خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 17:54:36

شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ چکی

معرفی گوشی a14 سامسونگ 

بسیاری از افراد مایل به خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ هستند. در واقع گوشی a14 سامسونگ یکی از برندهای معروف تلفن همراه است که همواره محصولات باکیفیت و پیشرفته‌ای را به بازارهای جهانی عرضه می‌کند. گوشی a14 سامسونگ یک گوشی بسیار محبوب است. با توجه به قیمت و کیفیت مناسب گوشی سامسونگ مشتریان از انتخاب آن، رضایت دارند. در حال حاضر مدل‌های مختلف این گوشی بازار خوبی را به خود اختصاص داده اند. 

امکان خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ شرایط مناسبی را برای افراد با بودجه پایین فراهم کرده است تا بتوانند این محصول را خریداری کرده و هزینه این گوشی را به صورت اقساطی پرداخت کنند. گوشی‌های سامسونگ در بین مصرف کنندگان در سراسر جهان بسیار محبوب هستند. برند سامسونگ هر ساله مدلهای جدید و پیشرفته تلفن همراه را تولید و ارائه می‌نماید. این گوشی در بین مصرف کنندگان ایرانی محبوبیت دارد و این به دلیل عملکرد خوب و قیمت مناسب آن است. در واقع انتخاب این محصول دیجیتال انتظارات افراد را از یک گوشی مناسب برآورده می‌سازد.

 گوشی a14 سامسونگ به دلیل ویژگی‌های مطلوبی که دارد مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. این گوشی یکی از مدل‌های محبوب برند سامسونگ است. این محصول با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می‌گردد و افراد زیادی به این گوشی علاقه دارند اما بودجه کافی برای خرید آن ندارند. 

ویژگی‌های گوشی a14 سامسونگ

اگر قصد خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ را دارید، بهتر است از ویژگی‌های این محصول مطلع شده و با توجه به نیاز خود آن را انتخاب و خریداری کنید. گوشی a14 سامسونگ به دلیل عملکرد عالی و قیمت مناسب مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است. این محصول دارای باتری قدرتمند با ماندگاری بالا و همچنین مجهز به جدیدترین سیستم سخت افزاری می‌باشد. گوشی a14 سامسونگ یک  گوشی هوشمند در بازار گوشی‌های هوشمند با برچسب قیمت مقرون به صرفه و امکانات خوب است و در کل می‌تواند خرید بسیار خوبی برای افرادی باشد که زیاد از گوشی استفاده نمی‌کنند. این گوشی دارای صفحه نمایش باکیفیتی است و از رفرش 90 هرتز پشتیبانی می‌کند. شارژدهی این محصول نیز بسیار خوب است و می‌توان تا دو روز بدون شارژ از آن استفاده کرد. همچنین به لطف سیستم دوربین خوب این گوشی می‌توان عکس‌هایی با کیفیت بالا گرفت.

انتخاب این محصول بسیار معقول و مقرون به صرفه است زیرا با وجود کیفیت و عملکرد مطلوبی که دارد با قیمت مناسبی به فروش می‌رسد. یکی از ویژگی‌های این گوشی عملکرد سریع آن است و همچنین دارای دوربین حرفه ای و پردازنده قدرتمند می‌باشد. در حقیقت دوربین گوشی یکی از مواردی است که کاربران به آن علاقه زیادی دارند. این گوشی دارای دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی است و همچنین دارای دوربین سه گانه 2 + 2 + 50 مگاپیکسلی می‌باشد. حافظه اجرایی این گوشی ۱۶ مگابایت است و به صورت دو سیمکارته می‌باشد.

گوشی a14 سامسونگ دارای طراحی جعبه‌ای است و طراحی آن  تا حدود زیادی به طراحی گوشی هوشمند آیفون 12 اپل شباهت دارد. لبه های این گوشی هوشمند کمی خمیده هستند و بنابراین صاف نیستند. صفحه نمایش این گوشی کاملا با یک پنل پلاستیکی صاف و خمیده پوشانده شده است. در ساخت این گوشی از طراحی گوشی محبوب نسل قبلی خود یعنی گلکسی A13 نیز استفاده شده است که شامل قرارگرفتن سه سنسور دوربین به صورت مجزا از یکدیگر است.

خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ از قسطی کلاب

فروشگاه بزرگ و معروف قسطی کلاب امکان خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ را با قیمت مناسب و مورد رضایت مشتریان فراهم کرده است. با پرداخت اقساطی می‌توان این محصول را با قیمت مناسب خریداری کرد. شرایط و ضوابط فروش قسطی این محصول در فروشگاه قسطی کلاب به گونه‌ای است که می‌توان با پیش پرداخت و ارائه چک صاحب این گوشی محبوب و ارزشمند شد.

 در واقع پیش پرداخت را که مبلغ اولیه نقدی است را می‌توان از طریق درگاه‌های آنلاین پرداخت نمود و برای خرید گوشی به شماره اقساط اعلام شده چک را ارسال کرد. علاقه‌مندان گوشی a14 سامسونگ می‌توانند به راحتی گوشی را به صورت اقساطی از فروشگاه قسطی کلاب خریداری کنند. این فروشگاه یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات اقساطی مدل‌های مختلف گوشی سامسونگ می‌باشد. خریداران این گوشی می‌توانند در قسمت کالای دیجیتال  با مشاوران سایت تماس بگیرند تا اطلاعات صحیح در مورد محصول و شرایط خرید اقساطی آن را در اختیار آنها قرار دهند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی اقساطی بدون پیش پرداخت با سفته

خرید گوشی اقساطی بدون پیش پرداخت با سفته
در زندگی امروزی استفاده از وسایل مرتبط با تکنولوژی روز برای همگان بسیار لازم و ضروری می باشد. لذا استفاده از گوشی موبایل دیگر تنها جنبه تجملی و ...

خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ چکی

خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ چکی
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ با قیمتی عالی دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...