خرید اقساطی ماشین ظرف شویی ال جی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 04:18:21

ماشین ظرفشویی جز پرکاربردترین وسیله‌های هر آشپزخانه است که وجودش برای اعضای خانواده ضرورت دارد. برای خرید اقساطی ماشین ظرف شویی ال جی به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی مراجعه کنید.


خرید اقساطی ماشین ظرف شویی ال جی


نگاه اجمالی به ماشین ظرفشویی ال جی مدل 512

با وارد شدن انواع لوازم خانگی الکترونیکی به  خانه‌ها،  یکی از وسایل برقی مورد استفاده در اغلب خانه‌ها، ماشین ظرفشویی است. وجود یک ماشین ظرفشویی مناسب با فضای منزل و تعداد نفراتی که در منزل زندگی می‌کنند، بسیار ارزشمند است. 

با وجود ماشین ظرفشویی، علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب و مایع شستشو، در استفاده از زمان‌بندی روزانه نیز، کمک عمده‌ای به یک خانم خانه‌دار می‌شود. ما در این مقاله، سعی بر آن داریم روش آسان خرید اقساطی ماشین ظرف شویی ال جی را به شما معرفی نماییم. ماشین ظرفشویی، به‌گونه‌ای طراحی شده است که برای قرار دادن همه ظروف آشپزخانه، جهت شستشو به طور جداگانه  فضایی تعبیه شده است. 

با استفاده از ماشین ظرفشویی، کار شستشو ظروف به راحتی انجام می‌گیرد. ظروف علاوه بر تمیز و براق شدن، ضد عفونی نیز می‌شوند. ماشین‌های ظرفشویی در سه نوع  رومیزی، توکار و ایستاده تولید شده است. ماشین‌های ظرفشویی رومیزی در قسمت روی صفحه کابینت و اغلب در کنار سینک ظرفشویی، قرار می‌گیرند.

به طور معمول، ماشین‌های ظرفشویی رومیزی در اندازه‌های 6 و 8 نفره هستند. ماشین‌های ظرفشویی توکار در زیر صفحه کابینت و در میان کابینت‌های قسمت پایین، قرار می‌گیرند و اغلب در اندازه‌های 13 و 14 نفره هستند. ماشین‌های ظرفشویی ایستاده نیز در فضای باز آشپزخانه قرار داده می‌شود و اغلب جهت مهمانی‌های بزرگ، مورد استفاده قرار می‌گیرد.  

همه ماشین‌های ظرفشویی برای شستشو، نیاز به یک شیر آب ورودی و یک لوله خروجی جهت اتصال به فاضلاب، برای تخلیه آب کثیف بعد از شستشو ظروف و همچنین به یک پریز برق، جهت راه اندازی دستگاه نیاز دارند. برای خرید قسطی ماشین ظرف شویی ال جی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

درباره، ماشین ظرفشویی ال جی مدل 512

حال می‌خواهیم، ماشین ظرفشویی ال جی مدل 512 را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که از نام این محصول مشخص است، این محصول، ساخت ابر شرکت ال جی می‌باشد. شرکت ال جی، یکی از برندهای معروف و شناخته شده است و در کشور کره جنوبی قرار دارد. ماشین ظرفشویی ال جی مدل 512، یکی از جدیدترین محصولات شرکت ال جی است. ماشین‌های ظرفشویی ال جی مدل 512، دارای 9 برنامه شستشو هستند.

این مدل ماشین ظرفشویی، از نوع دایرکت اینورتر ( بی صدا و کم مصرف) می‌باشد و قابلیت شستشو ظروف، 14 نفر را دارد. کار شستشو با استفاده از هر برنامه متفاوت است. برای خرید اقساطی ماشین ظرف شویی ال جی به سایت معتبر قسطی کلاب مراجعه کنید.

به طور مثال: با قرار دادن برنامه شستشو، بر روی کلمه ECO  اقتصادی ترین شستشو انجام می‌شود و بیشترین کاربرد در شستشو را این برنامه دارد. با قرار دادن برنامه شستشو بر روی کلمه Turbo، شستشو ظروف با مقدار کثیفی متوسط، به راحتی قابل انجام است و همچنین با قرار دادن برنامه شستشو، بر روی کلمه Extra Dry، کار خشک کردن ظروف انجام می‌شود. به طور کل، با خرید قسطی ماشین ظرف شویی ال جی می‌توان گفت که یک انتخاب مقرون به صرفه و عالی را  انجام داده‌اید. 

قابلیت‌های ماشین ظرفشویی ال جی مدل 512  

_ دارای مصرف انرژی ++A

_ دارای برنامه تمیزی خودکار

_ دارای وزن 47 کیلو گرم

_ اندازه ارتفاع دستگاه 845 mm

_ اندازه پهنا دستگاه  598 mm        

_ اندازه عمق دستگاه  600mm  

_ دارای نمایشگر LED لمسی

_ دارای سیستم اسپری 4 گانه آب

_ دارای سیستم عیب یابی خودکار

_ اندازه مصرف آب در هر بار شستشو 9 لیتر

_ دارای برنامه تاخیر در شستشو 

نحوه خرید اقساطی ماشین ظرف شویی ال جی

یکی از بهترین و آسان ترین روش خرید قسطی ماشین ظرفشویی ال جی مدل 512، مراجعه به سایت‌های معتبر فروش قسطی از جمله: سایت معتبر قسطی کلاب است.  سایت مشتری مدار قسطی کلاب، شرایط بسیار مناسبی جهت فروش قسطی ماشین ظرفشویی، در نظر گرفته است.

برای انجام خرید قسطی ماشین ظرف شویی ال جی می‌توانید، با خیالی آسوده و به راحتی از سایت قسطی کلاب خرید نمایید. با مراجعه به این سایت، از شرایط عالی این سایت، بهره‌مند شوید. مشاوران باتجربه  سایت قسطی کلاب، در اولین فرصت پاسخگو شما عزیزان  هستند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تلویزیون ال جی قسطی

خرید تلویزیون ال جی قسطی
خرید تلویزیون ال جی قسطی یکی از نکات مورد توجهی است که این سایت برای مشتری ها امکان پذیر کرده است. امروزه کمتر خانه ای را می توان یافت که تلویزیون در آن

خرید قسطی با سفته

خرید قسطی با سفته
امروزه برای خرید کردن فروشگاه‌هایی اولویت دارند که امکان فروش اقساطی برای مشتریان خود را مهیا کرده‌اند. برای خرید قسطی با سفته به بخش...