فروشگاه دی جی کالا

تاریخ انتشار:
1403/2/29 07:52:38

در شرایط اقتصادی امروز که خرید نقدی کالاهای زیادی برای مردم سخت شده است، انجام خرید قسطی می تواند بسیار مفید باشد. با مراجعه به سایت قسطی کلاب می توانید تمام کالاهای مورد نیاز خود را به صورت قسطی خریداری نمایید.

فروشگاه دی جی کالا

معرفی فروشگاه دی جی کالا

فروشگاه اینترنتی دی جی کالا شاید اولین فروشگاه اینترنتی موجود در ایران نباشد، ولی بدون شک معتبرترین و بزرگ ترین فروشگاه آنلاینی است که در کشور ما فعالیت می کند.

این فروشگاه اینترنتی که از سال ۱۳۸۵ راه اندازی شده است، در ابتدا تنها کالای دیجیتال مانند دوربین های دیجیتالی به فروش می رساند، اما با گذشت زمان به فروشگاه دیجیتالی کالا تبدیل شد. در حال حاضر دی جی کالا به قدری فعالیت خود را گسترش داده است که به حوزه های متفاوتی مانند کالاهای سوپر مارکتی و دنیای مد و استایل وارد شده است.

فروشگاه دی جی کالا را می توان به عنوان یک فروشگاه نمونه معرفی کرد که علاوه بر این که تمام کالاهای مورد نیاز هر فردی را در خود جای داده است و کالاهای موجود در آن از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردارند، از نظر بازاریابی با روش های نوین نیز بسیار خوب عمل می کند و روز به روز به کاربران این فروشگاه افزوده می شود.

اقدام به فروش اقساطی توسط فروشگاه دی جی کالا

فروشگاه دی جی کالا همواره تلاش کرده است که با ارائه خدمات عالی نظر کاربران را به سوی خود جلب کند. در ماه های اخیر مشکل قابل توجهی که اغلب مردم با آن درگیر هستند، مشکلات مالی است. همان طور که می دانید با افزایش قیمت ارز هایی مانند دلار قیمت کالاهایی مانند لوازم خانگی و کالای دیجیتال نیز به طرز سرسام آوری افزایش یافت و با این شرایط طبیعتاً قدرت خرید مردم کاهش یافت.

فروشگاه دی جی کالا برای رفع این مشکل به فروش اقساطی انواع مختلف کالاها روی آورد. طرح فروش اقساطی دی جی کالا شامل تمام کالاهای موجود در دی جی کالا می شود و کاربران هر کالای دلخواهی را می توانند به طور قسطی خریداری کنند.

فروش قسطی فروشگاه دی جی کالا می تواند کمک خوبی باشد برای کسانی که در شرایط اقتصادی فعلی دچار مشکل شده اند و نمی توانند اقلام ضروری مانند لپتاپ و ... را خریداری کنند.

البته طرح فروش قسطی دی جی کالا هنوز در مرحله پیش ثبت نام قرار دارد و جزئیات دقیقی راجع به آن منتشر نشده است. در حال حاضر تنها اطلاعاتی که در رابطه با فروش قسطی این فروشگاه اینترنتی وجود دارد، این است که این طرح تنها برای کاربران وفادار دی جی کالا قابل اجرا است که ساکن تهران باشند.

همچنین سقف خرید قسطی از دی جی کالا ۱۰ میلیون تومان و تعداد ماه های پرداخت قسط ۶ ماه در نظر گرفته شده است. دی جی کالا هنوز در رابطه درصد سود دریافتی و اطلاعاتی این چنین شرایط خود را منتشر نکرده است.

خرید قسطی از سایت قسطی کلاب

قسطی کلاب نیز مانند دی جی کالا یک فروشگاه اینترنتی است که از زمان راه اندازی فروش قسطی کالا را در دستور کار خود قرار داده است. از آن جایی که فروش قسطی هدف اصلی قسطی کلاب است، تلاش خود را کرده است که بهترین شرایط را برای این کار ارائه دهد.

در قسطی کلاب هر کاربر می تواند تا سقف ۳۰ میلیون تومان خرید قسطی انجام دهد و تعداد اقساط خود را بین ۳ تا ۱۲ ماه انتخاب نماید. قسطی کلاب به ازای هر ماه تنها ۲٫۵ درصد سود دریافت می کند نسبت به فروشگاه های دیگر بسیار کمتر است.

در سایت قسطی کلاب تمام شرایط لازم برای انجام خرید قسطی قرار داده شده است، اما در صورت بروز مشکل یا هر گونه سوال می توانید با کارشناسان این فروشگاه اینترنتی تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی کالای دیجیتال

فروش قسطی کالای دیجیتال
کالادر ذهن تمام مردم به اسباب و وسایل گفته می شود، ولی در علم اقتصاد به وسایلی گفته می شود که تمام نیاز های....

خرید قسطي اپل واچ اولترا

خرید قسطي اپل واچ اولترا
اگر به دنبال خرید قسطي اپل واچ اولترا با قیمتی عالی هستید، به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...