فروشگاه لوازم خانگی

تاریخ انتشار:
1403/2/28 22:51:58

برای خرید لوازم خانگی مورد نیاز منزلتان می توانید به سایت قسطی کلاب، بخش لوازم خانگی مراجعه کنید. در این بخش تمامی محصولاتی که نیاز دارید وجود دارد.

فروشگاه لوازم خانگیفروشگاه لوازم خانگی

هر منزلی برای اینکه بتواند محلی برای زندگی کردن باشد، نیاز به یک سری لوازم خانگی دارد که شامل یخچال فریزر، گاز، فرش، مبلمان و سایر موارد می شود. با توجه به اوضاع اقتصادی جامعه در سال های اخیر فروشگاه لوازم اینترنتی قسطی کلاب سعی دارد، با فروش قسطی کالا ها به همه ی افراد جامعه کمک کند.

فروشگاه لوازم خانگی یا به صورت اینترنتی و یا  به صورت حضوری است. با توجه به ترافیک و شلوغ بودن شهر و کنار آن مشغول بودن افراد در زندگی، خرید اینترنتی بسیار به جلوگیری از اتلاف وقت افراد کمک می کند.

برای خرید اینترنتی از فروشگاه لوازم خانگی، لازم است شما به چند نکته توجه کنید، اولین نکته اینکه میزان بودجه ای که دارید را در نظر داشته باشید، نکته بعدی مدل دکوراسیون و رنگی که برای وسایل منزلتان انتخاب کردید توجه کنید و آخرین نکته تناسب وسایل و متراژ خانه است.

خیلی از افراد برای خرید جهیزیه خود، در این روزها با توجه به اوضاع اقتصادی جامعه دچار مشکل شده اند. این افراد می توانند برای خرید لوازم جهیزیه خود، به فروشگاه لوازم خانگی قسطی کلاب مراجعه کرده و کالاهای مورد نظر خود را به صورت قسطی تهیه کنند.

مزایای فروشگاه لوازم خانگی اینترنتی

یکی از مزایای فروشگاه لوازم خانگی اینترنتی این است که شما می توانید تنوع زیادی از محصولات متفاوت را در یک سایت ببینید. کاری که در خرید حضوری به علت اتلاف وقت و تعداد بالای مغازه های فروشگاه لوازم خانگی، امکانش نیست.

یکی دیگر از مزایای این نوع خرید مقایسه قیمت های مختلف و انتخاب بهترین قیمت ممکن است. به طور مثال برای خرید تلویزیون، شما در خرید حضوری امکان مراجعه به تمامی مغازه های نمایندگی و فروش تلویزیون نمی توانید سر بزنید و قیمت ها و کیفیت ها را مقایسه کنید.

از مزیت های خرید اینترنتی می توان به این اشاره کرد که این روزها اکثر افراد شاغل هستند و مرخصی گرفتن آنقدر هم راحت نیست. شما می توانید بدون گرفتن مرخصی، در محل کار خود سایت های فروشگاه لوازم خانگی را بررسی کرده و کالای مورد نیاز خود را تهیه کنید.

نحوه خرید از فروشگاه لوازم خانگی اینترنتی

فروشگاه های لوازم خانگی زیادی هستند که شما می توانید با مراجعه به آن ها کالای مورد نظر خود را تهیه کنید. اما با توجه به اوضاع اقتصادی خرید نقدی برای بسیاری از افراد سخت شده است. خرید قسطی بهترین روش خرید در حال حاضر است.

سایت قسطی کلاب یک فروشگاه لوازم خانگی اینترنتی است که کالاهای خود را به صورت قسطی با شرایط فوق العاده به فروش می رساند شما در سایت قسطی کلاب می توانید تمامی برند ها و کالا های موجود در سایت را کنار هم گذاشته و بهترین کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

شرایط خرید قسطی از سایت قسطی کلاب به این صورت است که شما با ثبت نام در سایت قسطی کلاب و ارائه مدارک خواسته شده و پس از تایید اطلاعات شما می توانید کالای مورد نظر خود را انتخاب و تهیه کنید.

اگر ارزش کالای مورد نظر شما کمتر از 7 میلیون باشد،‌ نیاز به پیش پرداخت نیست و پرداخت شما از اولین قسط بعد از تحویل کالا حساب می شود، اما اگر بین 7 تا12 میلیون باشد با پرداخت 20٪ به عنوان پیش پرداخت و بالای 12 میلیون 30٪ به عنوان پیش پرداخت دریافت می شود.

سقف خرید از سایت قسطی کلاب تا 30 میلیون می باشد، شما می توانید از سایت قسطی کلاب با خیال راحت خرید کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید یخچال فریزر هافنبرگ

خرید یخچال فریزر هافنبرگ
برند هافنبرگ یکی از بهترین برندهای دنیا می باشد که دارای طرفداران زیادی می باشد. برای خرید یخچال فریزر هافنبرگ به بخش لوازم خانگی در وبسایت ...

فروش قسطی لوازم خانگی اسنوا با چک

فروش قسطی لوازم خانگی اسنوا با چک
برند اسنوا جز برترین برندهای ایرانی موفق در کشور است. برای خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه...