فروش قسطی دیجی کالا

تاریخ انتشار:
1403/2/28 18:17:09

در ماه های اخیر با افزایش قیمت ارز و بالا رفتن قیمت کالاهای مختلف قدرت خرید مردم تا حد زیادی کاهش یافته است. در چنین شرایطی می توان خرید اقساطی را جایگزین خرید نقدی کرد. برای خرید قسطی با بهترین شرایط به قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش قسطی دیجی کالا

طرح فروش قسطی در سایت قسطی کلاب

امروزه با گسترش اینترنت و ترویج آن در بخش های مختلف زندگی خرید اینترنتی نیز به خوبی در میان مردم جای خود را باز کرده است. در گذشته اعتمادی به خرید اینترنتی وجود نداشت، اما اکنون جامعه به سویی پیشرفته است که اغلب افراد حاضرند از کوچکترین نیاز های خود مانند کالاهای سوپر مارکتی گرفته تا کالاهای گران قیمت مانند خودرو را از طریق اینترنت خریداری کنند.

در این بین وجود فروشگاه های اینترنتی مانند دیجی کالا نیز در به وجود آمدن این اعتماد تأثیر زیادی داشته است. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا که از سال ۱۳۸۵ شروع به فعالیت کرده است در ابتدا فقط کالای دیجیتال می فروخت، اما پس از این که در میان مردم شناخته شد و پیشرفت کرد به یک فروشگاه دیجیتالی کالا تبدیل شد.

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا همواره تمام تلاش خود را کرده است که با ارائه بهترین خدمات کاربران خود را راضی کند و سهم ۷۰ درصدی خود از بازار آنلاین ایران را از دست ندهد.

در همین راستا دیجی کالا زمانی که شرایط اقتصادی فعلی پیش امد تلاش کرد که شرایط خرید را برای کاربران خود راحت تر کند، از این رو اعلام کرد که قصد دارد طرح فروش قسطی دیجی کالا را راه اندازی کند.

در طرح فروش قسطی دیجی کالا، کاربران می توانند از میان تمام کالاهای موجود در این فروشگاه اینترنتی کالای قسطی خود را انتخاب کنند. در دیجی کالا هر کاربر می تواند تا سقف ۱۰ میلیون تومان خرید قسطی انجام دهد. تعداد اقساط نیز ۶ ماه است.

در رابطه با میزان سود دریافتی توسط دیجی کالا در طرح فروش خود اطلاعاتی در دسترس نیست. به طور کلی تنها یک کلیت از این طرح مطرح شده است و همچنان در مرحله پیش ثبت نام قرار دارد.

مساله ای که در رابطه با دیجی کالا وجود دارد این است که این طرح فقط برای کاربران وفادار دیجی کالا اجرایی می شود. ناگفته نماند که این کاربر وفادار حتما باید ساکن شهر تهران باشد و این امکان در حال حاضر برای کاربران شهرستانی قابل اجرا نیست.

خرید قسطی از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

پیش از اعلام این که دیجی کالا قصد دارد طرح فروش قسطی خود را آغاز کند، فروشگاه های اینترنتی مانند قسطی کلاب فروش قسطی را آغاز کرده بود و با شرایط ویژه ای کالاهای خود را به صورت قسطی به فرو‌ش می رساند.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با این که از سال ۱۳۹۷ اغاز به کار کرده است، اما در همین مدت کوتاه توانسته است که با عملکرد خوب خود رضایت کاربران را تا حد زیادی جلب کند.

در قسطی کلاب تمام کاربران از سراسر کشور می توانند کالاهای مورد نیاز خود را سفارش دهند و در مدت زمان کوتاهی تحویل بگیرند. با وجود قسطی کلاب کاربران هنگام خرید کالاهای مورد نیاز خود لازم نیست که نگران قیمت آن باشند و تنها باید به کیفیت کالا توجه کنند.

در فروش قسطی سایت قسطی کلاب هر کاربر می تواند تا سی میلیون تومان خرید قسطی انجام دهد و تعداد  اقساط خود را بین ۳ تا ۱۲ ماه انتخاب نماید.

در این فروشگاه اینترنتی کسانی که فیش حقوقی ارائه دهند، می توانند بدون دادن چک و تنها با سفته خرید قسطی انجام دهند.

از امکانات جالب دیگری که توسط قسطی کلاب ارائه می شود این است که اگر کالای مورد نیاز شما در میان کالاهای موجود نبود، می توانید از طریق بخش سفارش کالای نا موجود آن را سفارش داده و در مدت کوتاهی تحویل بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی a22 سامسونگ

خرید اقساطی a22 سامسونگ
یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه و عالی برند سامسونگ مدل A22 می‌باشد. برای خرید اقساطی a22 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطي گوشی a54 سامسونگ

خرید قسطي گوشی a54 سامسونگ
گوشی جذاب و پرفروش A54 تاکنون فروش استثنایی را تجربه کرده است. برای خرید قسطي گوشی a54 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی...