خرید اقساطی tab m10 لنوو

تاریخ انتشار:
1403/2/9 20:34:09

یکی از تبلت‌های معروف برند لنوو مدل tab m10 می‌باشد. برای خرید اقساطی tab m10 لنوو به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی tab m10 لنوو


بررسی tab m10 لنوو

سایت قسطی کلاب یک سایت تخصصی برای فروش قسطی تبلت و انواع کالای دیجیتال است. امروزه برند لنوو به یکی از برندهای معتبر بازار تبدیل شده است. خرید قسطی tab m10 لنوو به شما این امکان را می‌دهد که از بودجه فعلی خود فراتر بروید. بدین ترتیب با خرید اقساطی تبلت, امکان خرید رده‌های بالاتر این محصول برای خریداران امکان پذیر می‌گردد.  

در این سایت طیف گسترده‌ای از تبلت‌های لنوو و سایر اقسام کالای دیجیتال عرضه می‌گردد. مصرف کنندگان با برخورداری از امکان خرید اقساطی تبلت, می‌توانند مدل‌های پیشرفته تر تبلت لنوو را خریداری نمایند. در این سایت علاوه بر تبلت, سایر انواع کالای دیجیتال نظیر لپ تاپ, تلفن همراه, آیپد و محصولات جانبی آن ارائه می‌گردد. با تسهیلات فروش قسطی تبلت در این پورتال شما می‌توانید, علاوه بر مشخصات فنی قیمت محصولات را مشاهده و اقدام به خرید نمایید. 

امکان خرید اقساطی tab m10 لنوو

با خرید قسطی tab m10 لنوو شما تبلتی سبک با وزن تقریبی 480 گرم را در اختیار خواهید داشت. بدنه پلاستیکی و مقاوم این تبلت‌ها باعث شده است تا وزن این محصول به میزان قابل توجهی کاهش پیدا نماید. سهولت حمل تبلت از ویژگی‌هایی است که همواره مورد توجه کاربران بوده است. ابعاد این محصول 260*180*60 میلیمتر است که علاوه بر سبکی, ابعاد مناسبی را به کاربر ارائه می‌کند.

این کالای دیجیتال, با برخورداری از صفحه نمایش LCD و فناوری IPS کیفیت تصویر مطلوبی را به شما هدیه می‌دهد. این صفحه نمایش با داشتن تراکم پیکسلی 1280*800 وضوح تصویر مناسبی را در این ابعاد ارائه می‌دهد. با خرید اقساطی تبلت از این سایت, شما می‌توانید تبلت‌هایی با وضوح تصویر بالا را در اختیار داشته باشید. با توجه به این وضوح تصویر, تماشای فیلم و عکس در این دسته‌ها از تبلت‌ها لذت ویژهای دارد. 

با خرید تبلت tab m10 لنوو شما می‌توانید از قدرت تراشه SnapDragon 429استفاده نمایید. این تراشه که ساخت شرکت Qualcomm می‌باشد, سرعت و قدرت کم نظیری را برای این تبلت به ارمغان می‌آورد. داشتن این پردازنده 4 هسته‌ای, به آن کمک می‌کند که داده‌های مورد نظر کاربر را در کسری از ثانیه جابجا نماید. پردازش اطلاعات با سرعت 2 گیگاهرتز در این رده از تبلت‌ها, کم نظیر است. شرکت لنوو در ساخت این کالای دیجیتال, از سازنده‌های معتبر تراشه نظیر کوالکام استفاده نموده است. 

اطلاعات بیشتر

دانش آموزان, دانشجویان و سایر کاربران با برخورداری از امکان فروش قسطی تبلت که در این سایت در نظر گرفته شده است, می‌توانند تبلت‌های با کیفیتی را در اختیار بگیرند. با خرید اقساطی tab m10 لنوو کاربران می‌‎توانند از RAM با ظرفیت دو گیگابایت بهره مند شوند. با این مقدار از حافظه, انجام بسیاری از پردازش‌های مورد نیاز, تسهیل می‌گردد.

این محصول از کارت‌های حافظه microSD موجود در بازار پشتیبانی می‌نماید. بدین ترتیب شما می‌توانید علاوه بر حافظه داخلی 128 گیگابایتی, از میزان حافظه دلخواه اضافی استفاده کنید. به علاوه با خرید اقساطی تبلت شما می‌توانید از فناوری ارتباطی 2G,3G و 4G موجود در این تبلت برخوردار شوید.

با خرید تبلت tab m10 لنوو مصرف کنندگان می‌‎توانند از حسگرهای کاربردی ژیروسکوپ و شتاب سنج استفاده نمایند. همچنین این محصول دارای حسگر قطب نما است که در نرم افزارهای مکان یاب کاربرد زیادی دارد.   

نحوه خرید قسطی tab m10 لنوو از قسطی کلاب

با مراجعه به سایت قسطی کلاب با آدرسwww.ghesticlub.com کاربران می‌توانند محصولات ارائه شده را به صورت نقدی تهیه نمایید. بدین ترتیب سفارش مورد نظر حداکثر ظرف مدت 5 روز کاری برای خریدار ارسال م‍ی‌گردد. برای خرید اقساطی tab m10 لنوو و سایر انواع کالای ديجيتال مصرف کنندگان می‌توانند از روش‌های پرداخت اقساطی گوناگون نظیر "لیزینگ پارسیان", طرح"بایچک"و طرح "پایا" استفاده نمایند. در اين سایت تسهيلات فروش اقساطی با شيوه‌هاي مختلف عرضه می‌گردد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a52s

خرید اقساطی گوشی a52s
نسل جدید گوشی‌های A52 با فناوری 5G روانه بازار شده و نام آن a52s می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a52s به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی هدفون هایلو

خرید اقساطی هدفون هایلو
یکی از هدفون‌های بی سیم معروف در ایران از برند هایلو است. برای خرید اقساطی هدفون هایلو به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال...