فروشگاه موبایل

تاریخ انتشار:
1403/2/6 06:15:49

امروزه گوشی های موبایل در دسته کالای دیجیتال قرار می گیرند که با توجه به نیاز افراد به یک کالای جدا نشدنی در زندگی افراد تبدیل شده است و برای تمام سنسن مورد استفاده قرار می گیرد.  برای خرید و مشاهده کالای دیجیتال می توانید به  فروشگاه موبایل در قسطی کلاب مراجعه نمایید.





فروشگاه موبایل برای خرید قسطی

امروزه موبایل ها کاربر زیادی دارند و نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد. افراد مختلف با توجه به سن و نوع نیاز خود انواع مختلفی از موبایل ها را خریداری می کنند و استفاده از آن ها برای افراد به یک ضرورت تبدیل شده است. شرکت های طراح و تولید کننده کالای دیجیتال برای اینک سهم فروش بیشتری در بازار داشته باشند به تولید گوشی های موبایل روی آورده اند و با تغییر تکنولوژی کالای خود را به روز می کنند تا درصد فروش آن ها کاهش پیدا نکند. شرکت های مختلفی مانند سامسونگ، اپل و سونی از تولید کننده های به نام و معتبر در زیمینه تولید گوشی های موبایل هستند. 

با توجه به شرایط اقتصادی و مالی افراد و همچنین نوع نیاز خانواده ها به گوشی موبایل، فروشنده های مختلفی برای تهیه این کالای دیجیتال، شرایط فروش اقساطی را ایجاد کرده اند. سایت قسطی کلاب، یک سایت فروش اینترنتی است که می توانید به راحتی کالای مورد نظر خود را بررسی و مشاهده کنید و در آخر ثبت سفارش خود را انجام دهید.

شما می توانید موبایل های متنوع را در سایت قسطی کلاب به صورت اقساط خریداری فرمایید و با یک کلیک در سایت قسطی کلاب می توانید خرید خود را ثبت نمایید و همچنین به اسان ترین شکل خرید کنید.

شما با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی و انتخاب یکی از روش‌های خرید از لیزینگ پارسیان، فراز اندیشان یا بای چک خرید قسطی خود را تکمیل کنید.

موبایل ها تقریبا محبوب ترین دستگاه دیجیتال هوشمند امروزی هستند که می توان در دست بیشتر افراد یک جامعه آن را مشاهده کرد. موبایل ها در کنار قابلیت های اصلی خود که برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان هستند ، ابزاری برای سرگرمی و فعالیت های اجتماعی هستند و هر روز به قابلیت های این دستگاه ها اضافه می شود که باعث محبوب تر شدن آن می شود.

در اینجا به چند فناوری های بکار رفته در گوشی های هوشمند اشاره می کنیم که کمک کرده اند، این دستگاه کارا تر از بسیاری از محصولات دیگر امروزی شود.

قابلیت های جدید در دوربین گوشی های هوشمند

عکسبرداری با گوشی موبایل یکی از مواردی است که به یکی از امور روزانه بسیاری تبدیل شده است. کیفیت تصاویر در این زمینه حرف اول را می زند و برای عکاسان مهم است. گوشی آیفون با فناوری جدید خود و به وسیله دوربین ثانویه، توانست قابلیت زوم تصاویر بدون افت کیفیت را در گوشی های خود پیاده کند. مطمئنا این قدمی بزرگ برای بهبود کیفیت عکاسی با گوشی های موبایل است.

فضای ذخیره سازی به اندازه لپ تاپ و کامپیوتر

بالا رفتن کیفیت عکس های یک گوشی موبایل و مواردی از این دست نیاز به بالا رفتن قدرت پردازش و حافظه داخلی گوشی را ضروری می کند. باید گفت در حال حاضر گوشی های آیفون 7 و 7 پلاس دارای حافظه ای بیش از 200 مگابایت دارند و این میزان به زودی افزایش بیشتری نیز خواهد داشت تا حافظه داخلی گوشی های هوشمند از لپ تاپ و کامپیوتر نیز پیشی بگیرد.

قابلیت شارژ سریع

این قابلیت به کاربران گوشی هوشمند این امکان را می دهد که تا سریع تر گوشی خود را شارژ کنند. این شارژر ها می تواند ولتاژ را در حد استاندارد ۵ ولت حفظ کند و جریان را به مقدار ۴ آمپر برساند.

افزایش باور نکردنی سرعت اینترنت

کوتاه و مختصر باید گفت، به زودی سرعت دانلود از اینترنت با سرعت انتقال فایل ها و ذخیره سازی فایل ها در گوشی برابری می کند. گیگابیت ال تی ای Gigabit LTE قابلیتی است که در حال پیاده سازی در گوشی هاست و سرعت اینترنت را متحول خواهد کرد.

خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط سه شرکت بای چک، لیزینگ پارسیان و لیزینگ فراز اندیشان امکان پذیر شده است که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی S20 FE

خرید اقساطی گوشی S20 FE
یکی از گوشی‌های باکیفیت و قیمت مناسب برند سامسونگ مدل S20 fe می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی S20 FE به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید اقساطی گوشی S22 ULTRA

خرید اقساطی گوشی S22 ULTRA
برای خرید اقساطی گوشی S22 ULTRA کافی است به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...