فروش قسطی آیفون

تاریخ انتشار:
1403/2/12 01:31:44

با پیشرفت فناوری و فراگیر شدن آن در نقاط مختلف زندگی، گوشی های موبایل نیز به یک کالای اساسی در زندگی تبدیل شده اند. از این رو خرید اقساطی گوشی آیفون یک فرصت ویژه برای داشتن موبایلی خوب است. برای دیدن قیمت های آیفون قسطی در قسطی کلاب به بخش کالای دیجیتال مراجع کنید.

فروش قسطی آیفون

                                                                   

خرید قسطی گوشی آیفون 

به طور کلی شرکت های زیادی هستند که گوشی موبایل تولید می کنند. کمپانی اپل را می توان بزرگترین سازنده گوشی های هوشمند دانست که با ساخت نسل جدید گوشی های هوشمند خود توانسته است انقلاب عظیمی را در ساخت موبایل ایجاد کند. در اوایل سال 2007 استیو جابز اولین گوشی آیفون را معرفی کرد. در اولین آیفون ما شاهد یک نمایشگر 3.5 اینچی لمسی بودیم به طوری نمونه مشابه آن در بازار وجود نداشت طی سال های گذشته آیفون دچار تغییرات گسترده ای شده است تا نسل جدیدی از گوشی هایی که ما شاهد آن ها می باشیم ساخته شوند؛ تا حدی که در نسخه های جدید برای باز کردن قفل گوشی آیفون می توان از قرنیه چشم استفاده کرد. همچنین تشخیص چهره یکی دیگر از قابلیت های نسل جدید این گوشی ها است.
اپل در گوشی های خود از ترکیب فلز، شیشه و پلاستیک استفاده می کرد. این کمپانی در آیفون 4 و 5 مرزهای سخت افزاری را تا حد زیادی گسترش داد این در حالی بود که سایر شرکت ها تلاش می کردند تا به پای اپل برسند.
اولین گوشی اپل که دارای صفحه  3.5 اینچی بود که از یک صفحه لمسی خازنی استفاده می کرد، این گوشی توانست بنیان گوشی های هوشمند را پایه گذاری کند.
آیفون ۳ G پس از گذشت زمان زیادی از گوشی اول ساخته شد. از قابلیت های مهم این موبایل قابلیت اتصال به اینترنت 3G  آن و سیستم موقعیت یابی GPS آن بود که به این مدل از گوشی اضافه شد.
سومین آیفون نیز از نظر ظاهری بسیار شبیه به نسل دوم خود بود اپل در این گوشی روی افزایش سرعت تمرکز کرد. در گوشی 3GS  شاهد استفاده از دوربین 3 مگاپیکسلی بودیم که قابلیت ضبط ویدیو داشت.
اولین طراحی مهم در آیفون 4 دیده شد اپل در این موبایل برای قسمت جلو و پشت گوشی از شیشه استفاده کرد ظاهر این موبایل تا حد زیادی با گوشی های دیگر اپل متفاوت بود اپل در طول سال های گذشته توانست قابلیت های جدیدی را به گوشی های خود اضافه کند.

فروش قسطی آیفون در قسطی کلاب 

قیمت گوشی های اپل تا حد زیادی افزایش پیدا کرده است از طرف دیگر ما شاهد علاقمندی بسیاری از کاربران به این برند می باشیم از این رو ما پیشنهاد می کنیم این برند را از طریق سایت قسطی کلاب خریداری کنید.

قسطی کلاب سایتی است که اقدام به فروش تمام کالاهای دیجیتال به صورت قسطی کرده است و در میان این کالاها گوشی آیفون اقساطی نیز وجود دارد. با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه امکان خرید اقساطی با شرابط خوب و به صرفه برای مشتری می تواند فرصت خوبی باشد تا تمام کاربران بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط 3 روش متفاوت صورت می‌پذیرد. روش اول خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، روش دوم خرید اقساطی از بای چک و روش سوم خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان می‌باشد.

با قسطی کلاب دیگر لازم نیست که کاربران نگران قیمت بالای آیفون باشند و می توانند این کالا را به صورت قسطی خریداری کنند. علاوه بر آیفون قسطی، تمام لوازم جانبی این تلفن همراه نیز به صورت اقساطی در قسطی کلاب به فروش می رسد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تبلت s8

خرید اقساطی تبلت s8
یکی از پرفروش‌ترین تبلت‌های سامسونگ گلکسی S8 می‌باشد. برای خرید اقساطی تبلت s8 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

فروش اقساطی تبلت شیائومی

فروش اقساطی تبلت شیائومی
تبلت‌های شیائومی با طراحی و کارایی عالی طرفداران بسیاری دارند. برای خرید اقساطی تبلت شیائومی به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال...