خرید قسطی گوشی موبایل

تاریخ انتشار:
1403/2/30 03:13:41

گوشی های موبایل برای تمام افراد به یک ضرورت تبدیل شده است. موبایل را نمی توان از زندگی ها حذف کرد، زیرا علاوه بر یک راه ارتباطی، کسب درآمد صورت می گیرد. برای خرید قسطی گوشی موبایل به بخش کالای دیجیتال در قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی موبایل

خرید قسطی گوشی

امروزه با تغییر سبک زندگی ها و تغییرات تکنولوژی، گوشی های هوشمند در حال تغییر و به روز رسانی می باشند، زیرا هر چه گوشی ها به سمت پیشرفت تکنولوژی برود، درصد فروش کالای دیجیتال افزایش می یابد. شرکت های مختلف در زمینه تولید و طراحی گوشی های هوشمند در حال رقابت شدیدی هستند تا بتوانند درصد فروش بازر های جهانی را در اختیار خود قرار بدهند.

با توجه به توضیحات داده شده، قیمت کالا های دیجیتال و گوشی های موبایل رو به افزایش است و قدرت خرید افراد تا حدودی کاهش پیدا کرده است. از این رو خرید قسطی گوشی موبایل یک طرح ویژه و قابل اجرا است که به درد این روز های جامعه می خورد.

ضرورت استفاده از گوشی های موبایل

گوشی های موبایل از همان بدو ورود به بازار نقش پررنگی را در زندگی افراد ایفا کرده اند. در میان این گوشی ها بعد از گذر چندین سال یکی از برند های تولید کننده جایگاه ارزشمند تری را میان علاقه مندان پیدا می کنند.

در گذشته شاید گوشی های برند نوکیا بیشترین طرفدار را داشتند، اما بعد از مدتی شرکت سامسونگ و آیفون سهم عمده ای را در بازار پیدا کردند و بعد از مدتی به یک برند ارزشمند در این عرصه تبدیل شدند.

نمونه ای پر رنگ از محصولاتی که به برند ها اعتبار می بخشند:

گوشی آیفون 6S یکی از همین گوشی ها است که فناوری ها و قابلیت های جدید آن همه ساله طی مراسمی توسط شرکت آیفون معرفی می گردد. از جمله قابلیت هایی که در معرفی این گوشی بر روی آن مانور بیشتری داده شد، قابلیت تاچ سه بعدی این گوشی بود.

در گوشی های جدید آیفون و امکان 3D Touch می توان از طریق لمس عملکرد های مختلفی را از گوشی انتظار داشت. آیفون اس 6 از طریق فشار سنج دقیقی که در این دستگاه استفاده کرده باعث می شود تا با میزان فشار و لمس های مختلف اعمال مختلفی بر روی گوشی اجرا شود و یا با فشار بیشتر بر روی صفحه هنگام جا به جایی برخی آیتم ها، سرعت جابه جایی بیشتر شود. این فناوری در این گوشی باعث می شود تا تحولی در بازی های ساخته شده ایجاد گردد.

از جمله دیگر قابلیت های این گوشی نوردهی و وضوح عالی در زیر نور آفتاب است. همچنین توسط حسگر مجاورت، این گوشی به طور اتوماتیک نسبت به نور محیط تنظیم می گردد.

برخلاف نسل های قبلی که دوربینی با حساسیت 8 مگاپیکسل بود، در آیفون جدیدتر دوربین 12 مگاپیکسل به کار رفته است. این دوربین قابلیت فیلم برداری 4K را دارد که قابلیتی بی نظیر است. همچنین امکان تهیه فایل gif از تصاویر نیز جزو قابلیت های دیگر جذاب این گوشی موبایل است.

یکی از ویژگی های مهم در گوشی های سری جدید آیفون را صدای استریو آن می توان نام برد. صدای استریو نیز هنگام ضبط این گوشی را برای یک فیلمبرداری بی نظیر کامل تر می کند.

از جمله دیگر امکانات و قابلیت گوشی می توان به حسگر اثر انگشت، پوشش مقاوم ضد عرق و اثر انگشت آن اشاره کرد.

شرایط خرید قسطی گوشی موبایل در قسطی کلاب

قسطی کلاب یک سایت فروش اقساطی معتبر است که کالا های مورد نیاز افراد را به فروش می رساند. در این سایت با توجه به برنامه ریزی مالی شما، کالا به فروش می رود. قسطی کلاب با هدف رضایت شما عزیزان موبایل های بسیار متنوعی را در سایت خود ارائه داده است و همچنین سعی بر این دارد که شما بتوانید هزینه های خود را به کاهش دهید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط 3 روش متفاوت صورت می‌پذیرد. روش اول خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، روش دوم خرید اقساطی از بای چک و روش سوم خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشي f23 سامسونگ

خرید اقساطی گوشي f23 سامسونگ
اگر قصد خرید اقساطی گوشي f23 سامسونگ با شرایطی بی نظیر را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی گوشی ایفون 14 با چک

خرید اقساطی گوشی ایفون 14 با چک
برند اپل همیشه محصولات متنوع و منحصر به فردی را طراحی و تولید کرده است. جدیدترین محصول این برند جذاب مدل iphone 14 است. برای خرید...