خرید لوازم موبایل

تاریخ انتشار:
1403/2/14 22:16:11

خرید لوازم جانبی موبایل به اندازه خرید خود موبایل مهم و اساسی است. شما می توانید در بخش کالای دیجیتال وبسایت قسطی کلاب تمامی لوازم جانبی موبایل مد نظر خود را خریداری کنید و از یک خرید آنلاین اقساطی نهایت لذت را ببرید.


خرید لوازم موبایل


لوازم جانبی موبایل 

امروزه تلفن همراه فقط یک وسیله تنها نیست، بلکه برای کارایی بیشتر نیاز به یک سری لوازم جانبی دارد. همان طور که برند و کیفیت تلفن همراه شما مهم و اساسی است، مارک و مدل لوازم موبایل شما نیز مهم است و نباید از هر لوازم جانبی نامعتبری استفاده کنید. 

شارژر 

یکی از لوازم جانبی موبایل که می خواهیم به آن اشاره کنیم شارژ است. شارژر موبایل یکی از اساسی ترین لوازم موبایل محسوب می شود، ابتدا توصیه می شود که فقط از شارژر مخصوص موبایل خود استفاده کنید و اگر مجبور به خرید شارژر دیگری شدید، دقت داشته باشید که مطابق با مارک تلفن همراه شما باشد، یعنی اگر مدل تلفن همراه شما سامسونگ است، فقط از شارژر های مارک سامسونگ استفاده کنید. یکی دیگر از مواردی که باید برای خرید شارژر به آن دقت داشته باشید، نوع پرسرعت و کم سرعت شارژر است. بعضی از شارژر ها قابلیت شارژر سریع دارند و شما می توانید در مدت زمان کوتاهی تلفن همراه خود را شارژر کنید. برای همین توصیه می شود که از شارژرهای پر سرعت استفاده کنید.

هنذفری 

هنذفری ها دنیای بزرگی دارند و از انواع و اقسام طراحی ها و ایده ها شکل گرفته اند، مجدد توصیه می شود که از هنذفری، هم مدل با تلفن همراه خود استفاده کنید. اما اگر مایل به خرید نوع دیگری از هنذفری ها هستید، دقت داشته باشید که از مارک معتبری استفاده کنید. هنذفری ها به دو مدل بلوتوثی و سیم دار تقسیم می شوند. حال بستگی به نوع نیاز و سلیقه شما دارد که کدام مدل را برای استفاده خود انتخاب کنید، ولی در هر صورت از لحاظ زیبایی و کارایی، هنذفری های بلوتوثی توصیه می شوند. 

قاب گوشی 

ناگفته نماند که قاب های موبایل جز اساسی ترین لوازم جانبی موبایل محسوب می شوند زیرا هم خاصیت زیبایی بخشی به تلفن همراه شما را دارند و هم از بدنه تلفن همراه شما محافظت می کنند. استفاده از قاب گوشی موجب تنوع دادن به تلفن همراه شما می شود و از یک نواختی مدل گوشی خود دیگر خسته نخواهید شد. 

محافظ صفحه نمایشگر 

محافظ صفحه نمایشگر یا همان گلس یکی از مهمترین لوازم جانبی موبایل محسوب می شود که اگر نباشد موجب ضرر و زیان بسیاری برای شما می شود. اگر به صورت اتفاقی موبایل شما با چیزی برخورد کند یا از دستتان به زمین بیوفتد، در صورتی که محافظ صفحه نداشته باشید، نمایشگر تلفن همراه شما می شکند و این امر سبب می شود که هزینه بسیار زیادی را برای تعمیر آن بپردازید. بنابراین توصیه می شود که خرید لوازم موبایل خود را با دقت بالایی انجام دهید که در صورت بروز حادثه ضرری شامل حال شما نشود. 

OTG 

یکی از لوازم جانبی که بسیار جالب و کاربردی می باشند OTG هستند که خدمت بزرگی به تکنولوژی کرده اند. این وسیله کاربردی در عین کوچک بودن بسیار کارایی بزرگی دارد. شما با کمک OTG می توانید فلش یا USB مد نظر را به تلفن همراه خود وصل کنید و اطلاعات و فایل های خود را از موبایل به فلش یا از فلش به موبایل انتقال دهید و دیگر نیازی به کامپیوتر برای این کار ندارید. 

خرید لوازم موبایل از قسطی کلاب

شما می توانید به راحتی با شرایط ویژه و استثنایی خرید لوازم موبایل خود را از وبسایت قسطی کلاب انجام دهید. شرایط خرید لوازم موبایل به صورت اقساط در وبسایت قسطی کلاب امکان پذیر شده است. شما می توانید با پرداخت اقساط 3 تا 12 ماهه صاحب لوازم جانبی مورد نیاز خود شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز با کارشناسان مجرب در قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید.


سایر بلاگ های مرتبط

فروش تبلت لنوو اقساطی

فروش تبلت لنوو اقساطی
تبلت های لنوو جزء کالاهای دیجیتال پر طرفدار بین دوستداران دنیای دیجیتال به حساب می آیند که از کیفیت خوبی نیز برخوردارند. کیفیت بالای این محصول...

خرید اقساطی گوشی A42 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی A42 سامسونگ
کمپانی سامسونگ در سال 2020 از بهترین محصولات خود رونمایی کرد و موبایل‌های استثنایی را روانه بازار کرده است. برای خرید اقساطی گوشی A42...