خرید قسطی تلویزیون الیو

تاریخ انتشار:
1403/2/25 08:37:15

یکی از بهترین تلویزیون‌های موجود در کشور با نام الیو، طراحی و تولید شده است. برای خرید قسطی تلویزیون الیو به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی مراجعه نمایید.

خرید قسطی تلویزیون الیو

نقد و بررسی اجمالی تلویزیون الیو 50 اینچ

یکی از مهم‌ترین، اصلی‌ترین و در عین حال کاربردی‌ترین لوازم خانگی تلویزیون است. با پیشرفت دانش و براساس فناوری روز دنیا امروزه برندهای مختلف انواع تلویزیون‌ها را تولید کرده‌اند که نقشی فراتر از یک نمایشگر را انجام می‌دهند و با استفاده از این لوازم خانگی می‌توان لحظات شادی را رقم زد. 

در این مقاله به بررسی تلویزیون الیو و شرایط خرید قسطی تلویزیون الیو 50 اینچی می‌پردازیم. از مهم‌ترین مشخصه‌های این تلویزیون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

- این دستگاه دارای صفحه نمایش 50 اینچی است

- کیفیت تصویر تلویزیون الیو، Ultra HD - 4K است.

- دارای صفحه تخت و تکنولوژی صفحه آن به صورت LED است.

- رزولوشن آن در حدود 2160 × 3840 است.

- دارای رابط هوشمند اندروید می‌باشد.

- دارای پردازنده 4 هسته‌ای است.

- دارای ریموت کنترل استاندارد می‌باشد.

- مجهز به اسپیکر باکس است.

- نوع پایه این تلویزیون به صورت رومیزی می‌باشد و قابلیت نصب بر روی دیوار دارد.

- پشتیبانی از هارد دیسک با ظرفیت 1 ترابایت را دارا است.

- دارای حافظه داخلی با ظرفیت 16 گیگابایت می‌باشد.

- مجهز به فناوری کاهش دهنده سه ‌بعدی نویز (3DNR) است.

- ابعاد تلویزیون 27×112.4×70 سانتی‌متر است.

- از دیگر امکانات این دستگاه می‌توان به وجود قابلیت ضبط تصاویر در حافظه خارجی، پشتیبانی از فرمت‌های صوتی MP3/ AC-3 و عکس JPEG/ BMP/ PNG اشاره کرد. 

هر ساله تلویزیون‌های جدید با قابلیت و امکانات جدیدی به بازار رقابت وارد می‌شوند که برای خرید آن باید نکات مهمی را مدنظر داشت. یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشت بحث قیمت آن می‌باشد از آنجایی که بیشتر برندهای مطرح تلویزیون خارجی هستند در واقع این محصول به عنوان یک کالای وارداتی به حساب می‌آید و همین امر سبب شده که هر نوع نوسان بازار ارزی بر روی قیمت آن تاثیر بگذارد. برای خرید اقساطی تلویزیون الیو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

به همین دلیل قیمت انواع تلویزیون‌ها به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. که برای خرید نقدی این محصول و اطلاع از قیمت نهایی آن در سایت فروشگاه‌ها قیمت به روز آن قرار دارد. این تلویزیون را می‌توان از طریق کابل، بلوتوث به گوشی همراه متصل کرد. با خرید قسطی تلویزیون الیو از سایت قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

نکات مهم در خرید اقساطی تلویزیون الیو 50 اینچ

از آنجایی که از تلویزیون به عنوان یکی از اصلی‌ترین لوازم خانگی یاد می‌شود و در سال‌های اخیر قیمت آن بالا رفته خرید اقساطی تلویزیون هوشمند خبر خوشحال کننده‌ای برای عموم مردم بوده است زیرا با استفاده از این روش می‌توانند محصول مورد نظر خود را بدون وارد شدن فشار مالی زیاد و به صورت قسطی خریداری کنند. 

به همین دلیل جهت رفاه حال مشتری‌ها و افزایش فروش، فروش قسطی تلویزیون در دستور کار بسیاری از فروشگاه‌های عرضه کننده این محصولات قرار گرفته است که خرید قسطی تلویزیون الیو 50 اینچ توسط سایت قسطی کلاب هم از جمله این موارد می‌باشد که با مراجعه به این سایت قیمت انواع مدل‌های تلویزیونی قرار دارد.

یکی از نکات بسیار مهمی که باید در خرید تلویزیون در نظر گرفت این است که حتما از فروشگاه‌های معتبر خرید صورت گیرد  و اینکه محصول خریداری شده دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد. امروزه برای رفاه حال مشتریان در کنار خرید قسطی، خرید اینترنتی هم وجود دارد که افراد بدون صرف هزینه و وقت اضافی می‌توانند خرید خود را به راحتی و اطمینان خاطر انجام دهند. 

سایت قسطی کلاب یکی از سایت‌های معتبر در زمینه فروش اقساطی انواع برند تلویزیون است که این فرصت را ایجاد کرده که بسیاری از افراد با هر سطح درآمد بتوانند از این روش این لوازم خانگی محبوب و پرطرفدار را خریداری کنند و لحظات شادی را تجربه کنند. با خرید اقساطی تلویزیون الیو از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آبمیوه گیری براون

خرید قسطی آبمیوه گیری براون
امروزه دستگاه آبمیوه گیری در هر خانه‌ای لازم و ضروری است. اگر تمایل به خرید اقساطی آبمیوه گیری براون دارید، به بخش...

خرید ماشین لباسشویی

خرید ماشین لباسشویی
ماشین لباسشویی یکی از لوازم اساسی و مهم در آشپزخانه می باشد. برای خرید ماشین لباسشویی با شرایط اقساطی به بخش لوازم خانگی در وبسایت قسطی....