دیجی کالا a50

تاریخ انتشار:
1403/2/13 15:51:26

شرکت سامسونگ یکی از جذاب ترین مدل های تلفن همراه را روانه بازار کرده است به اسم a50 که بسیار پرطرفدار است. برای خرید تلفن همراه سامسونگ به بخش کالای دیجیتال وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از خرید آنلاین خود نهایت لذت را ببرید.


دیجی کالا a50


برند سامسونگ 

شرکت سامسونگ یکی از موفق ترین شرکت های کره جنوبی است که جز موفق ترین و شناخته شده ترین برند دنیا می باشد. شرکت سامسونگ در سال 1969 شروع به فعالیت کرده است. در ابتدا شرکت سامسونگ به طراحی و تولید تلویزیون های سیاه و سفید پرداخت و سپس به طراحی و تولید تمامی لوازم خانگی اقدام کرد. در سال 1997 شروع به طراحی و تولید تلفن های هوشمند کرد که بسیار در دنیا بی سابقه بود. 

تلفن های همرا در ابتدل بسیار بزرگ بودن و مبلغ بالای آن ها موجب شده بود که تا چندین سال اول مردم توانایی خرید تلفن های همراه را نداشتند، ولی با مرور زمان و تولید انبوه تلفن های همراه، قیمت تلفن های همراه کاهش پیدا کرد و تمامی مردم توانستند که از تلفن های همراه استفاده کنند و لذت مدرن بودن را بچشند. 

تلفن های هوشمند سامسونگ 

برند سامسونگ انقلاب بزرگی در طراحی و ساخت تلفن های هوشمند دارد و همیشه از هر برندی یک قدم جلوتر است. می توان به جرات گفت که بعد از شرکت اپل، برند سامسونگ جز بهترین شرکت های تولید کننده تلفن همراه می باشد و با قیمتی مناسب می توانید بالاترین تکنولوژی تلفن همراه را در اختیار خودتان داشته باشید. 

تلفن همراه سامسونگ a50 

سری a در تلفن های هوشمند سامسنوگ در سال 2019 روانه بازار شد. مدل a50 سامسونگ در مارس 2019 تولید شده و در دسترس عموم قرار گرفته است. سری a سامسونگ جز زیباترین طراحی های سامسونگ محسوب می شود و بسیار پر طرفدار است و با روانه شدن به بازار به شکل شگفت انگیزی خریداری شد و مورد استقبال قرار گرفت. اگر شما مایل به خرید تلفن های هوشمند a50 هستید، در این مقاله قصد معرفی مشخصات فنی این تلفن همراه را داریم. 

معرفی مشخصات فنی تلفن هوشمند سامسونگ a50 

تلفن های a50 سامسونگ دارای Super AMOLED لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ هستند که کیفیت تصویر موبایل شما را به شدت بالا می برد و لذت مشاهده واقعی تصاویر و عکس ها را به شما هدیه می دهد. سایز صفحه نمایشگر تلفن های a50 خیلی کاربردی است و اندازه آن 6.4 اینچ (~84.9% نسبت نمایشگر به بدنه) می باشد.

رزولوشن این تلفن های هوشمند، 2340 در 1080 پیکسل، 19.5:9 (~403 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی) می باشد که یک تصویر فوق العاده را تقدیم به شما می کند. در ضمن ابعاد تلفن های هوشمند a50، 158.5 در 74.7 در 7.7 میلی‌متر است که یک اندازه متناسب و عالی می باشد. 

در دیجی کالا a50 سامسونگ را مشاهده کنید! 

شما می توانید تمامی اطلاعات فنی و سخت افزاری را در دیجی کالا a50 را مشاهده کنید و مقایسه کنید. در ضمن شما می توانید به صورت نقد از دیجی کالا a50 سامسونگ را خریداری کنید و از این گوشی هوشمند نهایت لذت را ببرید. البته ما برای شما یک پیشنهاد ویژه هم داریم، شما می توانید خرید از دیجی کالا a50 سامسونگ را از قسطی کلاب و به صورت اقساطی خریداری کنید. 

وبسایت قسطی کلاب  

وبسایت قسطی کلاب یکی از معتبر ترین و بزرگ ترین فروشگاه آنلاین در ایران می باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. شما می توانید به جای خرید نقدی از دیجی کالا a50 سامسونگ را با شرایط اقساطی از قسطی کلاب خریداری کنید. شرایط خرید اقساطی در قسطی کلاب به شرح زیر می باشد:

_ خرید کالای زیر 7 میلیون تومان، پرداخت قسط اول، درب منزل شما در هنگام تحویل کالا می باشد.
_ خرید کالای بین 7 تا 12 میلیون تومان، پرداخت 20% مبلغ، درب منزل شما در هنگام تحویل کالا می باشد.
_ خرید بالای 12 میلیون تومان، پرداخت 30% مبلغ، درب منزل شما در هنگام تحویل کالا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز با کارشناسان مجرب قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. با قسطی کلاب لذت یک خرید آنلاین موفق را تجربه کنید.




سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی Redmi 8a

خرید گوشی Redmi 8a
خرید تلفن‌همراه یکی از سخت‌ترین خریدها محسوب می‌شود و نیاز به تحقیقات بسیاری دارد. گوشی‌های شیائومی گزینه خوبی برای خرید می‌باشند. برای...

خرید گوشی اپل قسطی

خرید گوشی اپل قسطی
برند اپل در سال‌های اخیر در اوج محبوبیت و شهرت قرار گرفته و فروش بالایی را تجربه کرده است. اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی اپل دارید به...