‌ای هستند. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی A31 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی A31


معرفی گوشی a31 سامسونگ

گوشی a31 سامسونگ یک نمونه از گوشی‌های میان رده طراحی شده توسط برند سامسونگ بوده که عرضه این گوشی در سال 2020 صورت گرفته است. خرید قسطی گوشی a31 یکی از راه‌های پیشنهادی و مناسب جهت تهیه این گوشی هوشمند است. 

در حال حاضر گوشی‌های هوشمند به عضوی جدا ناپذیر از زندگی انسان تبدیل شده‌اند. زیرا انسان‌ها برای انجام بسیاری از امور روزمره خود از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند. به همین علت کمپانی‌های سازنده گوشی‌های هوشمند مانند سامسونگ همه روزه از محصولات جدید خود رونمایی می‌کنند.

به طور کلی گوشی‌های هوشمند جزو محصولاتی هستند که عرضه نمونه‌های جدید آن همیشه با استقبال خوب افراد روبرو می‌شود. زیرا بسیاری از افراد جهان درگوشی‌های هوشمند جدید به دنبال فناوری و امکانات به روز هستند. گوشی a31 سامسونگ یکی از محصولات طراحی شده توسط برند معروف سامسونگ است. این گوشی که عرضه آن در سال گذشته میلادی صورت گرفته، گزینه مناسبی برای همه افراد است.

زیرا این گوشی سامسونگ دارای قطعات سخت افزاری مناسبی می‌باشد که به کمک آن می‌توان به انجام بازی‌های موبایل، وب گردی و... پرداخت. بنابراین با خرید قسطی گوشی a31 سامسونگ می‌توان از امکانات قابل توجه این گوشی هوشمند برخوردار شد. همچنین خرید اقساطی گوشی a31 تا چندین سال شما را بی‌نیاز از تعویض گوشی خواهد کرد. زیرا امکانات در نظر گرفته شده در این گوشی به راحتی پاسخگوی چندین سال آینده خواهد بود. 

مشخصات گوشی a31 سامسونگ

امروزه در هنگام خرید وسایل الکترونیکی به ویژه گوشی‌های هوشمند، مشخصات نقش مهمی را در انتخاب محصول ایفا خواهد کرد. همچنین اکثر افراد به دنبال بهترین مشخصات و مناسب‌ترین قیمت ممکن هستند تا به این طریق خرید خود به صورت هوشمندانه انجام دهند. در گوشی هوشمند a31 سامسونگ از صفحه نمایش Super AMOLED در قسمت نمایشگر آن استفاده شده است. 

این نمایشگر 6.4 اینچی قابلیت نمایش تصاویر خروجی را با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل دارا می‌باشد. بنابراین شما می‌توانید به کمک آن، انواع ویدیوها را با کیفیت فوق‌العاده تماشا نمایید. اگر شما هم به دلایلی مجبور به استفاده از دو سیم کارت به صورت همزمان هستید، این گوشی یکی از گزینه‌های ایده آل برای شما خواهد بود.

زیرا گوشی a31 سامسونگ به‌گونه‌ای طراحی شده که قابلیت استفاده از دو سیم کارت به صورت همزمان را دارا می‌باشد. سیستم عامل یکی از مهم‌ترین بخش‌های موجود در هر گوشی هوشمند است. این محصول سامسونگ از سیستم عامل اندروید 10 استفاده می‌کند که می‌توان در صورت انتشار آپدیت، آن را بروزرسانی نمود. 

اما یکی از ویژگی‌های قابل توجه گوشی a31 سامسونگ برخورداری از تراشه قدرتمند Mediatek MT6768 Helio P65 است. در کنار این تراشه یک پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali G52 MC2 قرار گرفته است. وجود این قطعات انجام بسیاری از بازی‌های ویدیویی را امکان پذیر خواهد کرد. همچنین در طراحی این گوشی هوشمند از 4 دوربین اصلی با کیفیت 48، 5، 8 و 5 استفاده شده است. علاوه بر آن دوربین سلفی گوشی a31 از کیفیت 20 مگاپیکسل برخوردار می‌باشد. 

شرایط خرید اقساطی گوشی a31 از قسطی کلاب

با مطالعه این مطلب در صورت تمایل می‌توان این گوشی را به صورت نقدی و اقساطی تهیه نمود. البته خرید قسطی گوشی a31 مزایایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. یکی از مزایای خرید اقساطی گوشی a31، پرداخت تمام هزینه آن در چندین قسط می‌باشد.

در هنگام خرید اقساطی موبایل سامسونگ یکی از موضوعات مهمی که مطرح می‌شود، انتخاب فروشگاه مناسب برای خرید گوشی است. به همین منظور ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم و آن هم خرید از فروشگاه قسطی کلاب است. فروشگاه قسطی کلاب یکی از معتبرترین فروشگاه‌های فعال در حوزه عرضه کالای دیجیتال و فروش قسطی گوشی است.

بدون شک کسانی که به دنبال خرید مطمئن هستند، قسطی کلاب را انتخاب می‌کنند. زیرا این فروشگاه با سنجیدن نیازهای مخاطبان خود، بهترین شرایط را جهت خرید اقساطی گوشی در نظر می‌گیرد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی گوشی p30 هوآوی

خرید نقدی گوشی p30 هوآوی
امروزه با پیشرفت تکنولوژی تلفن‌های همراه زیادی طراحی و تولید شده‌اند. یکی از بهترین برندهای تولید کننده تلفن همراه در دنیا برند هوآوی می‌باشد...

خرید قسطی tab a9 سامسونگ

خرید قسطی tab a9 سامسونگ
شما می‌توانید برای خرید قسطی tab a9 سامسونگ با شرایطی عالی به بخش تبلت سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...